Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Miekään en hirveesti tuosta järkyttyny, mutta tuli kauheen tyhjä olo. Shokki tulee varmaan sitten, kun oon keikalla.

punainen

Kun näin sen pitkän viestin levarin etusivul se oli se hysteerinen itku heti otsikon luettua.Eilinen oli kyl ihan kauhee päivä.Oli pala sydämen päällä ja pelotti että se on nyt ohi,kaikki hyvä ja rakas Lannan osalta.Ei tullu nukuttua eikä syötyä.aamu oli vielä yhtä kauhee.Mutta sitten alko helpottaa vähän kun kerroin vanhemmilleni jotka ymmärsi suruni ja sitte menin shopailee ja kattoo ystävieni oopperaesitystä.oli hyvä et sai muuta ajateltavaa ja vähän perspektiiviä asioihin.Nyt on melko rauhalline olo.Ei hyvä mutta toivoa on ilmassa. On auttanu kun on saanu purkaa tuntemuksiaan täällä netissä muiden lantapäiden kaa :-* Kyl me yhessä selvitään.uskon että pystyn vielä nauttii uudestakin Apulannasta ja että meidän ei oo tarvinnu luopua Tuukastakaan.Kyllä me hänestäkin saadaan vielä nauttia, joskaan ei ehkä niin näkyvästi kuin ennen mutta varmasti nähään vielä!

Voi olla että tää kevät tulee oleen mulle raskas.Tuukan poissaolo bändikuvissa varmasti tulee iskeen pahasti ja erityisesti keikkatilanne pelottaa kun Tuukka nurkkauksesta puuttuu Tuukka.Tuskin tulee jorattua tänä vuonna niillä keikoilla.Toivottavasti ees levyn kuuntelu tulee ole vähän helpompaa kun ei siinä pärstiä tartte kattoo jase on ihan sama kuka levyllä niitä instrumenttejä soittaa.

Tää avas silmäni myös sille kuinka paljon on kiintyny Toniin Tuukkaan ja Sipeen.Lovettaa niin paljon kuin nyt "tuntematonta" ihmistä voi :-*
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

mä muserruin ( uudelleen ) kun luin sen wirtasen kirjoittaman viestin levy-yhtiön foorumissa.. se oli niin koskettava. tää koko homma on vaan niin riipaiseva!!!
allekirjoittanut

punainen

Aijai, oon niin tyytyväinen kun sain äikän aineesta (joka käsitteli Toni Wirtasta) ja puheesta (joka käsitteli Apulantaa) kummastakin ysin! Ja mä oon maailman huonoin puhuja ja kirjottaja...innostus aiheesta auttaa kyllä kummasti aina :) Olen myös iloinen että sain tehtyä noi kummatkin ennen tätä suru-uutista.kamalaa jos olisin joutunu esittelemään Partiksen bändin basistina. Ei,ei sitä ei vain pysty vielä hyväksymään...

Maikki..

hyvä punkku!:>
Miun pitäis enkuksi puhua jostain aiheesta joka minuu kiinnostaa, 10 minuuttia. sitten siitä pitäis puhua 30min luokan kanssa:o Mistähän tekisin.. apulannasta on joskus tehty ja en miekään siitä nyt haluais puhua :/ Ehkä jostain musiikkivideoista tms.. ?

[tuuli]

mä teen äikässä tutkielman apulannasta. mitenkähän minun pitäisi tuo tuukka juttu mainita.  :-/ tuntuu niin välinpitämättömältä kertoa vain yhdellä lauseella historiassa että ''tuukka jätti apulannan''.  :'(
allekirjoittanut

jouhu

Voisihan siinä olla jotain, että Tuukka hommailee apulannan taustahommissa. ::) En sitten tiiä pidentääkö se paljoo yhtään.

punainen

Itse tekisin ainakin niin että varmaan laittasin siihen heti kuvan jossa on Tuukka Sipe ja Toni.Bändistä puhuessa puhuisin ihan normaalisti kuten aina ennenkin Tuukka basitina ja sillei.Sit loussa voisin mainita kun puhutaan nukyhetkessä että tällanen iso muutos on nyt tapahtunu.tuulihan vois iihen laittaa vaikka omia kokemuksiaan ja näkemyksiään miten luule Lannan tulevaisuuden nyt muuttuvan tai jotain...Toi olis mun tapa ehkä.Ei mitään hämminkii siinä Tuukka asiassa,puhut siitä bändin jäsenenä koko ajan.herranjestas eihän tosta uutisesta oo kuin alle viikko!Partsi ei ole mielestäni vielä millään muotoa Lannan oikee jäsen vaikk virallisesti nyt näin on.Siitä voi ouhua vasta sitten kun jotain näyttöä.

Onko toi muuten kirjallinen vai sellanen luokalle esitettävä juttu?Missä aineessa?

[tuuli]

LainaaItse tekisin ainakin niin että varmaan laittasin siihen heti kuvan jossa on Tuukka Sipe ja Toni.Bändistä puhuessa puhuisin ihan normaalisti kuten aina ennenkin Tuukka basitina ja sillei.Sit loussa voisin mainita kun puhutaan nukyhetkessä että tällanen iso muutos on nyt tapahtunu.tuulihan vois iihen laittaa vaikka omia kokemuksiaan ja näkemyksiään miten luule Lannan tulevaisuuden nyt muuttuvan tai jotain...Toi olis mun tapa ehkä.Ei mitään hämminkii siinä Tuukka asiassa,puhut siitä bändin jäsenenä koko ajan.herranjestas eihän tosta uutisesta oo kuin alle viikko!Partsi ei ole mielestäni vielä millään muotoa Lannan oikee jäsen vaikk virallisesti nyt näin on.Siitä voi ouhua vasta sitten kun jotain näyttöä.

Onko toi muuten kirjallinen vai sellanen luokalle esitettävä juttu?Missä aineessa?

juu siis suurinpiirtein noin mä sen aijonkin tehdä! ja ehdottomasti selitän niitä omia tuntemuksiani.. voi ei. ;) mahtaa tulla tylsä!  ;D
äidinkielessä tuo on. sellainen kymmensivuinen ( A4 ) vihko pitää kirjoittaa koneella. olen sitä historiaa jo aloitellut. hitto kun harmittaa tuo tuukka.... :P
allekirjoittanut

punainen

Niin se on kamalaa kun toi Tuukan historia on nyt siis meille historiaa :'( Ei ei.Ei noin nyt saa aatella.Tuukkahan mukana edelleen A.L. toiminnas ja voit vaans sanoa et herra siirty vähän tausta hommiin,mutta mukna edelleen!

[tuuli]

niin siis todella nihkeeltä tuntuu sanoa, että ''11.1.2005 dramaattinen käänne; apulanta hajosi, tuukka häipyi, the end''
.. mielummin sitten just vaikka ''11.1.2005 tuukka siirtyi basson varresta tausta hommiin jne...''

ettei siitä tule hirvee surunäytelmä ja alan itekseni pillittää sitä esitelmöidessäni.  ;D
allekirjoittanut

puska

Niin, vähän yhtälailla helpompaa oli Tehosekoittimen Arskasta aikoinaan sanoa, että "hän siirtyi bändistä Levy-yhtiön täyspäiväiseksi pomoksi". Kyllähän tuokin tapahtuma aikoinaan riipaisi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

raura

Se pitää vaan jotenkin silleen sanoa että Tuukka on siirtynyt takajoukkoihin (niinkuin tuolla taisi lukeakin) tai jotain vastaavaa. Ei liian dramaattisia sanankäänteitä(tai jotain). Niin kyllä se siitä  :D

Maikki.

Miun pikkusisko sano just että ne pitää apulannasta esitelmän koulussa ja pyys julistetta.
Mie ehkä sen enkun jutun teen weezeristä, siitä löytyy valmiiksi englanniks kirjotettuja juttuja:>
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Musiikis olis kiva tehä Lannasta esitelmä...To  handen kaa ollaan jo suunniteltu kaikkea mitä me siihen laitettas ja mennään kohta kyselee mussan maikalta missä kurssissa saa tehä esitelmän mistä aiheesta vaan haluaa.Vähänkö meitsi vetäs siitä kympin!

Niin tohon tuulin juttuun vielä että ei tosiaan tartte tulla huono tunne tai sellanen olo et annat väärää infoo jos esittelet bändin Tuukkana,Sipenä ja Tonina. Jos meinaan aattelee vaik jotain jo edesmenneitä bändejä joilla oli pitkä ja menestyksekäs ura,niin jos bändin eka kitaristi olis messis vaik 13 vuotta ja toka viisi vuotta niin kyllä mä luulisin et esittelisin ensisijaisesti sen ekan kitaristin bändin kitaristina koska oli pidempään mukana. Sama juttu nytkin, voi esitellä niin kauan mielestäni Tuukan bändin basistina kun hän on se pitkäaikaisin basisti.Mitä tollases vois ees sanoo Partiksesta?Oli ennen kiertuekitaristina öö...nyt tuli Tuukan tilalle bassoon ööö...Ei oikein muuta voi sanoa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.