Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

älä turhia nolostu jouhu, me ollaan ihan samalla aaltopituudella! :D mä en tiennyt maantiedon kokeessa et missä päin on lappeenranta.. ::) ja samassa kokeessa väitin et lahden kohdalla on vantaa... no se siitä, kyllähän mä tiesin että vantaa on paljon alempana mutku en keksiny siihen ''pallukkaan'' mitään muuta kaupunkia.. ;D ai niin ja sit luulin koko pienen lapsuuteni että ylöjärvi on oulun lähellä, kunnes minua vähän valaistiin..

hupsista keikkaa!!  :D
allekirjoittanut

jouhu

Hehaa... Kiva, kun joku on miun kanssa samalla kartalla. ;)

Painkiller

Ihmiset.. Mielenkiinnosta vaan kyselen. Että roikutte varmaan myös levarin boordilla? Millä nimimerkillä? Tai joillain on sama nimimerkki näköjään täällä ja siellä, mut toiset on eri nimimerkeillä.. Et kuka on sama henkilö täällä ko levarin boordilla.. Minoon ite pirun_morsian tuolla toisessa..joo, tosi omaperäinen nimimerkki ;) Kaduttaa ;D

amouria

Juu..No,tuli tässä vaan mieleen moinen asia,kun on näitä kaikenmaailman mallikilpailuja sun muita,et eikö lyhkäsemmänki puoleiset naiset voi olla ja olekin kauniita? Haluaisin kyllä tietää,kuka on keksiny,että pitkät naiset pääsevät malleiksi. Hieman mun mielestä menee yli ymmärryksen nämä pituus kriteerit. ??? Pienillekin naisille toivottavasti vielä joskus annetaan mahdollisuus loistaa malli maailman parrasvaloissa,ketkä siihen nyt halajavatkaan. :) Sitäpaitti,kyllä sen verta pittää ihmisessä lihaa olla,että saa jostain kiinniki!Eipä se kovin mukavalta tunnu,jos luu jää vaan käteen.Hui!! :o

[tuuli]

tuossa amourian jutussa on perää. mä oon itse kuitenki aika samaa mieltä siitä, että minimiraja useammissa mallikouluissa ja -toimistoissa on hyvä olla 165 cm. en myöskään tarkota sitä, että mallit olisivat kauniimpia, kuin me muut, enkä myöskään sitä, etteivät ne olisi kauniita, mutta tänäpäivänähän mallit ovat pikemminkin näyttiviä, kuin sellaisia kauniita. *nojoo taas herää kysymys, minkälainen ihminen on kaunis. mutta kaikkein tunnetuin ''kaunis nainen'' lienee sellainen jolla on kauniit silmät, vieno suu ja sädehtivät hymy. ja 159 tai 160 centtiä pitkä nainen ( kuten vaikka minä itse ) ei välttämättä näytä yhtä näyttävältä ja loistokkaalta, kuin vaikka 176 centtiä pitkä.
mut onhan sit näitä kaikkia kynsilakkamalleja :D eli jotain käsimalleja.. tai jotain kasvomalleja.. niin niissähän ne pituusrajat on yhtä tyhjän kanssa. jos semmosia ees on..
allekirjoittanut

punainen

Niin en kyllä tajua mitä väliä pituudella on jos on esim. vain valokuvamalli...Mutta sellasilla vaatteita esittelevillä mannekiineilla pituusvaatimuksen ymmärtää, sillä se on vain totuus että pitemmän ihmisen päällä vaate kuin vaate näyttää paljon paremmalta kuin lyhyen.Näin on.Enkä tarkoita että lyhyt nainen ei voisi näyttää hyvältä missään vaatteissa...

Ja eihän ne mallit mitään sellasia perinteisiä kaunottaria koskaan oo, vaan ennemminkin persoonalliset ja muuntautumiskykyiset kasvot omaavia.Mutta tota hoikkuusvaatimusta mäkään en ymmärrä.Ensinnäkin vaatteet näyttää paremmilta ja istuvimmilta jos sitä lihaa niiden luiden ympärillä on ja se on kamalan näköstä kun niiden pukujen etumukset aina roikkuu tökerösti kun eihän niillä malleilla rintojakaan ole... :P
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Sammoo mieltä. :) Luitten ympärillä kyllä täytyy olla jotain muutakin kuin nahkaa... Eipä miulla tuohon mitään lisättävää.
Levareitten foorumilla oon nimimerkillä kusipää.  

[tuuli]

on kait niillä malleilla sit semmonen minimipaino rajakin? siis että ne ei oo liian laihoja..

levy-yhtion foorumissa tuuli (:
allekirjoittanut

punainen

En tiedä onko minimirajaa mutta kyllä kun noita muotinäytöskii kattoo niin aika harva malli on ei anorektikon näkönen :P

[tuuli]

kyl niil on minimiraja.. siis ku katoin sitä suomen mallikoulua, niin kuulemma yks niistä tytöistä vaikutti aluks liianki laihalta malliks.. tjn?
allekirjoittanut

Olisi suurta vääryyttä ja itsensä pettämistä ajatella, että mikään median luoma kuva mistään asiasta olisi absoluuttinen totuus tai yleinen mielipide. Jos mallitoimiston setä haluaa pistää anorektikon esittelemään uutta Suuren Yhtiön® rättiä, hänellä on siihen oikeus. Vaate ei näytä samalta hänen päällään kuin sinun päälläsi, mutta mikäs sen hienompaa, että mallin päällä se näyttää paremmalta? Ei heitä kiinnosta sinun mielipiteesi niin kauan kuin ostat heidän tuotteitaan.

[tuuli]

nii.. se on vähän sama asia, kuin että mallin päällä vaatteet näyttää paremmalta, kuin minun, ja kirurgi osaa tehdä aivoleikkauksen paremmin, kuin minä.  :D
allekirjoittanut

Lerppa

Lainaanii.. se on vähän sama asia, kuin että mallin päällä vaatteet näyttää paremmalta, kuin minun, ja kirurgi osaa tehdä aivoleikkauksen paremmin, kuin minä.  :D
Hyvä pointti. ;)

Levarin laudalla olen Zwerg.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Lainaanii.. se on vähän sama asia, kuin että mallin päällä vaatteet näyttää paremmalta, kuin minun, ja kirurgi osaa tehdä aivoleikkauksen paremmin, kuin minä.  :D

Just näin!mallin työ on olla henkarina ja vaatteet pitää näyttää niiden päällä hyvältä.Siitä voi olla tietty montaa mieltä mikä näyttää sitten hyvältä,mun mielestä pitkien ihmisten päällä vaatteet näyttää paremmilta ja paremmilta näyttää myös naisten joilla on rinnat ja peppu,vaatteet laskeutuu paremmin niiden päälle.Mutta niin kuin Se Jätkä sanoi mun mielipidettä ei kaivata niin kauan kuin ne rätit myy...

Painkiller

Minoon niin ilonen et oon lyhyt ;) Sitäpaitsi vaatteet joita mä käytän näyttääkin paremmalta lyhyen ko hujopin päällä :) Tai no joskus, jos esim. jotain minihametta käytän, niin sääret vois kyllä olla vähän pidemmät..hehe.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.