Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

GodMustHateMe

Aika pitkään olette täällä kyllä olleet. :D
Minulla taitaa tulla kohta joku kaksi viikkoa täyteen. ;D

Lerppa

Katos hitto. Tuli kyllä yllätyksensä että mäkin olen täällä jo yli kaks vuotta roikkunut. 22.06.03 tapahtui kirjautuminen, eli puolen vuoden päästä kolme täyteen. Muah.  :-? Melkosen pelottavaa, kun kuitenkin joka päivä täällä olen käynyt. :P
Tervetuloa vaan uusille tulokkaille. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tokya

minäkin olen jo vuoden verran pyörähdellyt täällä  :o

[tuuli]

LainaaKaks vuotta...no, onhan se jokin aika kuitenkin. Mutta pahus sentään, en ole ennen tajunnu että tota nimee napsauttamalla pääsee tuohon profiiliin. Joka päivä oppii sentään jotain uuta, heh.

Jouhu. Onneks opit ajoissa.  ;)
allekirjoittanut

jouhu

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, heh.

Reikaleipa

Kylläpä muuten tuore idols-voittaja Ilkkä Jääskeläinen on pikkaisen Tuukan näköinen.

blind(Guest)

Reikaleipa

Ok, ei mustakaa.  :-[

Tokya

sain joululahjaksi singlet 1993-1997 se onki ainut mikä multa puuttu!

Painkiller olen..(Guest)

Hei jes, nyt se tapahtui. Kolmen kuukauden jälkeen saatiin kämppään kone ja internet :) Täällä ollaan. Tosin en pysty kirjautumaan sisään tänne uuteen paikkaan..alhaalla kyllä näkyis että oon kirjautuneena, näkyy nicki Painkiller, mut ei näytä silti toimivan. No, kaikkee ei voi saada.

jouhu

Onnee painkillerille!
Toivottavasti saat sitten toimimaan kunnolla nuo..tai sitten vaihtaa nickiä tai jotain....Ehkä parempi ettette kuuntele.

Painkiller

Nyt ratkaisin ongelman, ilmeisesti. Mut en vaan aina jaksais vaihtaa noita nettiasetuksia kun tänne kirjottelen, ja kun lähen täältä poijes, niin vaihtaa takasin :-/

Jep, nyt kun meillä on tää netti ni mä varmaan addiktoidun oikeen kunnolla! Tero oli oikeessa..

Aikas pirtsakka pakkanen tuolla ulkona muuten..ihanaa kun aurinko paistaa..tuleepi kevät :P

Varjohaava(Guest)

Mielenkiintoista. Pitäisi tehdä esitelmää, muttakun olen jo tehnyt kaiken minä voin niin pyrähdän tänne. Ja sitäpaitsi, Apulannan esitelmä. :P

Tokya

hohoo. heitin hiukseni menemään 8DD

jouhu

Mitä?! Mitä oot oikein menny tekemään niille? Järkytys...heh.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.