Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Tokya

Mä en kykene pyörimään aktiivisesti kuin muutamalla foorumilla kerralla, jos ne on isoja, mulla menee asiat sekaisin :D

Musta kans tuntuu että oon hirveesti muuttunut. Väitän että netti on opettanut mua.  Muutamat ystävät jotka väittävät internetin olevan turhaa, ovat vieläkin hieman ali kehittyneellä tasolla. Taisiis, itse tuntee itsensä viisaammaksi. Kai se johtuu siitä että netissä tulee pyörittyä itseään vanhempien kanssa. (kaikki netti ystäväni ovat minua ainakin vuodella vanhempia :D)

Painkiller

Mä kirjauduin tänne 363 päivää sitten, eli ihan kohta tulee vuosi täyteen. Happy birthday to Painkiller.. Olisin varmaan tullut aikasemminkin mut en tiennyt tän paikan olemassaolosta :) Mä pyörin oikeestaan ainoastaan täällä ja levarilla myös jonkun verran ja sitten ihan satunnaisesti muutaman muun bändin foorumeilla.

[tuuli]

LainaaHeh, samaten. :D Mutta onhan se ihan positiivista, että muutosta on havaittavissa kussakin. Pelottavinta olisi, jos kirjotus olisi edelleen samaa tasoa, kuin pari vuotta sitten. ;D
Tuo oli hyvin sanottu!!  ;D Onneksi mulla ei enää ole samanlainen ajatusmaailma ja samanlaiset jutut ku seiskaluokalla. Onneks!

Mäkin oon paljon oppinut netistä, ja tutustunu hirmu moniin ihmisiin. Mahollista et saattaisin olla aika eri-ihminen, jos en ois ikinä käyttänyt nettiä.

Onnittelut Painkiller!  :D Nyt mun uteliaisuus pakottaa mutkin tarkastamaan mun ''syntymäpäiväni'' tuolta profiilista.
allekirjoittanut

[tuuli]

09.03.04 - 18:15:57
700 päivää liittymisestä.
Katos vaan, tasan 700 päivää liittymisestä. Bileet.  ;)
(mun viesti ei näy, niin laitoin tän uuteen viestiin, josko se nyt tulisi näkyviin)
allekirjoittanut

Lerppa

Itsekin olen oppinut ihan hitosti netin kautta. Se on niin helppo tapa ottaa uusista asioista selvää ja tutustua ihmisiin taikka keskustella jostain asiasta, mikä ei välttämättä omia kavereita kiinnosta. :)

Hyviä kavereitakin on tullut netin kautta saatua. Ei netti missään nimessä mikään paha asia ole, vaikka siitä ehkä riippuvaiseksi voi jäädäkin. :D

( 962 päivää liittymisestä. 38 päivää vielä, niin tulee tonni täyteen! \m/  :D )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

(Tuuli minuu ei saa unohtaa! ;)) Onneks ajatukset yms. muuttuu vuosien mittaan. Itekkin, kun joitain tänne kirjotettuja omia juttuja lukee parin tai jopa ehkä kolmenkin vuoden takaa, niin tulee ajateltua että ei herra jumala, oonko mie kirjottanu tuon, kun on tullu ehkä hieman outoo juttuu kirjoteltua. En tiedä näkyykö se muille kirjottajille, mutta tuntuu ainakin kirjotusten ehkä hieman olevan ns. asiallisempaa nykyään. Kun olin muistaakseni seiskalla tai kasilla, kun tänne kirjauduin (siitä tuntuu olevan jo kauan jokatapauksessa..) niin niiltä ajoilta on kyllä tullut henkisesti kasvettua paljon.
Olen myös huomannu tuon, kuinka hyvin ja melko helposti netin kautta pystyy solmimaan ystävyys suhteitakin. Ennen kuin tutustuin mitenkään paremmin netin ihmeelliseen maailmaan, niin ajattelin siellä olevan vaan huijareita jotka haluu tehä toisilleen jotain pahaa. Mutta nyt oon huomannu, että täältähän löytyy vaikka kuinka huippu tyyppejä. Itelläni henk.koht. ei eritysiä ystäviä ole tullut, mutta jos vaikka kadulla tai jossain törmäis niin ehkä moikkaisin siinä ohi mennen tai jotain. Mutta olishan se hienoo, jos netin kautta löytäis tyypin josta tulee todella hyvä ystävä. Ehkä vielä joskus...
Tällä tekstillä oli lähinnä komppi edellisiin kirjottajiin.

Tokya

jeh. vielä jouhua komppaan.

mä olen yhden todella hyvä ystävän netin kautta saanut. Kerran ollaan tavattu. Mulla olis tarkotuksena että kesällä menisin tämän ihmisen luokse muutamaksi päiväksi. Vanhemmat ei tietenkään anna, joten on pakko kai lähteä ilman lupaa ;<

puska

Minä kun olen tällainen irkkihirmu, niin aika paljon on uusia tuttavuuksia netin kautta tullut. Tulin joinanneeksi #puskalle (ihan nimen puolesta kiinnosti) ja löysin kivan porukan Sipoolaisia partiopoikia :D. Ois heitäkin tarkotus joskus mennä moikkaamaan. Ja jotkut ystävyyssuhteet mulla on syventynyt netin avulla. Siellä kun on niin helppoa alkaa puhumaan vaikeista asioista ja sitte niitä voi jatkaa kasvotusten. Poikakaverinikin kanssa juteltiin paljon netissä ennen kuin alettiin seurustelemaan, vaikka ystäviä oltiinkin :P (olin ihastunut häneen kun seurustelin entiseni kanssa, hyi minua)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Puska, hyyyi sinua.
Eiköhän sitä voi ystävystyä melkein kenen tahansa kanssa, kun viettää paljon aikaa yhdessä ja on jotain yhteistä.. :-?
allekirjoittanut

Painkiller

Lumikourusta tuli pronssia, mäkihyppyä odotellessa :D

[tuuli]

Jep. Mut Auttini ei onnistunut.  :( Kyynel.
allekirjoittanut

Painkiller

Joo harmi et Autti ja Mattila munas :( Aika rentoja muuten noi lautailijat. Rentoja ja lupsakoita kavereita. Hehe, varsinkin jos vertaa mäkihyppääjiinkin. Harmittaa muuten Ahosen puolesta.

[tuuli]

Lumilautailijat on ihanimpia!  ::) Mäkihyppääjistä tykkäsin vielä joskus, mut tulin siihen tulokseen et ne on juoppoja... :P Mut lumilautailijat on hirmu söpöjä, niillä ku roikkuu housut aina niin alhaalla, ja sen huomaa hyvin, kun ne tekee temppuja paipissa.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Musta on ällöttävää kun housut roikkuu polvissa. Mut ymmärrän toki et se kuuluu tohon "lumilautailukulttuuriin".

Mut ei kyl hirveesti minuu sytytä noi hopparit ja räppärit lökörytkyissään. Rokkijätkät on nam ;)

Tokya

Painkilleriä komppailen.

Olen usein miettinyt myös ulkonäöllisiä ihanteitani ja päätynyt tulokseen, että miehellä pitää olla kunnon letti, tai sitten ei ollenkaan. Kaljut on aika ihania kyllä. Ja jos nyt puhutaan sitten että on lyhyehköt hiukset, niin sillon miellyttää keesi. Mä olen muutenkin kauhean nirso ulkonäön suhteen :DD ei sen puoleen että koskaan olisin ketään löytänyt jota jostain syystä 'ihailisin'. Rakkaus on harhakuva.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.