Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Painkiller

LainaaRakkaus on harhakuva.

Elä nyt :-?

Tokya

Lainaa
LainaaRakkaus on harhakuva.

Elä nyt :-?

Mun pieneen päähän ei vaan mee sitä, että miten on mahdollista että kaksi ihmistä jotka pitävät toisistaan tapaisivat, saisivat kakistettua asiana suustaan ja eläisivät onnellisena. Se ei ole mahdollista, ei mitenkään. Maailmassa on miljoonia ihmisiä, on mahdotonta löytää se oikea. Epäilen tosissani että asia on niin, että ihminen vain sopeutuu johonkin ihmiseen, ei rakastu.

Ehkä mun tunteet on vaan menny liian monta kertaa pieleen. Enään mä en vaan usko rakkauteen.

Painkiller

Voi Tokya :( Usko mua kun sanon että se on mahdollista, se on hyvinkin mahdollista. Mun sanaan kannattaa luottaa ;)

[tuuli]

Se on vaikee löytää
allekirjoittanut

emmi

mäkään en ehkä ennen uskonu rakkauteen. En tiiä uskonko vieläkään.. taino siis. Okei uskon. mä en ois voinut edes vielä viime kesänäkään kuvitella että mun kohdalle osuis joku mies puolinen ihminen josta välittäisin ihan hulluna. No syksyllä se kuitenkin tapahtui. mun oli jopa aluks tosi tosi tosi vaikee luottaa siihen että se todella välittää jne. ja sitten kun se muutaman kerran sanoi että voisin melkein sanoo että rakastan sua ajattelin että älä sano noin että mun mielestä "mä rakastan sua" pitää sanoo sillon vasta kun oikeesti tuntee niin.
Nyt musta tuntuu että mä oon menettämässä kyseisen ihmisen. Mä oon itkeny muutamat kerrat kyseisen ihmisen takia ja mä en vaan halua menettää sitä. Kyseinen ihminen on tuonut mun elämään edes jotain valoa ja toivoa. Ja nyt tässä kohtaa mä oikeesti voin sanoo että rakastan sitä ihmistä. Voisin elää koko elämäni sen ihmisen kanssa. Välitän siitä niin paljon.
Tosin, tää on mun ensimmäinen rakkaus joten.. plaa plaa.. mulla taitaa olla joku avautumis päivä tänään.. jos vain olen hiljaa.
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Toivotaan että et Emmi, menetä rakastamaasi ihmistä.. Enkä usko että menetätkään jos se on totta. Itse tapasin elämäni rakkauden..ööh..keväällä 2004..kesällä tulee kaksi vuotta täyteen ja hyvin menee. Uskon aidosti että olen löytänyt sen yhden ja ainoan.. Ei voi käsittää miten voisin elää ilman ko. henkilöä. Mutta lopetanpa ennekuin tulee liian henkilökohtasta tekstiä. Tsemppiä kaikille rakkauden löytämisessä! ;) (mutta ei kannata etsiä)

[tuuli]

Älä Emmi ole hiljaa, puhuminen helpottaa.  :)
Mä en yritä edes etsiä ''sitä oikeaa''. Tulee jos on tullakseen. Jos ei tule, niin sitten ei tule. Ja onhan tässä koko elämä aikaa. Sitä vaan joutuu vuodattamaan turhia kyyneleitä, jos nyt jo kiintyy johonkin ihmiseen liiaksi.
Mutta mä en sano, ettenkö mä uskoisi rakkauteen. Mä rakastan mun perhettä niin paljon, etten voi sanoa niin. Eri asia on sitten, pystynkö rakastumaan kehenkään ulkopuoliseen. Saas nähdä..
allekirjoittanut

Tokya

ei perhe rakkauttakaan ole olemassa, koska sä elät näiden ihmisten kanssa niin sä totut siihen ;<

Mua lähinnä raivostuttaa. Nähtävästi mun luonne on sellanen että se ajaa kaikki isot macho äijät mun luo ;< Kaikki mun kaverit jotka bodaa ja on semmosia suojeluvaiston omaavia on jostain syystä koko ajan mun kimpussa tunnustamassa tunteitaan, mä en tahdo mtn henkivartijaa ;<< Pahin on se, että jokainen joka väittää pitävänsä musta, alottaa saman ruikutuksen "söisit päivällä jotain" "et jois noin paljon alkoholia" "älä viitti kiroilla" ;<<

Painkiller

Kyllä sun kohdalle Tokya vielä osuu joku...ja joudut muuttamaan käsityksiäsi. Olet kovin nuori vielä ;)

[tuuli]

Niin tässähän on koko elämä vielä edessä.
allekirjoittanut

[tuuli]

Jouhu sun kuva ei näy.  :P
allekirjoittanut

Tokya

LainaaKyllä sun kohdalle Tokya vielä osuu joku...ja joudut muuttamaan käsityksiäsi. Olet kovin nuori vielä ;)
Voi osua, mutta ei sellasta jonka mä kelpuuttaisin.  Käsityksiäni mun on vaikea muuttaa, kangistun tapoihini.

jouhu

LainaaJouhu sun kuva ei näy.  :P

Mikä kuva?

[tuuli]

EIks sulla oo kuvaa ollenkaan?
Meinaan tossa ns keskustelukuvakkeessa on vaan äksä.
allekirjoittanut

jouhu

Ai, tuossa profiilissa? Ei ole tullut laitettua, kun en ossaa.. *tunnustan nolona*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.