Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Hei, jos meillä on vapaa aihe, niin ei anneta sen kuolla. Pakkohan meillä jotain yhteistä puhuttavaa on olla, vai eikö kenelläkään ole muka mitään sanottavaa?  :D
allekirjoittanut

Tokya

Eikai ole :D

Tai jos nyt saa vähän itseään purkaa, niin henkilökohtasesti mua vituttaa ihan tajuttomasti tuo unkarinpaimenkoirien rotujärjestö! Lehti ei saavu koskaan ajallaan tai sitten ei saavu ollenkaan. Jos lähetät materiaalia lehteen, se julkaistaan ehkä puolen vuoden päästä, tai sitten vuoden.

[tuuli]

On sulla Tokya ongelma.  ;)
allekirjoittanut

Tokya

LainaaOn sulla Tokya ongelma.  ;)

mitättömät on ongelmat, mutta mitätön on ihmisenpieni mielikin. Ja koska elämäni pyörii tuon rakin ympärillä, niin meinasin tänään vetää yhdeltä akalta hampaat sisään koirapuistolla ;D

Lerppa

LainaaNiin mäkin suurin piirtein kasvoin tän foorumin siivittämänä! Kiitos kaikille.  :)
Aijaijai, nyt alkaa kuulostaa jo huolestuttavalta. ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

EIKÄÄ! Ei kesä tuukaan vielä!! >:(

[tuuli]

Luntaluntalunta tykkäään!  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Ei lunta enää. Oli niin makeeta yks päivä kun lumia oli sulanu ja joissain kohtii tiet oli ihanan sulia :) Tuli niin keväinen/kesäinen fiilis jo. On muuten tosi aikasin ja tosi myöhään valosaa jo! :o

jouhu

Se on muuten nyt ihanan tuntusta, kun ei tarvii kouluun mennä pimeellä ja tulla pois pimeellä. Muutenkin tuntuu, että on virkistyny, kun on tullu valosampaa. Itseasiassa oon paljon virkeempi nyt kuin joskus marraskuussa, vaikka marraskuussa aattelin ettei tää nyt ole niin masentavaa, väsyttävää aikaa, jaksaa vielä mitä.. Mutta kyllä se kevät tuloo kovaa vauhtia sieltä. :)

[tuuli]

Nojuu se oli aika ärsyä kun pääsi koulusta kolmelta ja oli jo hämärää.  ::)
allekirjoittanut

Tokya

mä tahdon kesän. Mä olen talvella hirveän ärtyisä ja väsynyt. Mulla on talvisin masennus aika ;D ei jaksais millään tehdä mitään ja suurin elämän työ on vittuilla muille.

[tuuli]

Musta on ihanaa kun on kylmä, ja voi pukeutua lämpimästi. Rakastan laittaa paljon kerroksia päällekäin. Ja talvitakit on niin kivoja.. ja paksut kaulaliinat ja ja j a j       a...  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Se on just ärsyttävää!! Kesällä on niin mageeta kun voi vaan pistää kengät jalkaan (joskus ei tarvi niitäkään) ja painua ulos!

jouhu

Ahaa, Painkillerilla hieno harrastus..;) Njoo, hyvä huumori miinuksella.

Painkiller

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.