Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Mä en ole kesäihminen. Onhan se kivaa, että on lämmin kesä, mut parasta täällä Suomessa on talvi.  ::)
Joku keksii uuden aiheen?  ;D
allekirjoittanut

Tokya

olin tänään vähän wtf kun katottiin kemian tunnilla jotain videota joka kertoi jostain kierrätyksestä Heinolan alueella, sitten lopputekstien aikaa heräsin (juujuu, puoli nuknu tunneilla :D) ja huomasin sopivasti notta teksteissä luki 'musiikki: Toni Wirtanen' piti pyytää maikkaa kelamaanaan että sain tietää luinko oikein :D kyllä luin.

Painkiller

Hei jee. Me käytiin toissapäivänä ostamassa mulle polkupyörä. Sain sen niinko synttärilahjaks. Mä en vaan oikeesti tiedä että miten mä osaan ajaa :D Tai siis, mun täytyy opetella uudestaan. Siitä on vuosiavuosia aikaa kun oon viimeks ajanut polkupyörää. Millonkohan uskallan ees noutaa sen sieltä kaupasta kun näillä keleillä en tod mene tonne toikkaroimaan. Mä oon kyllä outo.

Ps. Masentaa nää kelit..

[tuuli]

Mä sitten tykkään pyöräillä. Ajan pyörällä kesät talvet. Paisti lyhyet matkat meen talvella kävellen, mutta pidemmät pyörällä.
Ja kesällä vedän pyörällä jopa kouluun tohon sadan metrin päähän. Pyörä on kiva. Onnee Painkiller!  :D
allekirjoittanut

Painkiller

Kiitti Tuuli :D

Hoh..täällä on taas ollut ihan kauheen hiljasta :-/ Huhuu mai frends.

Tokya

Faija tuli töistä ja tokas 'toin sulle vähän helsingin tuliaisia' ja ojens kouraan apulannan kesäaine dvd:n, olin ihan 'wtf!' o_O sitten se selitti että oli ollu tarjouksessa anttilassa, mutta sehän ilmesty vasta tänään? :D

Vois vkl ottaa rennosti ja katsoa tuon putkeen n_n

emmi

Äääh. Mun täytyy kyl heti kiiruhtaa kauppaan ostaan toi DVD! :)
älä tunnusta jos sattuu

Tokya

LainaaÄääh. Mun täytyy kyl heti kiiruhtaa kauppaan ostaan toi DVD! :)

Vaikuttaa hyvältä, mitä olen sitä vähän kurkkinut (en myönnä itselleni etten jaksa odottaa viikonloppuun :'D)

jouhu

Tokya, paljon se on maksanu kun kerran alennuksessa? Miun ymmärrykseen ei mene, että se olis heti ilmestymispäivänä alennuksessa...

Painkiller

No se oli varmaan maksanu jotain tyyliin 25e? Kun hinta vaihtelee eri paikoissa about 25 ja 30 välillä.

Tokya

LainaaNo se oli varmaan maksanu jotain tyyliin 25e? Kun hinta vaihtelee eri paikoissa about 25 ja 30 välillä.

maksoi 24.50€ anttilassa ihan lukenut jtn 'Tarjous; apulanta kesäaine-dvd' ovat vissiin aika viksua porukkaa siellä päin :'D

[tuuli]

No ihan hyvä, että isäs tosta noin vaan tuonu. Kiva.  :)
allekirjoittanut

Painkiller

Ääää ihanaa et on monta päivää lomaa. Eka viikko uudessa työpaikassa ohi ja my feet is killing me!!! Tänään Helsinkiin katsomaan So:ta, huomenna Backyard Babies Tampereella ja lauantaina Bloodpit täällä, miten sitä jaksaa ;) Hyvää pääsiäistä kaikille!

Vilkku

LainaaÄäää ihanaa et on monta päivää lomaa. Eka viikko uudessa työpaikassa ohi ja my feet is killing me!!! Tänään Helsinkiin katsomaan So:ta, huomenna Backyard Babies Tampereella ja lauantaina Bloodpit täällä, miten sitä jaksaa ;) Hyvää pääsiäistä kaikille!

Missä oot duunissa? Mulla kans meinaa jalat kuolla aina duuniin, mut siihen tottuu [jos siis kyse on siitä et väsyvät eikä jostain mekaanisesta vammasta]. Mullakin alkaa kohta 13 viikon työrupeama, eiköhän siihen taas parissa viikossa totu.

Pääsiäisiä toivottelen minäkin, ite lähen pariks päiväks mökille lepäilemään. Sitte jaksaa taas.
[ -You should see my scars- ]

Painkiller

Juu se on varmaan vaan tää alku. Kun joutuu suurimmaks osaks seisomaan, ei oo tottunut siihen. Varsinkin kun pari vuotta istu kaupan kassalla ::) Oon sellasessa paikassa missä valmistetaan ja pakataan luontaistuotteita. Näin lyhkäseen kiteytettynä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.