Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Mitös toi oli olevinaan...
*nauraa mukana*

KristalliEnkeli

se on vaan semmonen sanonta :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Joo, sellanen sanonta jonka kuulee ainakin meillä about 3 kertaa päivässä ;D (ikäänkuin se olisi aiheellista... ??? )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

No, niin... Aíka outo sanonta muuten... ::)

*tuuli

mua ei niinkään sukulaiset ärsytä... välillä serkku rakas mutta hänkin harvoin... nämä omaiset ovat sitten vähän toinen juttu.  ;)

Vilkku

Kauniaisissa kävin sillon pari vuotta sitten kun Häirikkö asui vielä siellä. Siitä illasta on pelkästään hyviä muistoja :-*

Ja omakotitalossa asun. Katellaan jos tästä nyt pikkuhiljaa pääsisi muuttamaan omaan kämppään, riippuu miten menee opiskelujen kanssa. Merta tulee kyllä ikävä sitten kun joskus muutan.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Noh, voih... Mutta ainahan sä voit palata katsomaan merta.. :D
Mä oon tosiaankin vähän pimahtanu.... Johtuu seurasta. *katselee ympärilleen* No, ei...Ootte te ihan normaaleja. Lähinnä mun kaveri piirissä on näitä omituisia persuunia...tarttunu joitain outous pöpöjä. Haukutaan koulun kauheimpia poikia apinoiksi ja paviaaneiks ja punaperseapinoiksi.... mm. Ja paljon omituisimpiakin juttuja...Ei tuu aika tylsäks.. ;D

Näin muuten yhtenä yönä sellasta unta, jossa mä kuulin yhenlaisen laulun...Mutta kiehtovinta siinä on se, että sitä lauluu ei ehkä oo oikeesti olemassakaan. Joskus syvän unen ja heräämisen välillä kuulen myös apulantaa...yhestikki soi odotus, kun olin heräämisen ja nukahtamisen välissä.
Ja viime yönä näin apulannasta...Unessa mä luulin, että se on oikeesti tapahtunu ja olisin sitten nähny siitä tapahtumasta unta, mutta herättyäni tajusin, että se oli oikeesti pelkkää unta... :'(

rautalintu

Muut ovat näköjään jo viikonloppua viettämässä, kun ei täällä ketään näy, eikä kuulu :(
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

Minä olen täällä  :)

jouhu

Minä myös!! *hyppii jotta kaikki näkisivät*

Muuten....Kun joskus jossain täällä puhuttiin siitä rokatessa roikkuu kirjasta... Muistuuko mieliinne? No, kuitenkin... Muistaako henkilöt kummassa kirjassa oli se apulanta juttu? Ykkös -vai kakkos osassa?

salza01

doh moiii.. mitäs jouhulle kuuluu näin perjantai-iltana?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

No, mitäs tässä.. Vietän rauhaisaa koti iltaa.. Mitäkäs salzulle<-- ;)?
Tiiätkö sä muuten tosta kirja jutusta mitään?

salza01

eeeei kai tässä kurjuutta kummosempia.. ei mitää hajuu mistää kirja jutusta.. valaise?!?
mitäpä viikonloppu suunnitelmia?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Mä en oikeestaan suunnittele mun viikonloppuja... ::) Annan mennä vain omalla painiollaan...
Muutama kuukausi on menny silleen, että oon löhönny kotona kattoen telkkaa, kuunnellen musaa, käyden netissä... En mä jaksa vaan tehä mitään... Mä oon tätä sohvaperuna kansaa.  ;D
Mutta ootkos sä aatellu tehä jotain erityistä?

salza01

no tämä päivä menee tässä nörtteillessä.. ;) kuuntelen nuita idols lauluja.. tähä mennessä ne on ollu kamalaa rääkymistä. :(
kaikkea ne näyttää tv:ssä.. *huhhuh*

ja sitten huomenna on ne mun vaarin hautajaiset ja illalla se apulannan keikka.

sunnuntaista en tiedä. varmaan vois käyä tuulettumassa jossaki pihalla piiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaan..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.