Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

aino-a(Guest)

LainaaTosta Nosturin katon aukeamisesta on tosiaan puhuttu täällä aikaisemminkin, ja silloinkin Vilkku laittoi tuon linkin. Mut ei se mitään.   ;)
No soriii, en ole huomannut.
Ai se aukee vaan tolleen ihan vähän... Aattelin, että aukeis enemmän. :P

Tepi84

No sunnuntaina tuli sit lähettyy baarii vaikka ei ollu tarkotus  ;D Ja itse asias aikas hauskaa oli.. joo mut se siitä sit  ;)
Haza haza

[tuuli]

Lainaa
LainaaTosta Nosturin katon aukeamisesta on tosiaan puhuttu täällä aikaisemminkin, ja silloinkin Vilkku laittoi tuon linkin. Mut ei se mitään.   ;)
No soriii, en ole huomannut.
Eheieieieieiei, en tarkoittanut tuota kommenttia mitenkään vittumaisesti!  :D Siis että nimenomaan siitä on keskusteltu tyyliin jollain lörinöitä aiheen sivulla numero 50, että en olettanutkaan sun nähneen sitä!  ;D
Sori.  :) Sanoinpahan vaan, kun Vilkku otti asian puheeksi.
allekirjoittanut

Tokya

örr. o.o eilen oli aika mielenkiintonen ilta o_o

[tuuli]

Oli aika mielenkiintoinen PÄIVÄ..
allekirjoittanut

aino-a

Lainaa
Eheieieieieiei, en tarkoittanut tuota kommenttia mitenkään vittumaisesti!  :D Siis että nimenomaan siitä on keskusteltu tyyliin jollain lörinöitä aiheen sivulla numero 50, että en olettanutkaan sun nähneen sitä!  ;D
Sori.  :) Sanoinpahan vaan, kun Vilkku otti asian puheeksi.
Okei. :)

Mullakin oli aika Mielenkiintoinen ilta/yö. Kotiuduin kasilta aamulla. Ehdittiin olemaan joku miljoonassa paikassa yhtenä yönä. Huh, hiki tulee... :P
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Tounakka

Ei herunu voittoa @Kosketuksessa.fi.
Harmittaa.

Tokya

örrr. o_o http://irc-galleria.net/view.php?nick=Eevi|&image_id=35112433 löydätkö kuvasta kolmevuotta sitten olleen Tokyan? :'DD

jouhu

Oi, pieni Tokya! Mistä tuo kuva on?

Tokya

LainaaOi, pieni Tokya! Mistä tuo kuva on?
Leirikoulusta, oltii jossai bussis matkal johki :'DDD

Katoin just pitkästä aikaa pitkä kuuma kesä -leffan, repeilin taas kyllä ihan täpöllä :)

[tuuli]

Kyllähän sieltä se pieni tokya löytyi.  :)
allekirjoittanut

Tokya

LainaaKyllähän sieltä se pieni tokya löytyi.  :)
hahaha aika järkyttävä sellanen :'DD

Painkiller

Niin löytyi! (tai ainakin luulen löytäneeni heh) Kuinniin järkyttävä?

Ää mun elämä on niin tylsää..äh..tylsää.

Tokya

LainaaNiin löytyi! (tai ainakin luulen löytäneeni heh) Kuinniin järkyttävä?

Ää mun elämä on niin tylsää..äh..tylsää.

vihaan tota kuvaa :'DD näytän oikeesti jotenkin niin pieneltä :D

sun täytyy tehdä elämälles jtn :)

musta jotenkin tuntuu että kesä saa mut taas vaan heräämään eloon. heti yks poikakin ilmesty tohon, mutta tuskin sekään kovin lähelle pääsee ennen kun se kyllästyy siihen yrittämiseen ku tajuaa etten jaksa sitä :)

[tuuli]

Oh.. pojat...

Mullakin on aika tylsää.. Nyt vähän piristyin, kun koin herkän hetken äsken kissan kanssa. Voih se oli niin suloinen:
Menin laittamaan ulko-ovea lukkoon. Kurkkasin ovesta ulos, ja huomasin siinä pihalla mustan kissan, jolla oli valkoisen kuono, massu ja tassut. Se huomasi minut, ja katsoi minua silmiin. Hih, katsoin takaisin, mutta laitoin oven kiinni ja lukkoon. Menin keittiöön. Huomasin että kissa oli tullut perässäni kuistille ja tutkaili ovea. Sitten se kääntyi ja tassutti rappuset alas. Mutta huomasi minut kettiön ikkunassa. Katsoimme taas toisiamme, kunnes poistuin. Palasin vielä ikkunaan, ja huomasin, kuinka kissa juoksi nurkan taakse.

;D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.