Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Suloinen hetki tuulilla ollu. :)
Eilen käytiin koulun kanssa Mikkelissä. Aika kiva loppujenlopuksi oli, vaikka odotin sitä vähän kammolla. Aamulla lähettiin ja illalla kymmenen aikoihin oltiin takas omassa kaupungissa. Tuli naurettua yms. muuta pikku kivaa. Käytiin baarissa, mutta vain huussissa ja kun myyjä tai mikälie kyseli "saisko teillä olla jotain?" niin teki mieli sanoo tyyliin "joo, yhen siiderin vois vaikka ottaa." mutta en sitten kuitenkaa ehkä. Ja opettaja veti vaan jotain lonkeroo....Kun oltiin jossain esittely kierroksella, niin yks vetää vaan... Stuntman on kyllä huippu kauppa! Sinne heti kesällä takasin, heh. Ostin Nirvanan hihamerkin.

Tokya

^^mäkin tahon stuntmaniin ;DD

[tuuli]

Stuntman. Hahah, kaikki mitä rokkari tarvitsee.  ;)
allekirjoittanut

Tokya

ää. perjantaista tulee varmasti friikki o_o oon menossa 6 jätkän kanssa juomaan, yhden noista himaan.  saa nähä mitä kaikkea mielenkiintosta tapahtuu :'DD

jouhu

Tokya on pahis! ;)
Tänään oli sellanen power point esitys ja mietein tehosekottimesta. Kritiikkiä kyllä tuli mitä vois tehdä paremmin (ihan aiheestakin ja muutaa..) Mutta siihen itse esitykseen ei saanu sitä musiikkia ja just kun olin löytäny sopivan pitusen rykäsyn siihen, se johtuu geeneistä, niin ei.. Piti sitten erikseen kuunnella eri huoneessa ja noin. Jos olisin tienny tai arvannu noin käyvän, niin olisin varmaan ottanu jonkun toisen kipaleen, mutta en sillä sano sehän on ihan loisto veisu...Mutta olisin nyt ehkä kuitenkin jonkun toisen valinnu. Nyt se sitten jäi vaivaamaan...:(
Tää kuuluis sinne vitutus osastoon, mutta laiskuuttani en jaksanu kaivaa topikkia tuolta jostain.

Tokya

joo oon tosi pahis. pelottaa jo nyt :'DD Varsinkin kun yhden noista kanssa ollut hieman hempeitä hetkiä...

Miten se tehiksen esityksessä soitit se johtuu geeneistä?

[tuuli]

Apuaaaa... meijän pikkuryhmällä on huomenna Renesanssi esitelmä!!!  :o Meen tekeen sitä.. ::)
allekirjoittanut

jouhu

Lainaajoo oon tosi pahis. pelottaa jo nyt :'DD Varsinkin kun yhden noista kanssa ollut hieman hempeitä hetkiä...

Oi, sulosta!  :-*
Ai, miten soitin sen musiikin? Laitoin levyn soittimieen ja play vai siis mitä tarkotit?

Tokya

örrr. en sitten ookkaan tänään menossa nähtävästi tuonne juomaan :/ kattoo jos lähtisivät mun mukana kylälle.

[tuuli]

Lainaa
LainaaMiten se tehiksen esityksessä soitit se johtuu geeneistä?
Ai, miten soitin sen musiikin? Laitoin levyn soittimieen ja play vai siis mitä tarkotit?
terävää  ;D
allekirjoittanut

Tokya

Lainaa
Lainaajoo oon tosi pahis. pelottaa jo nyt :'DD Varsinkin kun yhden noista kanssa ollut hieman hempeitä hetkiä...

Oi, sulosta!  :-*
ei vaan minkä takia. mikset soittanut jtn tehiksen musiikkia, sitä tässä haettiin ;)

miksköhän kaikkien mielestä asiat on sulosia...

aino-a

Se johtuu geeneistä on Tehiksen kappale.
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Tokya

LainaaSe johtuu geeneistä on Tehiksen kappale.

ööö. oon taas pihalla  :-[

Painkiller

Tää on ihan mieletöntä! Mä oon My Spacessa Backyard Babiesien ystävissä top-kasissa!! Mitä ihmettä? Miksi ihmeessä mut on siihen laitettu? :D Katsokaa jos ette usko ;)

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=36798456

jouhu

Vau, Painkiller on julkkis!  :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.