Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Jep, todella suuren luokan julkkis :D Pääsisinköhän Seiskaan? Koska sitten sitä vasta on ihan oikee julkkis :P

[tuuli]

Hahahahahaaa!!! Olemme ylpeitä sinusta!  :D
allekirjoittanut

blind_eye

Hyvä Painkilleri ^^  8-)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Hyvää kesää kaikille! Tästä se sitten alkaa. :)

[tuuli]

Tästä se joo alkaa. Masennusta ollut koko päivän. Aika paska olo kun meni koeviikko todella huonosti.. Muutamien kokeiden osalta oli kovat odotukset, ja pettymys oli liian suuri. Noh, mutta koulun takia ei ikinä kannata lannistua. Nautitaan kesästä, ja syksyllä onkin ihan uudet kuviot.
allekirjoittanut

Tepi84

Heinäkuussa vasta alkaa loma... eikä mua haittaa ku se on vaan kuukauden verran :) Parempi vaa ku ei tartte siinä helvetin paskas heltees olla sit :)
Haza haza

[tuuli]

Meillä on huomenna kevätjuhla.. Tosi paska, eikä yhtään juhla fiilis. Isoveljeni kirjoitti 7 ällää ja sillä on ylppärit.
allekirjoittanut

Tokya

awwaww. kesä.

Mahdoinko muuten jossain vaiheessa täällä jtn inistä etten usko rakkauteen? Poistakaa kommenttini aivolohkoistanne.

jouhu

Painkiller

Niinpä ;) Ja onpas muuttunut ääni kellossa ;)

(hehe, mitäs mä sanoin :D)

[tuuli]

Herekkää.
Näin savolaisittain.
allekirjoittanut

Tokya

oli tosi herkkää joo. mutta en tiiä vieläkään uskonko rakkauteen :'DD Jätkä on vähän kysymysmerkkinä kun sanoin etten tiiä tahonko siitä mitään muuta kun kaverin. (ottaen huomioon että eilen siis suudeltiin muutamaan otteeseen :P) Kukaan ei voi olla näin vtn sekasin, en tiiä oikeesti mitä mieltä oon tosta :'DD

niinjoo. ei pitänyt taas avautua. sori :'D

blind_eye

^^Kesä tulee ja lempi leiskuu ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Tokya, ei mitään! Kiva vaan kuulla, että menöö hyvin. Toivottavasti, meni/menee teillä miten vaan, niin ootte onnellisia. :)

Tokya

hahah. te taas vaan kuvittelette :) multa hajoo kohta pää ;< ja tuo vielä kiduttaa. sano että voihan se testata pidänkö siitä oikeasti, ei oo tänäänkään yhtään pitänyt yhteyttä. ;<<

joo nyt kyllä loppuu tää lässytys. Mitä teillä kesä suunnitelmissa?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.