Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Syksyn odotusta.  ::)
Mä lähden lapsenlikaks maanantaina.. tai en mä mihinkään lähde vaan ryhdyn. Sit keskikesällä mulla on puolentoista viikon partiopurjehdus.. hehee.. sitä odotellessa... ::) Ja loppukesästä piirileiri.
Muun ajan lorvin mökillä tai serkun tykö Tampereella.
Entä muut?
allekirjoittanut

Tokya

Tuulilla ainaki kesä suunnitelmia :o Mulla kun ois tarkotuksena ottaa rennosti, juoda vähän, mökkeillä vähän ja käydä moikkaamassa netti kaveria.

Lerppa

Mie aattelin lähinnä myöskin vaan olla. Yleensä kesäsin tulee soitettua, maalattua ja piirreltyä paljon kun on kunnolla aikaa. Tuskaan on tarkotus mennä ja se onkin ainoa kunnon suunniteltu asia.

Teen myöskin Steinerkoulun päättötyötä nyt kesällä, eli kuvaan filmijärkkärillä valon taittumista lasista, varjojen muodostumista lasista ja valon käyttöä kuvatessa lasia. Jonkinlainen tutkielma myöskin valonkäytön historiasta taiteessa. Siinä riittää hommia melko hyvin. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Aika paljon hommaa tuntuu Lerpallakin olevan. :)
Vielä ei ole ihan tajunnu kesäloman vielä alkaneenkaan, kun keli on vähän syksyinen; viileä tuuli ja satelee kylmempää vettä, aurinko käy välillä jos sille päälle sattuu. Ei siinä toisaalta mitään, tykkään syksyisestä ilmasta. Ihmeempiä suunnitelmia ei ole ainakaan vielä, mutta ajattelin kyllä käydä jossain vaiheessa kesää Kuopion kaupat kiertelee, kuten myös Kemissä olis tarkotus käydä. Olisiko Tuulilla muuten hyviä Kuopion kirppari ehdotuksi, missä voisi käydä? Kun käytiin koulun kanssa siellä (kemissä), niin ihastuin kaupunkiin, erityisesti Stuntmaniin. En ole vieläkään täysin varma oonko menossa festareille tänä kesänä ollenkaan, jos menen niin ehkä Ilosaareen kesätöihin,  ::), kun lipun hinta muuten tuntuu jotenkin suolaselle.

[tuuli]

LainaaTuulilla ainaki kesä suunnitelmia :o Mulla kun ois tarkotuksena ottaa rennosti, juoda vähän, mökkeillä vähän ja käydä moikkaamassa netti kaveria.
Ha! Mulla on normaalisti paljon enemmän hässäkkätä kesällä! Ainakin kaksi leiriä enemmän... ::) Että suunnitelmia on hyvin vähän.
allekirjoittanut

Tokya

kesä on ihan liian lyhyt o.o

Lerppa

Lainaa
Ha! Mulla on normaalisti paljon enemmän hässäkkätä kesällä! Ainakin kaksi leiriä enemmän... ::) Että suunnitelmia on hyvin vähän.
Mie en kestäisi. :D Itselle on jo "kiirepäivä" kesällä jos pitää tehdä enemmän kun kaksi asiaa. Käydä vaikka kaupassa ja saunassa sekä tehdä ruokaa. :P  Tosin se on vaan hyvä, koska mie tartten pitkän rentoutumisajan. Tuuli ei ilmeisesti niin kovin pitkää? :D

[tuuli]

No eh!  :D
Hitto mulla on tylsää.. Oon ollut koko viikon vaan kotona.. :P Mä tarviin toimintaa!!!  :D
allekirjoittanut

Painkiller

Action baby action! :D

Joo mun kesään kuuluu heinäkuussa viikon kesäloma ja muuten töitä. Parit festarit katellaan. Ens vkl pitäis suunnata provinssiin, hui :o

blind_eye

Provinssi, Provinssi, jee ! :p
Sit meen Vauhtiajoille, Aitooseen, ja Trefesteille. Ankkarock on ihan must, kun CKY on siellä<3
Sit meen yhdelle leirille ohjaajaksi. Ja oon mökillä. Ja nukun. :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Pistetääs pikku gallup tähän väliin.  ;D Ootte varmaan syöneet jätksiä (ainakin joskus elämässänne) noista Valion kojuista. Mikä on oma suosikki?  ;)
allekirjoittanut

Tokya

örr. mitähän sitä sitten ens viikon tekis. Tuo nyt jo poikaystäväksi päässyt herra lähti viikoksi vierumäelle, muutama kaveri lähtee riparille, minä olen himassa. Jotain täytys keksiä :/

Valion kojusta varmaan joskus tullut ostettua jotain jäätelöä, mutta vanhanajan vanilja on ainut joka muistuu mieleen. Joskus jostain kojusta olen appelsiini jäätelöä ostanut, se oli kyllä ihan mainiota!

Lerppa

Päärynä ja mustikka on hyviä makuja Valiolta. :)

jouhu

Mitä oon ostanu ja tykkään on mansikka ja mangomeloni. Tuo mango ehkä vielä vähän parempaa.
Onnea Tokyalle ja yritäppä viihdyttää ittees jotenkin. :)

Tokya

^^ Jouhu, kiitos, vaikken ihan tajua mistä nuo onnen toivotukset :'DD poikaystävästä? Siitä nyt varmaan ainoastaan olenkin onnellinen :P

Näillä näkymin ainakin maanantai - tiistai välisenä yönä olis tarkotus kaverin kanssa valvoa niin myöhään että aurinko alkaa nousta ja lähteä ulos fiilistelemään, sillon on tajuttoman kaunista.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.