Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Apulanta veti hyvin joo, tosin taisin missata vissii puolet keikasta, mutta In Flames joka Kornin tilalle tuli niin veti mahtavasti että :p
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Meikä äänitti tos viime viikonloppuna Apiksen Ei yhtään todistajaa :D Tuli aika jurkeleen kova :D Skitas aika hyvä särö  ;D
Haza haza

[tuuli]

Äänitit? Siis että soitit itse?  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Tulin vain ilmoittamaan että provinssista selvittiin ja olen elossa.

[tuuli]

Hyväähyvää! Oliko Painkillerillä kivaa Provinssissa?
allekirjoittanut

Painkiller

Oli aivan uskomattomanmahtavan hauska reissu, ehkä paras ikinä! Kiitos kysymästä :)
Aika meni niiiiiin nopeesti vaikka torstaina oltiin jo siellä ja maanantaina lähdettiin pois..nyt kun on käyny kotona suihkussa ja nukkumassa niin vois lähtee takas ;)

Tepi84

Tuuli kyllä :) Itse soitin ja lauloin :) Ja vois taas tänä pidennettynä viikonloppuna äänitellä :)
Haza haza

Painkiller

Tuuuuuuuuuuliiii??! Missä sä oot? Täällä on kovin hiljaista meinaan :D

[tuuli]

Tässä olen, miten niin.  ;D Olen hiiviskellyt äänettömänä, mutten kommentoinut mitään.  ::) Vaikka nyt on ollut sellaista sutinaa, ettei ole kauheammin netit kiinnostanut.
allekirjoittanut

Painkiller

Sutinaa :o Ooo ihanaa Tuuli on lovena ;)

[tuuli]

No pikkuisen joo. >_<
Heheee..
allekirjoittanut

Painkiller

Tokya

vouuu. Tuulille kesäromanssi ;DD

Mä olin VIIKON mökkeilemässä --'

Tepi84

Lomakin sitten alko.. neljä viikkoa saa vaan olla :) Ja ehkä huuto.netist saan huudettuu baissin  ;D Ja ääniteltyy varmaa tulee aika paljon. Omaa sekä muitten matskuu :) Vai että on tuuli kusessa johonkin jäbään.. onnee sulle :)
Maanantaina auton kattastus.. uskon kyllä että läpi menee. Mut sen näkee sit maanantaina miten punasen paholaisen käy  ;D
Haza haza

jouhu

Aijai, tuuli...Onnea!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.