Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Hehheh, olen sanaton noiden kommenttien jälkeen.
Tänään todellinen kesä alkaa kun lähdetään partioporukalla laivalla pieliselle seilaamaan. Käydään Joensuussa..vink vink Jouhu.  ;)
allekirjoittanut

Tokya

pieliselle? wohohoh. olin juuri sen mökkeilyviikon pielisen rannalla :'DDD

jouhu

LainaaHehheh, olen sanaton noiden kommenttien jälkeen.
Tänään todellinen kesä alkaa kun lähdetään partioporukalla laivalla pieliselle seilaamaan. Käydään Joensuussa..vink vink Jouhu.  ;)

Uuuh... Ootteko kauankin täällä vai oletteko vain kääntymässä? ...ainiinl, jos on jo lähteny, niin tuskin tuuli enää koneelle pääsee, heh. Tervetulemas kuitenkin tarkastamaan kaupunki!
Missäspäin pielistä Tokyan mökki on?

Tokya

Lainaa
LainaaHehheh, olen sanaton noiden kommenttien jälkeen.

Uuuh... Ootteko kauankin täällä vai oletteko vain kääntymässä? ...ainiinl, jos on jo lähteny, niin tuskin tuuli enää koneelle pääsee, heh. Tervetulemas kuitenkin tarkastamaan kaupunki!
Missäspäin pielistä Tokyan mökki on?

eipä ollu Toksun mökki. Kaverin vaarin huvila oikeastaan. En yhtään osaa sanoa missäpäin :'D

[tuuli]

Kävästiin siellä Joensuussa ihan nopeasti. Vähän liiankin nopeasti. Sellaisella rumalla mustavalkoisella Jässi laivalla. Toivottavasti Jouhu et erehtynyt satamaan kriittisellä hetkellä.  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Eipä tullu satamassa käytyä.. Mitäs siellä tapahtu?

Vilkku

Vapaaseen aiheeseen on pakko tulla hihkumaan sitä, miten hieno kesä tää on ollut.

- Kiva duuni kaikkine paskoine puolineenkin, kaikki se uus mitä oon siellä oppinu ja miten on rankatki jutut oppinu kääntämään voimaksi.
- Mahtava reissu Metsäteknoon a.k.a Konemetsään viime viikonloppuna. Niiiiiin hienoja hetkiä.
- Eilen 6½ tuntia kampaajalla. Lopputulos ihan käsittämättömän ihana. Suunnitelmissa loppukesälle vielä yks toinenkin ulkonäkömuutos joka olis unelmien täyttymys.
- Tänään verenluovutus josta sai ruusun mukaan hyvän mielen lisäksi eikä tällä kertaa tajukaan lähtenyt. Nyt voin myös käydä ottamassa ne pari uutta läväriä jotka olen meinannut.

Ja sitten voisi ehkä laskea kivoiks jutuks muutamat ihanat miespuoliset.. ;D
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Nyt on pakko kysyy pari juttuu Vilkulta. :)
Mikä on tuollanen työpaikka missä on kivaa?
Mitäs tukalle tehtiin, kun noin pitkään piti ootella valmistumista?
Mihinkäs oot suunnitellu ottavasi lävärit?

Vilkku

Jouhulle selvennystä :)

Työpaikka on sairaala, sen voi jokainen kuvitella miten ikäviäkin juttuja siellä valitettavasti joutuu näkemään, mutta kummasti niistäkin oppii. Ja toi on kuitenkin sitä työtä mitä haluan tehdä ni sen osaa sitten ainakin useimmiten kääntää voimaksi.

Ja tukka on nyt pidempi ja paksumpi kuin ennen. Ja kirkkaan punainen, se on parasta <3 Tosin myös helvetin painava, huomasin kun ekan kerran pesin, että saamari tää painaa märkänä mielettömästi ja kuivuminenkin vie hitsisti aikaa jos ei jaksa föönailla :D

Ja läväreistä en tunnusta mitään ennenku oon ottanu ne, tuun sitten sen jälkeen kertomaan ;)

jouhu

Kiitoksia selvennyksistä!
Tuo tukka kuulostaa ja varmasti näyttääkin hienolle. Onko siusta missään kuvia uuden tukkasi kanssa? Olis kiva nähä.. :)

Vilkku

Mäpä koetan järjestää jonkun kuvan tukasta, itsekin toki haluaisin siitä jotain todisteita.

Lävistäjää kävin konsultoimassa tänään ja varasin ajan maanantaille. Mut en silti vieläkään kerro mihin se tulee kun ei sitä kuitenkaan vielä varmaksi tiedä, jos suunnitelmat muuttuukin matkalla :P

Ja parin viikon päästä taas benji :)

KESÄ <3

Painkiller

Tällä hetkellä foorumilla 999 jäsentä. Seuraava onnellinen on tuhannes, jee :P

[tuuli]

Ohos, joko se tuhannes on liittynyt joukkoon?  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Katos vaan, kyllä. Tuhannes jäsen on "mato--".

[tuuli]

Siistii!  :D Onnee mato--!
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.