Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Tepi84

Onnea madolle
Ja onnea voisin sanoa itselleni... uuden soittimen johdosta. Basso on sitten hankittu ja kovassa käytössäkin ollut jo :)
Haza haza

blind_eye

Täällä on tasan 1000 jäsentä ja tää on 100 sivu tässä topicissa.

Tärkeää tietoa :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Haza haza

blind_eye

Jee Vauhtiajot tänään !! Täällä alotellaan meininkejä jo Seinäjoella (taino eilen tänne tulin jo :D)
Olispa mahtava biisilista. :p
Uniklubiakin olis tarkotus mennä vähän kattomaan :p

[tuuli]

Uskomatonta.. luulin jättäneeni tänne vapaaaiheeseen jo jonkun viestin eilen mutta... Muistan ehkä väärin.  ::)

Tulin heittämään hyvästit koko foorumille, ettette ala ihmetellä katoamistani. Vietän nyt viimeisiä päiviä kot-Kuopiossa, ja viikon päästä liidellään Suomen rajan yli. Koitankin sen vuoden aikana välttää pahimman kiusauksen eli internetin käytön, ja keskittyä touhuamaan Saksan porukan kanssa. Mutta pitäkää te puolestanne täällä hauskaa.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Voih :'(

No oikein mahtavaa matkaa vaan Tuulille ja tule nyt edes joskus meitä tänne moikkaamaan ja kertomaan Saksan kuulumisia :)

Viel glück! Tai jotain? ;D

[tuuli]

Haha danke sehr ja enköhän mä voi jossain vaiheessa tulla vähän moikkaamaan.  ::)
allekirjoittanut

jouhu

Hyvää matkaa Tuulille! Tulee ikävä, sulla on niin hyviä juttuja. :) Koita nyt päästä kumminkin joskus netin ihmeelliseen maailmaan. ;)

[tuuli]

Tulinpa tänne nyt sitten varmaankin sille ns. ''viimeiselle visiitille''. Jospa huomenna keskittyisi pakkaamiseen ja relaamiseen. Että koittakaahan kestää!  ;D
allekirjoittanut

Irvikuva.

Joskohan tuo sisko palaisi kohta kotiin, tuli tylsä päivä kun en mennyt kouluun.
Niistä avaimistakaan kun ei hemmetti soikoon tiedä.

blind_eye

Mitenköhän Tuulilla on mennyt?
Toivottavasti sillä on tosikivaa ja menee mahtavasti. :)

jouhu

Sitä samaa toivon myös. Mitenkäs sillä oli se, että onko hän siellä vuoden vai miten pitkään sano olevansa?

Tokya

ÄYRR. pakko tulla tänne angstaamaan. Ketuttaa niin sikana että eräs likka näki riparilla mun itte tekemät apis paidat (Eli kappaleen sanoja edessä ja takana sitten yleensä kappaleen nimi/joku joka on osuva mm: Turvallista matkaa helvettiin, Silti Onnellinen, Ei tänään yms.) Ja nyt se muija sitten on tekemässä samanlaisia ja kehtaa vielä väittää ettei yhtään matki ja että on muka joskus tehnyt semmoisia paitoja itselleen, mutta ovat kadonneet. Jos kerran on tehnyt, niin minkä ihmeen takia se sitten multa koko ajan kysyy neuvoa?

moondancer

onko sillä likalla kaikki ihan kotona? voishan sitä ees sanoo et joo kiitti ideast. mut on se aika paskamaista ku ei osata omaa mielikuvitusta käyttää.

blind_eye

Joo tuo on todella ärsyttävää.
Tiedän kokemuksesta.. En kyllä tiedä yhtään mitä tuolle pitäis tehdä..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.