Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Tuuli tuo on ihan totta, mut miten me saadaan JuGe käymään täällä että se vois vähän muokata tätä paikkaa.  :-?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

Voi eiii oon unohtanut vaan ihan täysin tän koko foorumin, käyny täällä piiitkään aikaan :'( Now I'm back juhuu!

TuuliD(Guest)

Lainaa-tun hauskaa. Ope sano tossa kaikkien kuullen että sain kauniin pyöreän nollan musiikin melodiadiktaatista. Olin vähän että joo. Huuda nyt vielä kovempaa. Nojaah. Mutta ihmetyttää kyllä sekin, miten se niin huonosti on menny.
Hups. Tulkitsin väärin. Se olikin kokonaan oikein.  :)

Painkiller baaack!!! \o/ Nyt jatketaan keskustelua kuin mitään ei ois tapahtunutkaan. uusia aiheita! :D

blind_eye

Onnea Tuuli :>

Ja hyvä Painkilleri :p

[tuuli]

Juice Leskinen on kuollut. Mitä ajattelette?
allekirjoittanut

blind_eye

Järkytyin.
Oli se Juice kuitenkin aika mahtava biisintekijä ja muutenkin.
Alkoholi ja sairaudet sen vaan vei mennessään :/

Ei elämästä selviä hengissä.

[tuuli]

Mäkin järkytyin. Ja järkytyin siitäkin että luin sen syntyneen 1950. Vai oonko lukenu väärin? Meijän iskääki vaan 5 vuotta vanhempi. Voi tietty olla et oon lukenu väärin. Joka tapauksessa liian aikaisin meni hieno mies. Kuka muu on enää mun puolella kun asetetaan Finlandia ja Maamme vastakkain.  :( Nobody. (Maamme on parempi Suomen kansallislauluks! Niin sano Juicekin.)
Juicella vaan oli aina sana paikallaan! Juicen musiikki ja kirjallisuus elää ikuisesti!

Kas elämä se kaikkein vaikeinta lie jos sen hyvin teet se kaiken aikasi vie.
Jos et halua täysillä päästellä voit kenties elämääsi säästellä. Jee jee.

Rakastan Juicen riimejä! <3  :)
allekirjoittanut

Vilkku

LainaaJa järkytyin siitäkin että luin sen syntyneen 1950. Vai oonko lukenu väärin?

Ihan oikein luit, 56-vuotias oli hän.
[ -You should see my scars- ]

TuuliD(Guest)

Vilkkukin teki comebackin. Vai onko multa jääny jotai huomaamatta.  ::)

Vilkku

Kyllähän mä täällä ihan päivittäin lueskelen :) Nyt on toi kirjottelu vaan ollu vähän hiljasempaa ku en oo esimerkiksi Koneeseen kadonnuttakaan kuullu, ni ei pysty sen osalta osallistumaan. Mut ilman muuta oon muuten ihan mukana edelleen, tuskin lähden kulumallakaan :P

[tuuli]

En varmaan lähe minäkään. Tai no. Vois kohta taas pitää jonkun paussin, kun välillä tuntuu siltä, et heti kun sain koneen huoneeseen istun sen ääressä joka ilta.
Heeiiih, uusi aihe, mistä jutellaan neidit?  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Onkos teillä pikkujouluja tiedossa?

Mä lähden tässä tänään Puolaan, Varsovaan työporukan kanssa. En kyllä millään jaksais..kaduttaa että suostuin lähtee mukaan. Jää BB-finaalikin näkemättä :'(

Vilkku

Mulla ei ole itse asiassa yksiäkään virallisia. Ex-pomo olis maksanut mut mukaan niiden pikkujouluihin Viroon, mutta en sitten lähtenyt. Vois järjestää jotain omaa kivaa sen sijaan :P

[tuuli]

Mulla on varmaan aika monet..  :D Kun on vesipallojoukkuen (miesten joukkueen  ;D) kanssa, sit kai orkan, jotain bilettä (toivoisin olevan) myös luokan kanssa, öääääh.. ehkä vielä enemmän. Kattoo nyt mihin pääsee.

Painkiller, BB-finaali.  ;D Nojoo, pakko tunnustaa että taisin kattoo itekin viime vuotisen.  :o Aika häröä. En ollut ainuttakaan jaksoa kattonu ja sit katoin finaalin. Oli aika sama kuka sen voittaa.  :D

Ihanan hymiöntäyteinen viesti  :) :D ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Varsovasta kotiuduttu..mielenkiintonen reissu.

Mä katoin melkein kolme kuukautta BB:tä netti-tv:stä ja telkkarista ja kun jäi vikat jaksot, finaali mukaanlukien näkemättä, se kyllä harmitti.. Ja siellä Puolassa kaveri möläytti puhelun lopetettuaan että kuka sen voitti. Katoin kuitenkin finaalin nauhalta kun tulin kotiin :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.