Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Ken katsoo mitä katsoo.  :) Katottiin eilen perheen kanssa Amadeus elokuva ja kyllä muuten nauroin. Kolmas kerta tais olla..
Ja sit oltiin joulumarkkinoilla.  :) Tapasin siel jopa kaks suomalaista!
Itsenäisyyspäivä lähestyy \,,/
Enkä nää linnanjuhlia. Ärsh, ehkä paras ohjelma joka vuosi.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

On kyllä mahtavuutta kun saa vapaapäivän keskellä viikkoa, ihanaa! Tää viikko menee varmaan aika siivillä :)

Vilkku

Ku saiski vapaapäivän.. Mutta ei, oon palkatta töissä >:(
[ -You should see my scars- ]

Painkiller

Lainaa

:o

forte

Koulu päin *ittua, kaikki päin *ittua, harrastus päin *ittua. Kertokaa joku mikä ei olis.

edit/ kiits vaan tervetulotuksesta ^^ ja esimerkeistä
the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

Linnanjuhlat!  ;D Ja mä ostin uusimman beatles cd:n eikä sekää ole päin vittua. Tervetuloa muuten uus jäsen.  ::)

Vilkku, ei oo mullakaan vapaapäivää.
allekirjoittanut

Vilkku

Lainaa
Lainaa

:o

Oon siis työharjottelussa, siksi palkattomuus. Itse saan vuoroni päättää, mutta tietty tuntimäärä pitää saada täyteen, joten vaihtoehtona olis mennä viikonloppuna. Joten meen sitten huomenna, on se kivaa kun kaikilla kavereilla on vapaapäivä ja mun herätyskello soi 04:45..

[tuuli]

Voi Vilkkua.

Onko teillä muuten adventtikalenterit? Pidin epävirallista galluppia koulussa.  ;D Mulla on AINA!
allekirjoittanut

forte

Herrajumala, mikä ihme edes on adventtikalenteri :'D Jooei ole, ei ole joulukalenteriakaan. Empä minä kalentereilla muutenkaan paljolti mitään tee..

// Aijjaa aha :D
the coldest blood runs through my veins

Tuuli@D(Guest)

Tietääkseni adventtikalenteri on joulukalenterin virallisempi nimi. Tai ainakin täällä. Mä yritin puhua Weihnachtskalenterista niin ne korjas että Adventkalenteri.  ::)

Painkiller

Tietysti aina pitää olla jonkinlainen joulukalenteri!

Meillä menee joulu vähän pyllylleen kun on muutto edessä, ei viiti laittaa mitään koristeitakaan...onneks on ees tuo joulukalenteri :P Joulukuun aikana kimpsut kasaan ja uuteen kämppään uudeks vuodeks!

Vilkku

Onnea Painkillerille uudesta kämpästä :) Mulla menee joulu iloisesti töissä, aatollekin napsahti iltavuoro..

Painkiller

Kiitos!

Tuo on kyllä kurjinta jos joutuu jouluksi töihin...kaupassa kun olin duunissa niin pari kertaa joutui olemaan...mut sillonkin pääsi jo päivällä pois.

Vilkku

Jep, oma vika tavallaan tuo aaton iltavuoro, olisinhan mä voinut toivoakin aamuvuoroa. Mutta kyllä se menee noinkin, iltavuorot on lepposampia kuitenkin. Erilainen joulu tänä vuonna, sairaalan kansliassa sitte fiilistelen :P Onneksi on 22. ja 23. päivä vapaat, samoin uusivuosi.

Mihin päin Painkiller muuten muuttaa? Ja minkäslaisia joulusuunnitelmia muilla on?

[tuuli]

Aaah kuulin (luin) tänään jotain mikä teki mut sillä sekunnilla maailman onnellisimmaks ihmiseks!

Onnee Painkillerille muuton lomassa uuteen kotiin! Muakin kiinnostais tietää mihin oot muuttamassa?

Jouluna ollaan täällä perheen kanssa. Luulisin. Parhainhan se joulu niin on.  :) Sit mä leivon piparkakkutalon.  ::) Oon saattanu nää kaikki jo kertoo..  ;D Uutenavuotena sit tossa naapurissa parhaan kaverin luona juhlaa.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.