Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Lainaa
LainaaMeil oli joskus kasetillinen.. Elin lapsuuteni kasettiajalla.  ;)

Haha, no niin mäkin.. Ja sen huomaa :--D (kasettien määrästä)
Kyllä sitä vielä joskus kuuntelee kasetilta kaikkee vanhaa musaa :D
Kasettilapset.  :D Paitsi että autossa kuunneltiin cd:itä.. ::)
Ja totta turiset, kasetteja löytyy!
Tulis kait niitä vieläkin kuunneltua, vaan ei kauheen mielellään, kun kauheena pitää kelailla.. Mulla oli aika pitkään kannettava kasettisoitin (kuuntelin Apista kasetilta.  :)), ennen kuin sain kannettavan cd soittimen yläasteella.
allekirjoittanut

Tokya

LainaaTokya, tykkään sun tyylistä. :) Mistäs sie tuollaset housutkin oot hankkinu? Itekkin aatellu tuollasia jo muutman vuoden..

mäkii tykkään :DD Housut on Onlysta (vähän häpeällistä myöntää hei.)

blind_eye

Sain vihdoin MCR:n levyn Three cheers for sweet revenge!! <3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Mä sain vihdoin nähdä uusvuos kuvat! Parasta oli.  :D
allekirjoittanut

jouhu

LainaaSain vihdoin MCR:n levyn Three cheers for sweet revenge!! <3

Mitäs mieltä oot siitä? Mie sain joululahjaks ja kuunnellu melkein pelkästään tuota levyy nyt tän ajan... Eka kuuntelulla oli vähän hakusessa, mutta nyt rupee avautuu ja kuulostaa todella hyvälle.

blind_eye

Lainaa
LainaaSain vihdoin MCR:n levyn Three cheers for sweet revenge!! <3

Mitäs mieltä oot siitä? Mie sain joululahjaks ja kuunnellu melkein pelkästään tuota levyy nyt tän ajan... Eka kuuntelulla oli vähän hakusessa, mutta nyt rupee avautuu ja kuulostaa todella hyvälle.

Mä tykkään tosi paljon. Toi levy on ehkä parempi kuin The Black Parade (joka mulla on myös).
Tai en mä tie. Ei noiden levyjä voi laittaa paremmuusjärjestykseen (niinku ei voi oikee Apulannankaan levyjä :D) MCR on niiiin pakko nähdä livenä joskus!! :P

Tokya

[tuuli]

allekirjoittanut

jouhu

Upeet hiuekset! :) Fanitan.
Tuo Black Parade levy on ainakin, miusta, jotenkin selkeenpi. Toisaalta siinähän on se potilaan elämäntarina, joten kai se jollain tasolla selkiinnyttää sitä hieman. Tuolla levyllä on miusta jännä, kun kuuntelin ekoja kertoja, niin se soitanta puoli tuntu heti tutulle kuin olisi tullut kotiin, samanlainen tunne. Se on kyllä totta ettei noita pysty laittaa paremmuus järjestykseen, molemmissa levyissä on omat ihanat juttunsa.  

Tokya

Hoho. eilen en itte pystyny kattomaan peiliin ilman että repeilin :DDD

[tuuli]

Ei järkee että oon liekeissä, kun kuulin rakkaan serkkupojan päässeen idolsiin. (:
Onko joku seuraillut?
Minä en ole.  :-/
allekirjoittanut

Painkiller

Mä olen todellakin seuraillut! Kuka siun serkkupoika on? Minkäniminen?

Mun ehdoton suosikki on semmonen pieni hevarijätkä, Ari nimeltään. Aivan ihana, loistava ääni :)

forte

Minäki tykkään siitä hevarista. ^^ Iskän kanssa kun idolssia pälläiltiin ja se näytettiin niin tämä vaan kysyy : Onko tuo 16- vuotias? Muuten vaan baarissa töissä, joo onhan se. On kyllä hyvä ääni, mutta jos se menee tekemään jonkun idioottisopimuksen pop-musiikin esittämisestä niin minä syön pääni. -.- Tessa on myös kiva.
the coldest blood runs through my veins

Painkiller

Mäkin ajattelin että olis varmaan ihan hyvä jos Ari ei pääsis niin kauhian pitkälle kisassa.

Yy, mä en tykkää siitä Tessasta yhtään.

blind_eye

Mun suosikki on Nisse! :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.