Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Musta se on just hieno tollasena, kuin se on nytten! Sopii mun mielestä biisiinkiin paremmin, kun on tuolleen kivasti...sumee. (siis se video)
Lerppa on kyllä ammatilaisen tasolla tässä videoimisessa!! Ajatelkaa kuinka hyvä lerpasta tulee, kun lähtee tekemään oikein ammatikseen ja, kun menee opiskelemaan... (?) Tarviiko siihen kuvaamiseen varsinaista opiskelu...juttua? Mutta voih, kuinka lahjakas oletkaan....!

KristalliEnkeli

Lerppa ~~> kiva kisu siulla *eh ::)*....ja muuten, koneita ei saa satuttaa, muistakin!  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

no meiän isäntä oli paistanu uunissa semmosen kilon lihaklöntin vieraille, ja ku me tultii kotia parin tunnin päästä niin meiän koira oli syöny sen koko lihan!! ;D että osaa tuo meiän koiraki. sit kaikenlisäks mun huoneesta löyty 2 paskaa.. :( mukava koira minulla. ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

salza ~~> *heh* lemmikit on NIIIIN mukavia aina silloin tällöin  ;D

>Mitä lemmikkejä teillä immeiset on?<

Mul on täl hetkel vaan liskoja (leopardigekkoja ja Anoliksia), ku meidän koiruli kuoli parisen vuotta sitten....ainiin ja onhan mulla noita villakoiria tuolla sängynalla  ;D

salza01

no meillä ei oo muita ku tuo koira. [jos sitä nyt voi koiraksi sanoa.. ;) ]  tommonen höpönassu.
sit meillä oli väiski-kani ja suomenajokoira jysky. :D mutta ne kuolla kupsahti melkee samana päivänä.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

rautalintu

Mullakin on villakoiria. Ja banaanikärpäsiä!

Niin, meillä oli ihana ruskea labradorinnoutaja. Se kuoli kesällä :'( Nytten meillä on sekarotuinen piski ja sillä oli kasvain jalan yläpuolella, sitten se leikattiin ja nyt se on toivottavasti terve :)
Ja pupukin meillä oli puoli vuotta, kun ed. omistaja ei halunnut pitää sitä. Sitten tuo hauva yritti kaivautua sen häkin alle ja syödä pupun. No joo, nyt pupulla on onneksi jo turvallisempi koti :)

Lerppa! Missä videoita? Ei löydä ???
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

No, hyvä, että pupulla on kivempi asumis muoto..nyt.. :)

Meillä oli yksi sellanen kissa...mutta se jouduttii lopettamaan pari kolme neljä vuotta sitten. Ja hengissä olevia on kaksi kissaa. Ja tietenkin näitä banaanikärpäsiä ja sängyn alla asustavia villakoiria. ;D

Vilkku

Minulla on pupu, hyvin sinnikäs pikkuneiti. Kokeilee hampaitaan kaikkeen. Ja sitten on maakilppari joka mönkii lattialla, ja kaloja.
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

mul ei oo mitään...... :-[   paitsi sadistiset vanhemmat ;)

KristalliEnkeli

Tuuli~~> oo noin viikko siivoamatta sängynalusta niin sitten sullakin on lemmikkejä....nimittäin villakoiria  ;D
tai sit raahaa huoneeseesi muutamia hedelmiä ja saat mukana banaanikärpäsiä  ;D
okei, huono juttu, ei naurata...

Siskollani on kaksi marsua. Hassuja otuksia.

Kuinka monella muuten alkaa nyt vanhojentanssiharjoitukset? (paitsi minulla)

puska

mä oon aina halunnut koiraa, mutta en ole sitä ikinä saanut.

mua jo nyt pelottaa ens vuonna tulevat vänhojenpäivät. ja partnerikin on ihan hukassa. noh, onhan siihen vielä onneksi aikaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

mulla olis ollut wanhojentanssit viime vuonna, mutta päätin jäädä yleisöön. meidän koulus ei tanssinut viimevuonna kuin vaan n. 7 paria...*heh* semmoiset hyvin pienimuotoiset tanssit oli :)

Wirtabiuha

Mulla on koira, aiai, mikä sosiaalinen eläin... Ja kani, jota lerppa vihaa erittäin suuresti... Miksi *viaton ilme*?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Varo puska! Noin minäkin ajattelin täsmälleen vuosi sitten. Sitten jos...sitten kun...ai nytkö?!

Miksi et lähtenyt mukaan KristalliEnkeli? Eikö se ole ihan hauskaa tanssia? No toisaalta ymmärrän kyllä ne paineet parin etsimisessä ja puvustuksessa, mutta ei sitä kannata ottaa niin vakavasti. Minun kaveripiirissäni on muutamia tyyppejä, jotka asennoituu koko touhuun "emmä tonne kyl mee" -asenteella. Kai sekin on sitten joku miehuustesti joillekin =)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.