Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Tokya

voijumankauta. Tänään tuli sitten pääsykoekutsut & tehtävät.

tehtävä 1: "olet tekemässä lyhyttä dokumenttielokuvaa, jonka aiheena on monikulttuurisuus Suomessa. Tee käsikirjoitus aiheeseen. Kerro myös miten ja missä ohjelma on tarkoitus kuvata ja toteuttaa"

Tehtävä 2: "Suunnittele lyhyt muutaman minuutin mittainen noin 8-vuotiaille lapsille suunnattu animaation. Kirjoita animaatiosta synopsis ja tee siitä kuvakäsikirjoitus"

tehtävä 3: " Puistoblues järjestetään Järvenpäässä 27.6-1.7.2007. Suunnittele tapahtumalle uusi logo. Tee juliste jossa markkinoidaan kesän festivaaleja. Koko A4, tekniikka vapaa"

tehtävä 4:"Kirjoita _omin sanoin_ erilliselle paperille sekä tietoja että mielipiteitäsi tekstiin liittyviin kysymyksiin. Kirjoita kokonaisia virkkeitä.
Kiinnitä erituisesti huomiota oikeakielisyyteen: välimerkit ja yhdyssanat on oltava oikein. Kirjoituksen pituuden täytyy olla n.300 sanaa." Sitte siinä on 3 sivua tommonen mitä etiikka on teksti ja 6 kysymystä.

voikun kivajoo.

jouhu

Sullapä näyttää olevan kivasti hommaa noitten pääsykokeitten kanssa. :/ Harmi. Oot imeisesti johonkin media alalle hakeutumassa?

Tokya

^^ jeap. mediaa tuo. Tommoset toiset vielä tulee lähipäivinä... =(

Tokya

Hohooh. Tästä tytöstä tulee luultavasti maanantaina siilipää =)

jouhu

Mitä, mitä, aiot leikata hienon irokeesin pois? Miten sie raaskit? En sillä, siilistä tulee varmasti hieno! :)

Tokya

Pakko raaskia. Vanhemmat on vähän painostus tuulella :D Ja kohta pääsykoehaastattelut toivottavasti ni pitää olla "siistimmän" näkönen :D

Tokya

blind_eye

^^Hienot ! :)

Jee, wirtabiuha on täällä taas !
vai oonko mä sokee etten oo nähny sua vähää aikaa ;s :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Tokyan hiuksistahan tuli taas upeet. :)
Onko Wirtabiuha täällä? Mahtavuutta! En miekään nimittäin oo ainakaan huomannu, että olis aktiivisesti käyny täällä viime aikoina.

Tokya

Kyl mä oon kans ollu kattelevinani et Wirtabiuha ois viimeaikoina ruvennu kirjottelee.

jouhu

Blin_eye on näköjään nykysin täällä modena. :) Mihinköhän edellinen on kadonnut?

[tuuli]

LainaaBlin_eye on näköjään nykysin täällä modena. :) Mihinköhän edellinen on kadonnut?
Hei wauu!!!  :D Tästä tämä lähtee..!!

Tokya, pitääkö sun noi kaikki tehtävät suorittaa, vai valita pari vai miten?
allekirjoittanut

Tepi84

Onnittelut blind_eye:lle moden hommista :)
Mitähän ne yhet kökkö modet... vieläköhän ne vittu on vittupäässä. Varmaan... no ihan vitun sama kun ovat niin vitun pässejä. Tosikkoja  ;D ;D
Haza haza

blind_eye

Tadaa, kiitosta.
Poistin tossa just jotain sata sivua spämmejä  ;D

/edit. JuGe käski kysyä notta jos olis muita modeinnokkaita niin saa ilmotella itsestään.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Emmää kyllä.. kai sitä vois myöhemmin miettiä, mut en ainakaan vielä ennenku vaihtovuos on ohi.

Mä inhoon sunnuntaita!!!

Hei mut vapaa aihe, mistä keskusteltais?  ::)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.