Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Mä oon aina kelannut että se on itsestään selvyys että menen vanhojen tansseihin... Tanssiminenhan on tosi kivaa! onhan se että puku maksaa paljon, tai sen vuokraus ja näin, mutta kaipa se sitten on sen arvosta...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

samaa mieltä wirtiksen kanssa. en ole edes koskaan ajatellut että saattaisi ( ah, julkeaisin!  ;D .... hehehehe) jättä vanhojen tanssit väliin... näin pienenä ja tyhmänä; en edes tiennyt että niin voi tehdä...... ja vanhuksethan sen puvun maksaa.  ;)

jouhu

Mä en mene!!! Toisaalta enhän mä mene edes lukioon! Mä olen tuleva amis. Ja hyvin ylpeä siitä... Varokaa sitten, kun alotan opiskelut amiksessa, niin mä tulen kunno amis autolla! Karvanopt, tunnerpaun<---mitenlie kirjotetaankaan. Ja tummennetut takalasit ja musa täysillä!!!  Ja amikset kuulemma juovat kahvia ihan sairaasti tai tupakoivat... Mä olen sitten kauhee kahvin lipittäjä.  ;D

Wirtabiuha

Wunderbaum, jouhuseni, wunderbaum! - itseasiassa, siinä taitaa olla saksalainen y... Mä näin tässä semmosen viiskybäsen ukon joka ajeli potkulaudalla, jossa oli moottori perässä ja karvanopat ohjaustangossa...  - Jouhu, susta ei tule amistelijaa!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Vilkku

Minäkin pidin aina itsestäänselvyytenä, että osallistuisin vanhojentansseihin. Mutta ei. Meillä oli poikia aivan liian vähän ja pareja oli tosiaan meilläkin huomattavan vähän. Mulla ei sellaisia tuttuja poikia ollut koulun ulkopuolelta jotka olisivat tanssimaan kerinneet, ainoaksi vaihtoehdoksi olisi jäänyt tyttöpari. Jotenkin se olisi vaan syönyt idean koko jutulta, joten jätin väliin.
[ -You should see my scars- ]

Meillä on vähän samanlainen tilanne lukiossa, paitsi että poikia ja tyttöjä on suhteessa 3:1 . Huono homma. Onneksi kuitenkin meidän koulun pojista puolet on sellaisia kaapissa kasvaneita nösveröitä, jotka jättävät leikin kesken jo alkuunsa. Kai se on jotenkin helpompaa tytöille, kun niille tanssi on luonnollisempi harrastus. Ne on taas näitä sukupuolirooleja joista minä en nyt ala saarnaamaan.

KristalliEnkeli

Se jätkä ~~> kysyit miksen osallistunut wanhojentansseihin... Ensinnäkin meillä oli alussa kauhia sähläys parien kanssa, koska suurin osa pojista ei halunnut tanssia. Sitten kun kaikki parit olivat selvillä (tuolloin minullakin oli vielä pari) alkoivat monet pakittaa ja jättivät homman kesken. Loppuen lopuksi alkoi taas kauhia sähläys. Siinä vaiheessa mäkin sanouduin hommasta irti, koska multa meni hermot siihen touhuun. Loppuen lopuksi jäin siis katsomoon, mutta kyllähän muakin tultiin yleisön joukosta hakemaan yhteen tanssiin   :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

vik

En myöskään ollut tanssahtelemassa. Loppujen lopuksi en kyllä edes ollut koulussa siinä vaiheessa kun sitä olisi pitänyt tehdä, mutta se oli jo alusta asti selvää etten mene.

Jos olisi ollut vaikkapa poikaystävä jonka kanssa tanssia tai hyvä kaveriporukka, olisin varmasti mennyt ja olisi varmasti ollut hauskaakin, mutta ajatus rahan suunnattomasta tuhlauksesta (pojat sentään voivat ostaa puvun ja käyttää sitä seuraavaksi vaikkapa jou-juhlissaan mutta mitä niillä prinsessaunelmilla oikeasti tekee?) ja traditioon osallistumisesta vain siksi että se on traditio ei ole missään vaiheessa houkuttanut.

Tosin joku tyylikäs puku olisi ollut hieno suunnitella ja toteuttaa. Ollessani ekalla jollain tytöllä oli käsittämättömän hieno frakintapainen ja silinterihattu, laeh. Näytti hyvältä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Meillä oli tänään (keskiviikkona) ensimmäiset harjoitukset. Kaikki meni oikeastaan juuri niinkuin olin suunnitellutkin ja muut pojat jopa ylittivät itsensä. Ei ollut sähläystä oikeastaan yhtään, paitsi alussa parien kanssa. Minun suunniteltu parini livisti kuitenkin ennen alkua ja jouduin sitten tyytymään johonkin vaihtoehtopariin, jonka opettajat sitten jakoivat. :(

Ei se ollut ollenkaan mikään big deal, vaikka siellä olikin muutamia hikoilevia tärisijöitä. Harjoiteltiin ensimmäisellä kerralla valssiaskeleita ja kikapoa. Opettajat kehuivat meitä ehkä parhaiten osaaviksi kakkosiksi pitkään aikaan siihen nähden, että olimme vasta ensimmäistä kertaa. :D

KristalliEnkeli

en haluu tuottaa pettymystä, mutta eikös ne maikat sano kaikille wanhojen tanssijoille noin "te olettee parhaat..."  ;D meillekin nimittäin sanottiin jotain vastaavaa..hmmm, tai voi olla, että meille sanottiin jotain "te olette ehkä kaikkien aikojen onnettomimmat..." :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Kerpele, kun naapurissa viettävät pikkujoulua. Hirveä jumputus kuuluu, taitavat humppaa kuunnella. Toivottavasti eivät koko yötä..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Korvatulpat päähän vain ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Eikun omat stereot kiinni siihen seinään millä ne asuu ja sitten bassot täysille ja jotain Lamaa soimaan...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Bassoista puheenollen ota nuottis mukaan huomenna, ettei tartte soittaa humppaa ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.