Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Ai niin juu... no katto nyt jos muistais  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

no tämä nyt kyllä lähtee asiasta toiseen, mutta mitä pienistä ku täähän on "vapaa aihe".. niin vähän kyllä vituttaa suuresti ku tänäkään vuonna ei näytetä sitä the joulukalenteria..! se oli NiiiiN huippu!! prkl..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

rautalintu

Niinpä! Siinä on kyllä loistava ohjelma. Sitä on kuulemma paljon kyselty, eikä uusintaa ole luvattu, ilmeisesti koskaan  >:(
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Mikäs se sellanen on? en ole kuullut..  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Ai, toi the joulukalenteri? Se tuli jotain pari vuotta takaperin joulun aikaan... En osaa kertoo..tarkemmin
Mutta musta se oli kanssa ihan huippu!!
Meillä on joitain jaksoja videolla. Joku jakso on jäänyt jostain syystä väliin...kuitenkin.  :-/

rautalintu

Niin, se oli hieman vanhemmille suunnattu joulukalenteri
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

sehä tuli joku 5 vuotta sitte ja sen jälkee mä oon joka vuosi aina miettiny et tulispa se tänä jouluna jne, mutta ei sitte! prkl.. :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Niin, on se kovin harmillista!  :-/

KristalliEnkeli

heh...mulla on nauhalla joitain jaksoja siitä The joulukalenterista ja Jyrkistä (siis siit musaohjelmasta)...huomasin tuossa pari päivää sitten, kun etsin siskontytölleni (2v) nauhoitettua Nalle Puh videota :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

vähä mua ottaa päähä ku en oo koskaa tajunnu nauhotella niitä. :( mutta kaiken maailman turhia sweet valley hightteja oon nauhottanu joskus kutosella..! prkl..

KristalliEnkeli

mä en itseasiassa ees tiedä miksi oon sitä Jyrkiä nauhoittanut, koska nyt kun katselen sitä läpi ei siel oo mitään mielenkiintoista. En kylläkään oo kattonut kaikkia, joten voi olla, et sielt löytyy apista tai muuta vastaavaa :) *hope so*

puska

nykyajan joulukalenterit ovat kieltämättä huonoja. tai, sitten se johtuu vain siitä, että se lapsenmielisyys on vähän minun kohdallani ainakin hiipunut... 8)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ai, ne telkkari joulukalenterit? On ne aika alkeellisia mustakin... Nyt vähän vanhempana katottuna.

rautalintu

Mullakin on aikamoinen läjä noita jyrkejä nauhalla, kun kerran missasin jonkun Apulannan haastattelun, sen jälkeen oli pakko aina nauhottaa siitä alusta puolisen tuntia, kunnes ehti koulusta kotiin. Sitten niitä ei jaksanutkaan kattoa, enkä ole yli viitsinyt nauhottaa, kun sitten kuitenkin menisi joku tärkeä yli...

KristalliEnkeli

voi olla että mullakin tuo "Jyrkien-nauhoittamis-syy" on ollut sama kuin Rautalinnulla, eli jotain oon miissanut joskus ja sit jatkossa päättänyt nauhoittaa kaikki...tai jotain...en muista mitä olen silloin ajatellut :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.