Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

En oo vielä ihan varma. Mä aattelin, että ottaisin korviin toiset reijät tai kulmaan tai...  ::) nenään...  Olisko teillä muuten ehdotuksia mihin voisin ottaa?

Ronjaronjanen

Ei enää ainakaan huulikoruja.

Lerppa

jouhu -> kyllähän se aika paljon sattu kun ensin yritin parsinneulalla, mutta hakaneula ei tuntunu oikeestaan missään.. :) Nyt on kolva pipi.. autsi...  8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

mua ei ainkaan sattunu yhtään kun ite tein tuohon ylähuulen lähelle reiän, kun puudutin sitä jäällä ensin  :).. Jouduin kyllä ottaa sen pois kun en saanu oikeeta koruu mistään, mutta nyt pitäis tehdä uusi kun oikeenlainen korukin on.. Nenään mulla on ammuttu, mutta ihan hyvin se on silti voinu ;).
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska

minä olen niin arka ihminen, että en itse uskaltaisi alkaa itseäni lävistelemään. :-[
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Ronjaronjanen

Korviin voisin vielä tehdäkin itse, mutta en mä kyllä muita paikkoja viitsis lähteä ihan tulehdusvaarankin takia lävistelemään...

Wirtabiuha

korvan lävistämistä mäkin olen harrastanut mutta en mä ite viittis muita kohtia kun siinä on tuo ermoon(;D) siis hermoon osumis vaaraa...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Maikki.

niin, en minäkää tiiä uskallanko ite enää mennä tekemään.. sillon kun en ajatellu yhtään sitä hermoon osumista tai muita haittoja, mutta onneksi ei osunu :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

mä oon ite tehny korviin ja nenään lävistykset, mutta muualle en kyllä ite menis tökkiin :) ihan vaan sen takii jos sit vahingossa osuukin johki hermoon tai jtn...
sillon ku mä tein yhteen korvaan reijän ja nenään ni mä vedin ihan perus parsin neulalla enkä ees sillon tajunnu että se neula pitäs jotenkin desinfioida, mutta ei mulla kyllä mitenkään tulehtunu, että hyvässä kunnossa ne on :)

mä haluisin vielä kieleen ja kulmaan lävistykset, kulmassahan mulla on jo ollu mutta se ei kestäny ku n. puol vuotta ku se sit kasvo pois :( ja mutsi on niin ärsy ku se ei anna mun ottaa kieleen lävistystä! >:( mutta viimeistään sit ku mä täytän 18 ni mä otan kieleen sen lävistyksen :)
älä tunnusta jos sattuu

puska

kielilävärit on ihan hienoja, mutta itselleni en ottais.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Mustakin kielilävärit on just hienon näkösiä, mutta en mäkään jotenkin vois itelle ottaa.. .tuntuu jotenkin hirveelle ajatukselle että olis kieli lävistetty...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Mukava se on, mutta ei toki sovi kaikille. Minulla on ollut kielilävistys kahdesti ja pidin siitä todella paljon.
[ -You should see my scars- ]

puska

kasvaako sellainen sitten helposti umpeen?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi*

mun mielestä kielilävistykset on hienoja ja sen takii haluun sellasen itelle ja kyllä mä luulen et mulle sopis sellanen :)
*khih*

jouhu

Onhan se kieliläväri hieno, mutta en kyllä ikinä ite uskaltais ottaa. Eikös se kieli ole kuitenkin yksi kivuliaimmista lävistys paikoista?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.