Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

Tuuli ~~> en mä noista tarkoista hinnoista kauhiasti tiedä, mutta olen kuullut, että;
* Laser maksaa n. 840 eurosta ylöspäin
* Mekaaninen hionta tai laserkuorinta n. 830 eurosta ylöspäin
* Leikkaus 840-1700 euroon
(siis suunnilleen tuota luokkaa...)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Jos epäröi tuota ottamista yhtään, niin ei mun mielestä sitten kannata ottaa.. sen verran kallista lustia tuo poistaminen on... ja muutenkin!  ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Ei kannata ottaa koko tatskaa jos epäilee, että ripee kaduttaa heti tunnin ottamisen jälkeen

KristalliEnkeli

nii-in, senhän tuo Wirtiskin tuossa jo totesi :)

Lerppa

Mä haluaisin korpin vasempaan olkapäähän...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

mutta jos sen todella haluaa ja niissä kuva vaihtoehdoissa on joku josta todella pitää niin mikäs siinä jos ottaa. se on sitten ikuinen onni

salza01

jos mä ottasin tatskan ni ottasin jonku pikkusen tiikerin, tähden tai sydämen tonne yläselkään. [voiko sanoa että yläselkä??] ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

en tiedä... saattaa et se on vaan selkä ja alaselkä... tai sit selässä on ylä- ja alaselkä... kato sanakirjasta jos jaksat vaivata itseäsi.  ;)

KristalliEnkeli

kyllä sitä yläseläksi voi sanoa...yläselkä, alaselkä, lapaluiden alue, lapaluiden keskiväli <-- muutamia paikkoja selässä  ;D

salza01

:D oukeih. no ehkä te nyt silti tajusitte mitä tarkoitin?

joo. koska nyt oli tää vapaa aihe ni voisin mainita että pikkasen kylmä oli tuolla ulkona.. käytin koiraa 45min lenkillä ja rupes palelee jo 10 minuutin kävelyn jälkee..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

Foorumilaiset! välttäkään Oulun seutua...Siellä on kylmä!

:D ;) ;D

salza01

LainaaFoorumilaiset! välttäkään Oulun seutua...Siellä on kylmä!

:D ;) ;D

AIVAN!!! ;D

KristalliEnkeli

Tuli tässä mieleen; on se kiva, että lunta sataa.....mutta pitääkö sen tuiskuttaa suoraan päin näköä!!

*tuuli

just toi on kauheeta lumen satamisessa... mihin suuntaan ikinä kävelet niin aina tulee suoraan silmiin....

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.