Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

Lainaajoo! oli hauskaa!! vaikka aamulla tuntu että järki lähtee heti.. mut se vihkiminen kirkossakaa ei kestäny ku vartin. ja sit me oltiinki 16.15-22.45 siellä juhlimassa niitä häitä.. ja kaks viimestä tuntia meni höpöksi...

no jos kaks viimestä tuntia meni höpöks,niin kai se on aamulla sellanen tunne että järki oikeesti lähtee ;)

blind_eye

...mulla lähtee järki mutta ehkei se haittaa....  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

nii-i. ku mä vähä innostuin sitte sen boolin kanssa ja menin laskuissa sekasi et monta olin juonu siinä viiden-kuuden lasin jälkee..?
mutta mä joinki viimeks kesällä. [ja silloinkin sattumoisin sukujuhlissa boolia...] ;D
saan minäki joskus.. :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

PahaPahaAsia

Lainaa...mulla lähtee järki mutta ehkei se haittaa....  ;D

no sulla ei kyllä oo koskaan järkee ollutkaan... :D

eihän sille mitään voi jos nyt laskuissa menee sekaisin...sillon ei voi sanoo että on juonut liikaa,kun ei tiedä montako on juonut... ;)

emmi

salza eikös sun porukat sitten ollu sielä häissä sanomassa että etköhän sä oo juonu jo ihan tarpeeks? :P
älä tunnusta jos sattuu

salza01

ei ne viittiny sanoo mitää ku muutki joi, mutta katto ne aina välillä pahasti.. ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

''ryyppäämään ryyppäämään
joka aamu sännätään
ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään
tahdon olla juovuksissa aina seka maanantaina
tiistaina keskiviikkona ja torstaina''

kaippa se noin menee... ihan hyvä biisi muuten:) paitsi ettei oikein mun elämäntapojen mukainen kuvaus...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

mä tykkään kans tosta biisistä,mutta se ei kyllä kuvaa yhtää mua. :D mä juon iha tosi harvoin mutta sillonku juon ni saatan hiukan innostua..

emmi

toi on ihan helmi biisi vaikka ei myöskään mun elämää oikeen kuvaa :)
me aina kavereitten kanssa yläasteella joskus seiskalla tai kasilla lauleltiin matikan tunnilla kaikkii ryyppy laului niinku just toi ja sit se ei "tippa tapa ja ämpäriin ei huku.."
oli kyl tooosi hauskaa meillä  :D
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Juu kiva biisi on tuo :) hyvin kiva :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Onhan nuo ihan mukavia viisuja, mutta ei kyllä liity mun elämään ollenkaan mihinkään suuntaan. Meidän enkunopelle vois käydä.... ;D

blind_eye

Lainaa

no sulla ei kyllä oo koskaan järkee ollutkaan... :D

...mulla lähtee järki vaikkei sitä ollutkaan...
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

no ei se muhunkaan liity oikeestaan mitenkään...:D

Harmi kun biologian tunnilla ei koskaan kerrota sellaisista asioista kuten addiktio. Se saattaa olla enemmänkin psykologian puolella joissain tapauksissa. Toisinaan se vain menee yli kun täytyy juoda esimerkiksi olutta yli oman sietokyvyn eikä oikein edes mistään erityisestä syystäkään. Vähän sama juttu on todella monien muiden ruoka-aineiden kanssa joita on vain tottunut saamaan tiettyinä hetkinä. Sanokaapa käsi sydämellä, kenellä EI ole minkäänlaista sokeririippuvuutta?

Lerppa

No mä voisin melkeen sanoa että en ole enää sokeririippuvainen. Lähinnä salmiakkiriippuvainen, ja salmiakkihan on lähinnä suolasta.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.