Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Täytyy myöntää, että mä olen täysin rippuvainen sokeripitoisista tuotteista. Perjantaisin on pakko ostaa karkkii, muuten perjantai ei tunnu perjantailta. Ja muutenkin keskellä viikkookin tulee syötyy ihan älyttömästi jotain makeeta.
Ei ihme, että oon aikas usein sokerihumalassa.  ;D

emmi

mun on kans pakko myöntää et mä oon sokeririippuvainen. mä en pysty oleen viikkoo ilman karkkii..tai oikeestaan mä oon suklaa riippuvainen, mutta onhan siinäkin sokeria :)
älä tunnusta jos sattuu

PahaPahaAsia

no voisin sanoa että en ole sokeririippuvainen,vaan kuuma kaakaoriippuvainen...onhan siinäkin sokeria,mutta välillä se maistuu liian makealta...ennen olin ketsuppiriippuvainen,en voinut syödä mitään ilman ketsuppia,mutta kun tulin tomaatille allergiseksi,on alkanut ällöttämään koko p***a...

blind_eye

hmm... mä oon Apulantariippuvainen  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

mä kans! ollu viimeset 3 vuotta... mut tää onki ihana riippuvuus. täst ei oo mitään haittaa, niinku jostai sokrust... :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

rautalintu

Heh, minäkin oon ketsuppiriippuvainen, jos niin voi sanoa. Laitan sitä lähes kaikkiin ruokiin ja paljon, jopa jäätelön kanssa kerran laitoin, mutta ei se oikein toiminut ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi*

hyi hel. ketsuppiriippuvuus! ei tajuu! :)

mäki oon apulanta riippuvainen ollut jo ainakin vähän päälle 3 vuotta :)

PahaPahaAsia

en oo apisriippuvainen,pärjään ainakin päivän tai pari ilman...:D

jouhu

Ketsuppiriippuvainen?!  :o Mä en tykkää... :P

Mäkin oon kyllä apisriippuvainen, mutta ei mulla oo tarvetta joka päivä kuitenkaan kuunnella sitä.  

No juu, minäkin diggailin Apulantaa aivan täysillä vielä vuosi sitten. Nyt se on jo hieman jäänyt. Minulla kun on jo koko tuotanto ja biisit on kuunneltu läpi jo sata kertaa. Täytyy kyllä sanoa, että pojilla on aika helevetin iso näkökulma asioille. Katsoin tuossä äskettäin "Jumala"-videon, joka oli täynnä monimerkityksisiä asioita. Kuin olisi lukenut Raamattua.

Te jotka olette nähneet videon, huomasitteko siinä lopussa kun kuningas astelee sokeana bussipysäkillä? Vieressä on silmälasimainos jossa lukee "Näe lähemmäs". Jotenkin se iskee kuin miljoona volttia tuon videon jälkeen. Ihmiset vain itsekkäästi ajavat omaa etuaan piittaamatta tippaakaan siitä miltä muista tuntuu. Kuninkaalla saattoi olla fyysinen sokeus, mutta muilla bussin matkustajilla se sokeus oli toisten ihmisten näkemättömyys. Tarinan antikristus oli ilmeisesti se burgeria naamariin vetävä pultsari. Hän ei välittänyt laisinkaan muista roiskuttaessaan Coca Colaa® ympäri bussia.

Sydäntäni lämmitti erään nuorukaisen avuliaisuus, kun hän yritti palauttaa erään neidon lapasia. Lopussa hän onnistui ja he halasivat toisiaan. Voi kun elämässä kaikki olisi yhtä onnellista.

blind_eye

hmm.. juu, mä näin sen mainoksen siellä :)
se oli just hyvä juttu  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

no emmä ainakaa halais ketää jos joku tois mulle mun lapaset. [sillon mun pitäs halata monia ihmisiä.. ;D ]

joo..sori taas tämä jutun laatu, mutta olin just pulkkamäessä parin kaverin kanssa. Juu-u. kyllä me mennää oikeesti tänä vuonna ajokouluun... ;D millon ootte ite ollu viimeks pulkkamäessä??
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Vilkku

Taitaa olla jo pari vuotta :/ Pitäis todellakin mennä, pulkkamäki on just parasta :)
[ -You should see my scars- ]

PahaPahaAsia

mullakin on siitä muutama vuosi,varmaan joskus 2000 tai jotain vastaavaa....1999?en muista

Lerppa

Se Jätkä, tuo IAT-ryhmähän tekee kans lyhytelokuvia (tai siis vissiin lähinnä eniten niitä). Käy kattomassa http://www.mystinenportaali.com/iat/
ja yritä ymmärtää elokuva Mun nimi oli ennen Tiina
Siinä on niin paljon kaikkea sellasta että pää menee melkeen sekasin :)
Jajuu, mä huomasin myös sen loppujutun siitä...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.