Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Kiitos rautalintu kun vaihdoit aiheen näin kevyeksi  :)
Ei mitenkään että vähättelisin sotien yms. merkitystä mutta ne on jo vähän taas noita ikuisuus kysymyksiä joiden pohtiminen alkaa vaan turhauttaa ainakin minua.

Niin eli mulla on isosisko joka täyttää nyt ensi vuonna kai kaksikymmentä.

Wirtabiuha

Juu, nyt päästiin tähän, elikkäs mulla on 3veljeä 5v, 15v ja 18v ja sitten kaks siskoa 27v ja 32... Vanhuksia... Mutta ne on kivoja kun ne kuitenkin ymmärtää tosi paljon, ja ei ala aina moralisoimaan saman lailla kun mutsi... Kuuntelee eikä huuda! Kyl siskot on kivoja! Ja sitten on yksi... hmm... veli (?) siis se asu meillä tosi kauan kun olin pienenpi... Kunnon kitara guru ja muutenkin loistava ihminen!

Toi Sinuhe on muuten tosi upea teos!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

Wirtis --> munki isosysteri on tosi kiwa, ku se ei tosiaankaan ala moralisoimaan. meil on joskus helvetin hauskaa ku se kertoo kaikkii sairait asioit mitä se on nuorempana tehny...*heh*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Aivan, mun toinen siskoseni muutti kyllä just englantiin eli nään sitä vähän harvoin mutta onneks sähkäri kulkee!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

On juu isosiskot kovinkin hyödyllisiä.
Ne osaa antaa aina viisaita neuvoja ja niistä tietää että ne on aina valmiita kuuntelemaan sun murheita.

*tuuli

Mulla on kaksi veljeä, 16(½) ja 13. Ja se kuustoista vuotias on ihan hirveen viisas ja semmonen filosofi täydellinen oppilas koulussa, ja se pienempi on sitten semmonen surkimus... no ei... mut muutamissa aineissa kylläkin. ja sit se on hirvee hulivili... se taisi jossain vaiheessa käydä täälläkin.... ;)

salza*

mulla on 23wee isoveli.. seki on kärsiny kovia ku sillon ku oli 18wee sille tuli syöpä.. mutta hienosti se on selvinny ja nyt se on kihloissa erittäin mukavan naisen kanssa! <3

Vilkku

Isoveli onpi minulla, maailman paras semmoinen. Ikää sillä on 21. Ei voi kuin ihmetellä miten paljon se jaksaa minuakin kuskailla kun autolla liikkuu paljon. Monta kertaa on yöllä herännyt ja lähtenyt mua jostain hakemaan jos en ole kotiin muuten päässyt.
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Toivottavasti munkin broidi vielä joskus hommaa auton :)
 Se on nyt 19v. filosofoi huomattavan samalla tavalla kuin Se jätkä (<---terkkuja sinne ;) ) paitsi että aikalailla eri aiheista...
 Ihan kivahan se kyllä välillä (huom. välillä) on, pari kertaa on jelppinyt ympäripuhumisessa ja toisinaan kusettaa puolesta mutta joh....  :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mulla on isoveli täytti just äsken 19 v. ja pikkusisko 13v. Oikein mukavia olioitahan he ovat... ;)

rautalintu

Niin, kyllähän nuo perheenjäsenet ovat kummallisia. Joskus heitä vihaa sydämensä pohjasta ja joskus he ovat aivan uskomattoman ihania!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Niin. Loppujenlopuksihan se on ihanaa, kun on ihmisiä lähellä, ja joitten kaa saa jakaa ihania hetkiä... ::)
Ai, niin ja onhan mulla tietenkin äiti ja isukki.  ;D

*tuuli

lerppa--> miten nuo isoveljet tuppaa olemaan tuommosia filosofeja, niin nimittäin omanikin.  ;)

Lerppa

*tuuli ---> Nii-i sanopa se ;D Mitähän tuo Pöpis sanois jos kysyisin siltä :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Minullakin on sisaruksia, pikkusisko, joka taitaa nyt olla jotain 14-vuotias. Ei olla oltu paljoa tekemisissä kun se on aina niiden hulttiokavereidensa kanssa. Mitähän ihmettä siitäkin tulee?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.