Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Maikki.

No voihan..... minä en voi nähä taas tuotakaan! :(
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska

Ei siinä kovin kummoisia ollut. Toni puhui Irinan kanssa vähän tuottajien maailmasta.
Onkohan se Wirtanen aivopessyt mut vai miksi sillä on aina niin samanlaisia mielipiteitä kun mulla  :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

LainaaApua, mä oon ihan nukkunu!Siis täältä oli tyyppejä kans tos Tugen ohjaamas 51koodia jutus!Hei kertokaa tuntomerkkejänne, mä muistan kyllä kaikki paikalla oliat melko hyvin.Heh mä olinse tyyppi jol oli mustat vaatteet,vihree silkkihuivi,aiva sika törkee meikki (nolottaa...),seurassani paljon mua fiksumman näkönen tyyppi ja istuin rumpalin takana.

Ja muistakaa heti ilmottaa ku tulee telkust,jos ees tulee...
ISTUIT RUMPALIN TAKANA!?! nii mäki... ja lerppa ja emmi... mul on vaaleet hiukset ja siel mul oli pääl farkut ja musta huppari ja emmil oli punanen paita muistaakkseni ja sit sil on lävistys ja punaset hiukset... ja lerpal oli musta paita ja mustat huosut( kai...? ) ja tummat hiukset... mä istuin siin niinku sipen rivist yks ylöspäin ja sit siin sen jätkän, jol oli sininen paita ja vakosamenttihuosut vasemmal puolel niinku tuukast katottuna...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

hande: melkein muistit oikein :) mulla oli puna-musta raidallinen paita ja siel alla punanen pitkähihanen :)

mä en kyllä ainakaan muista et oisin nähny punaisen siellä... hmm..
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Voi dam!Emmin mä kyllä muistan (kiitos värikkään vaatetuksen) mut teitä muita en kyl saa mieleeni...  :-/ Mä muuten istuin vasemman puoleisella "penkillä" eli en samalla ku Sipe ja te, ja rumpalin ja sen helistelijän takana alarivissä. Täytyy sit bongailla tyyppejä kun tulee teeveest!Olis ehkä pitäny ilmottaa etukäteen niin olis voinu tavata teitä ihan livenä. No varmaan keikoil tullaan näkeen vielä! :)

emmi

juu niin olis sun pitäny ilmottaa aikasemmin, mutta ei sille nyt enää voi mitn :)
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Kertokee ihmeessä jos teistä joku on loviisasta, kun mun vieressä istu semmonen loviisahahmo...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

äyy, toi oli tosiaan multa toi edellinen viesti kun en tajunnut heittää lerppaa ulos ja itseäni sisään...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

mäki haluan nähä teitä apulanta.nettiläisiä..!! :D sitte kesällä ku tuun helsinkii ni haluan nähä keille kaikille oon puhunu netissä. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

blind_eye

Minäkin haluan nähdä teitä  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

prkl en mä pääsekkää kesällä kk helsinkii.  :-/ vtuttaa...

muuten onko se wirtasen kämmpä jo ollu siellä tila extrassa ku mä oon missannu parit jaksot..  :'(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska...

Ei ole ollut, eikä kai tulekaan (Tonin sanoman mukaan)
Sattuiko kukaan muuten eilen katsomaan Buusteria? Siinä oli ainakin vilaus Tonista. Vai oliko enemmänkin? Kertoi puuronsyönnistä.

jouhu

Oliko?! :o
Mä taisin kattoo sitä buusterii eilen, mutta ei tietenkään sattunu siihen Tonin kohalle. >:( Miks mulle käy aina näin?
Mutta, hei kelläpä on tänään synnttärit? ;) Mulla tietenkin.

hande^

mäki katoin sattumalta ne loppujuonnot, mis on palautteet sun muut... se on just mun tuurii etten koskaan satu olee TV:n edes sillo ku sielt tulis jotain fiksuuki, vaikka istun telkun joka päivä aika paljon...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

No, ei se nyt kovin järkevää ollut :D.
Se selitti jostain ala-asteella olosta, että se oli syönyt ruokatunnilla puuroa ja kiusannut tyttöjä jollakin ällöllä jutulla. Puhu varmaan kakskymmentä sekuntia.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.