Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

emmi

Lainaavilkku, minä tuun sua moikkaamaan jos jää aikaa. :)

mehän voidaan salla mennä sitten vaikka yhessä moikkaamaan :)

ja vilkku. eiks sinne oo vielki ilmanen sisäänpääsy??
ja sä saat aika monta hattaraa tarjota jos kaikki sua tulee moikkaamaan ;)
älä tunnusta jos sattuu

salza01

juuh..emmin kans tullaan yhessä moikkaan jos mun hyvät kesätyö suunnitelmat toimii. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

LainaaJouhu muuten, onkohan se niin että sielä Kohti-rokkia jutus on Apulanta viimonen esiintyjä? Kun jos ekana on jotain niitä venäläisbändejä, ni ei ehkä niitä jaksais kattoo, menis sinne sit vähän myöhemmin.. Mut se loozer olis kyl ihan kiva nähä :)!

Niin, kun en tiiä niitten aikatauluja. Varmaan tulee tylsää, jos apulanta on viimenen ja ovet aukee seittämältä.
Toisaalta, jos sais jotenkin ajan kulumaan... Onkohan siellä joitain kojuja tai vastaavaa, jossa vois tappaa aikaansa?  Ootko muuten menossa kenen kanssa sinne?

Miekin voisin tulla moikaa vilkkua, mutta mä taidan olla "aika" kaukana sieltä.  :-/

jouhu

Nyt kyllä hännittää! :D'
Kävin äsken ilmouttautumassa tuohon rajatapaus juttuun.

Maikki.

Lainaa

Niin, kun en tiiä niitten aikatauluja. Varmaan tulee tylsää, jos apulanta on viimenen ja ovet aukee seittämältä.
Toisaalta, jos sais jotenkin ajan kulumaan... Onkohan siellä joitain kojuja tai vastaavaa, jossa vois tappaa aikaansa?  Ootko muuten menossa kenen kanssa sinne?

Niin, en tiiä miten vois siellä aikaansa kuluttaa..? Onhan sielä joku ravintola, mut me ei ehkä sinne päästä :).Mut kestääköhän se miten myöhään? Kun eikös se joku kyyditys ainki ollu pois sieltä vasta joskus 02.00 ? niin ei ehkä jaksas viel 7 mennä jos a.l. on viimenen..
Menen kai yhden Tanjan kanssa sinne.. Saitkos sinä ketään lähtee mukaan sinne?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

ääh pöh, mä oon taas ihan pihalla. mikä tää rajatapaus juttu nyt oikeen on??
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

Se on joensuussa sellanen luento juttu(?) jossa puhutaan jostain tapahtumien yms järjestämisestä.. Liittyy kai jotenkin ilosaarirockiin.. Siellä sitten sipe ja toni kertoo artistin näkökulmasta jotain keikkajärjestelyistä tai jostakin..

emmi

ahaa, joo siis tää ei oo nyt se sama yritus hommeli et tää on joku eri juttu vai? :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Lainaa

Niin, en tiiä miten vois siellä aikaansa kuluttaa..? Onhan sielä joku ravintola, mut me ei ehkä sinne päästä :).Mut kestääköhän se miten myöhään? Kun eikös se joku kyyditys ainki ollu pois sieltä vasta joskus 02.00 ? niin ei ehkä jaksas viel 7 mennä jos a.l. on viimenen..
Menen kai yhden Tanjan kanssa sinne.. Saitkos sinä ketään lähtee mukaan sinne?

Mie luulen, että se kestää jonnekkin sinne lähemmäs kahta, kun se kyydityskin on niin myöhään. Että ei viitti mennä ihan ovien aukomisien aikoihin, jos apis on vika esiintyjä ja meinaa mennä kattoo vaan sen. Toisaalta voishan sitä loozeriakin käyä kattoo... Näkyyköhän missään mihin aikaan mikäkin bändi esiintyy? Täytyypi kai käyä kattoo sielät sivuilta.
Joo, mie lahjoin veljeni mukaan ostamalla hänellekkin lipun. ;D Ei olis varmaan muuten lähteny.

Vilkku

Lainaatiiäks te onks lintsillä uusia laitteita tiedossa?  ;D

Ei tietääkseni ainakaan mitään suurempaa, uus rafla vain :)
[ -You should see my scars- ]

Maikki.

Niin, siis on tämä se sama juttu joka oli suunnattu niille yrityksille yms.. :) jos sitä emmi tarkotit?

En minä jouhu ainkaan sieltä huvitörmän sivuilta löytäny mitään aikatauluja siitä kohti-rokista.. Olis ihan kiva jos jossain olisi..

emmi

okeih, no nyt mäkin sitten taas tiedän että mistä täälä keskustellaan  :D
älä tunnusta jos sattuu

Silti_Onnellinen

Tiedätteko Vuoritalon? Sellanen punk -paikka hesassa...
Siellä kuulemma kustaan lattioille ja voi parhaassa tapauksessa saada kaljapullon päähän..
Onks meininki todella sellasta?
Siel olis vaan hyviä bändejä ens kuussa..mut mietin vielä haluunko pysyä hengissä  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Voi, pasha!
Aika systeemit olis kyllä kiva tietää... :-/

jouhu

Voi, pasha!
 Ne aikataulut systeemit olis kyllä kiva tietää... :-/ Ettei sinne nyt ennenaikojaan menis...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.