Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Maikki.

Niinpä niin!
Pitäiskö kysellä niiltä joltain ilosaarirokin ihmisiltä vaik maililla jotain noin kellon aikoja? Tai ainkin että missä järjestyksessä ne soittaa..? Vastaiskohan ne :)?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Kannattaa ainakin laittaa kysymystä eteenpäin.
Ei tuu ainakaan tuntemusta, että "hitsiläinen olis pitäny kysyy" tai jotain vastaavaa...
Kysyt sä vai..?

Maikki.

Voinhan mä kysyä, kysyinhän jo siitäkin rajatapaus hommelistakin, kyl ne ainki siihen vastasi :).. ilmottelenpa sitten mitä ne vastaa.. jos vastaa.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

nyt tää taas meni teijän kahen keskusteluks... ettekö vois lähettää noit pikaviestei tai siirtää tän teijän keskustelun Turhien Läppien puolelle...  ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Oukhei...Kyseleppä sinne perään...
Toivottavasti vastaavat.

wirtis

ah, ihanaa mä olen taas täällä! sain koneeni kuntoon ja voin taas datailla. hähää ette siis päässeet vielä eroon!

mutta tällasta kyselisin että elääkö monikin teistö tuolla lahdessa? kun mä olen sinne lähdössä kesäduuniin ja olishan se ihan kiva jos sielstä tuntis jotain hamoja...

jouhu

Voi, ei! En päässykkään wirtiksestä eroon. Mitä mie nyt teen... :o
 ;)
Nojoo, ei kiva, että olet taas keskuudessamme. :)
No, mie en kyl oo lähelläkään Lahtee. Missäs Lahti on? :-[

blind_eye

Lahti on lähellä Heinolaa  ;D
Lahti on 126 km Tampereelta kaakkoon  :D
335 km Joensuusta lounaaseen  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

Yks on tosi hyvä Mantsas!  :D

jouhu

Tuo tasi olla pikku vinkkin, vinkki. ;D Täytyy kyllä myöntää, että mä oon aika paska mantsassa.

hande^

eiku toi viesti oli blid_eye:lle ku se ties noin hyvin mis lahti on... ei mullakaa oo mitää hajuu mis se ois... :P

Wirtabiuha

Miksi te ihmiset nukkutte yhdeksältä tai kymmeneltä aamulla!  ;D mulla on tylsää! :P  :D  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

mä heräsin jo kaheksalta ku porukat kolisteli. :P ja nyt ne lähti pois ja tulee huomenna.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

blind_eye

Lainaaeiku toi viesti oli blid_eye:lle ku se ties noin hyvin mis lahti on... ei mullakaa oo mitää hajuu mis se ois... :P
Öhhöm. *pakko tunnustaa*
 Kyllä mä tiedän ihan omasta päästäni missä Lahti on, mutta tuon Seinäjoen ja Lahden välimatkan hain kyllä ihan internetistä.  ;D Tampereen ja Lahden välimatkan tiesin olevan n.120 km, joten ei menny hirveesti väärin  :D
Niin ja mun mantsa on siis 7  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

rautalintu

Mä oon tosi hyvä mantsassa, jos saa käyttää karttaa apuna ;D

Heräsin tänään jo klo 6, olin vahingossa jättänyt herätyskellon päälle, ku perjantaiaamuna se oli soimassa kuudelta... Ei nukuttanut enää ja rupesin siivoomaan huonettani kun siellä ei enää mahtunut kävelemään. Kun mulla on tapana kerätä kaikkea turhaa huoneeseeni ja siivota sitten kerran puolessa vuodessa ::)
Sitten innostuin niin, että siivosin koko kämpän.
Ihanku ei olis muuta tekemistä lauantaipäivälle kuin siivoaminen...mutta mutsi ainakin oli iloinen :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.