Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Tää sopis varmaan paremmin noihin turiin läppiin, mutta nyt kun olen jo täällä...
Hitsiläinen, kun olen ollu sokee.:P Kun tuolla etusivulla on noita joitain päiivitysjuttuja ja muita, niin nyt vasta tajusin, että tuollahan on myötätuulirokista kuvia. Ja ovat varmaan olleet vaikka kuinka kauan tuolla, enkä ole huomannu mitään. ;D Ja tuollahan, kun on toi Tuukan terveiset apulanta.nettiläisille juttu... Miten se toimii? Mitä siinä on, jos ootte kattonu? Kun miulla ei oikein irtoo siitä mitään.

emmi

miäkään en oo huomannu mitään myötätuulirockin kuvia missään  :o
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

siis tuukka mitä täh häh?  :o sanos jouhu viel toisen kerran..  ;D
allekirjoittanut

punainen

Oho! Ompas hienoja kuvia :D Mut Tuukka ja Toni näyttää noissa ekoissa kuvissa niin myrtseiltä :o no Tuukka nyt olikin myötätuules tosi vittumaisella päällä..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Siis...Toi Tuukka hommeli. Kun tulette näille sivuille ja siinä etusivulla aivan vasemmassa reunassa on "tervetuloa". Siitä menee niin alas... ja juuri ennen toista otsikkoa on jotain, että "katso tästä Tuukan terveisen apulanta.nettiläisille" tai jotain vastaavaa. Tajuskohan kukaan?   ::)

puska

Niin, ja jotta videon voi katsoa, RealPlayer on hyvä ohjelma sitä varten:)

Outoa... Yrittäessäni painaa Myötätuulirockin kuvien linkkiä, sivulle päsähtääkin Kaisaniemipopin kuvat. Itku pääseepi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

LainaaOho! Ompas hienoja kuvia :D Mut Tuukka ja Toni näyttää noissa ekoissa kuvissa niin myrtseiltä :o no Tuukka nyt olikin myötätuules tosi vittumaisella päällä..
möh, eise minusta ollu v*ttumainen. :o
Ainkin minulle se oli tosi kiva ja ystävällinen sielä. :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Maikki.

Olipas kivoja kuvija. :)

punainen

Lainaa
möh, eise minusta ollu v*ttumainen. :o
Ainkin minulle se oli tosi kiva ja ystävällinen sielä. :)

Niin mutta Tuukka oli just sen olonen että tuli hoitamaan vaan ikävän velvollisuutensa ja jakaamaan niitä nimmareitaan kiljuville tytöille.Yleensäkin tuukka ei paljo puhu ja siellä sai oikeesti puristaa jos halus yhen sanan sen suusta :PJa lopuks vielä kysy "Onko kaikki nyt tyytyväisiä?" Mikä vaan ei mun korvissa tuntunu huomaavaiselta eleeltä vaan ihan joltain muulta ja ittelle tuli vähän tyhmä olo :P

Tai ehkä takerrun vain liikaa tollasiin pikkuasioihin, mutta kun Tuukan kaa ollu pari kertaa niin mukvia pikkujuttuhetkiä jolloin äijä oli ihan erilainen niin tulee verrattua sitten niihin...Ehkä Tuukal oli vaan huono kesä. Ei nyt tästä ollut tarkotus puhua, sillä Myötätuuli oli kyllä ehdottomasti niitä kesän kohokohtia :)Mikä ihana päivä!

Jos siihen tulee Kaisaniemen kuvia niin menkää ton etusivujen päivitysten kautta galleriaan...

Maikki.

Niin voihan se noinkin olla, mie vaan olin niin innoissani kun pääsin kerrankin näkemään niitä kaikki ja puhumaanki jotain :D.

punainen

Olin minäkin sekasin kun näin ekaa kertaa niin läheltä Tonin, joka vielä oli niin söpsöllä päällä :-* ja Sipe nyt on takuu varma mukavuus missä tahansa hänet kohtaakin :)No niin on tuukkakin mutta sen äijän läpi näkee ainakin helpoiten jos se ei viihdy tilanteessa ;)

mustapiste

aiheesta poiketen kun nyt on vapaa aihe, niin olen nyt mustapiste. :>>>>> entinen blackdot. terve. x__X
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

adalmiina

hyvä,hyvä.suosikaa suomalaista  :)

mustapiste

Jees. Ehkä nyt kun tämä nimi on suomeksi niin se jää paremmin mieleenkin. :>
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Tokya (ent.Apis_Ruulz)

onko kenelläkään ideoita miten saan tän pitämään kirjautuneena? kirjautuu kyllä nätisti mutta kun yritän kirjoittaa jtn heittää pihalle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.