Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Suurin osa noista foorumi-palveluista on vain englanniksi. Ite kun yritin joskus muuttaa valmiille pohjalle tehdyn foorumin suomenkieliseks, se oli saakelinmoista kikkailua ja silti pystyin muuttamaan suomeksi vaan osan teksteistä.. Ehkä noilla on parempi palvelu, en tiedä. Toivottavasti. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

niimpä.. ärsyttää tommonen MAAILMANKIELI niinku englanti!  ;) kyl ne siel onneks lupaili et suomee olis tulossa...
allekirjoittanut

Mikäs englannissa on vikana? Paljon ennemmin minä englantia opiskelen kuin jotain turhaakin turhempaa ruotsia. Vieläpä kun kummatkin on pakollisia. :-/

Kouluissa pitäisi opettaa jotain muutakin. Enemmän filosofiaa, kasvatustieteitä ja japania!

jouhu

mmm... Ja kaikilla, kun ei ole sitä kielipäätä..

[tuuli]

LainaaMikäs englannissa on vikana? Paljon ennemmin minä englantia opiskelen kuin jotain turhaakin turhempaa ruotsia. Vieläpä kun kummatkin on pakollisia. :-/

Kouluissa pitäisi opettaa jotain muutakin. Enemmän filosofiaa, kasvatustieteitä ja japania!

japania! hahaa! miks just japania?  :D
allekirjoittanut

Innostuin animesarjoista tuossa puolitoista vuotta sitten, kun tänne kämppään sai laajakaistan. Niissäpä kun on vielä säilytetty kauniit alkuperäisäänet englanninkielisellä tekstityksellä. Siitä se innostus sitten lähti, kun alkoi oppimaan muutamia sanoja ja sanontoja sieltä täältä. :D

Miksi meilläkin opetetaan saamea ja viroa, mutta ei sentään maailman kolmannen talousalueen kieltä?

jouhu

Hahaa... :D Se jätkästä tuli mieleen yks meijän luokkalainen jätkis, joka on kanssa hulluna noihin animeihin ja puhuu niistä koko ajan...Ja kuulemma menee opiskelee tota japanii.

Lerppa

Miekin tunnen yhen jos toisen anime ja manga -friikin.. Ne on kaikki japaninkieltä taitavia ja osaa piirtää mangaa saakelin hyvin. :D
Piirrätkö sie muuten Se Jätkä?

puska

Joo, minunkin poikakaverini katsoo aina kaverinsa kanssa yhtä Narutoa:P. Ihan vitsillä kait he sitä tekevät. Meinaa vaan välillä lähteä järki, kun ne alkavat puhumaan keskenään jostain taistelukohtauksista.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

ARGH! Ei Narutoa! Finninaamainen teini sylkemässä suustaan mahtavia kehuja still-kuvauksen ylivoimaisuudesta ja vertailemassa mielikuvitussankareiden voimia ja animetyttöjen ulkonäköä ei tosiaan anna mitenkään mairittelevaa kuvaa alan harrastajista. OK, korjaan lausuntoani: en ole mikään elämäntapafanittaja. Minulla on koneellani muutamia sarjoja joista pidän. Onegai Teacher, Serial Experiments Lain ja Trigun, noin muutamia mainitakseni. En puhu kaveitteni kanssa niistä vaan muista asioista.

Lerppa: osaan minä piirtää, mutta kuinka hyvin ;D. Ei ole oikein ollut aikaa ruveta harjoittelemaan piirtämistä, kun ei koulullekaan jää aikaa. Mihinkähän tämäkin päivä on kulunut?

jouhu

Tyyppi, jonka tiedän on jotain 20 v. ...by the way...

Lerppa

Vampire Hunter on muuten loistava. :)

punainen

Meiän lukiossa voi muuten opiskella Japania! :DEttä tänne kaikki vaan maailman napaan! 8)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Minun kaverini on lähdössä maaliskuussa vaihto-oppilaaksi Japaniin. Ihan hullu jätkä. Minä en ikinä lähtisi:D. Pidinkin saarnan että "MIKSI IHMEESSÄ JAPANIIN?!":D. Voi voi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

en mäkää! siel on maanjäristyksiä ja vaarallista..
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.