Screamin' Stukas

Aloittaja vik, huhtikuu 10, 2002, 12:29:34

« edellinen - seuraava »

Tiia

No pakko tulla vastaamaan, en sitten tiedä kuinka monta kuukautta sitten kysymys on laitettu.

Loistoa levyssä on se, että siitä jotenkin kuuli jo ekalla kerralla, että rakkaudella on väännetty. Mietin, että tässä varmaan on tehty biisejä uusiksi niin kuin ne on aina haluttu uusiksi tehdä, tai erilaisena versiona kokeilla.

Otettava on huomioon myös se, että onpas perkeleen rokkaava lätty. Hyvälle mielelle tulee vaikka olis maailman pahin päivä.
Yesterday I woke up sucking on lemon. We're not scaremongering this is really happening.

allu86

h10 toimii englanniksi vähän aikaa , mutta ei niitä samoja kyllä kauaa jaksanut kuunnella.
Sama juttu Ten-promon ja Spank Me-promon kanssa...
Tämä alkuperäinen apulanta-apulanta -promo on ihan kohtuullisen hyvä.

Niina-Maria

Minusta Tehosekotin ja Apulanta toimii paljoon paremmin suomen kielellä, mutta maku asioista ei voi kiistellä sano koira kun.... ;D
Mä haluun lentää aurinkoon...

Silti_Onnellinen

joo toi on totta.. Kun ne vetää suomeks niin tajuu ne mahtavat sanat, joita kummankin biiseis on.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Kristalliprinsessa

Se on kyllä ihan totta että sanoitukset kärsii niissä englannin kielisissä biiseissä. Mun mielestä tehosekoittimen biisit on parempia verrattuna apulannan vastaaviin,  en tiedä mistä johtuu. En ole ikinä tykännyt tehareista silleen tositosi paljon, mutta kyllä se screaming stukas materiaali on ihan loistavaa!
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Wuokko

mäki tykkään tehareista, sekä enkunkielisestä et suomenkielisestä!!  ;D kuten joku jo sano, aina tulee hyvä fiilis ku kuulee tehareita.. ja apista en oo enkuksi kuullu muutaku bring me down, se oli ihan ok....

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.