vilkkumaija

Aloittaja *tuuli*, kesäkuu 01, 2003, 10:17:16

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Parempi se kuitenkin on että kaikki muutkin ympärillä hyppii ja on fiiliksissä kuin sellaset möksyilijät jotka mulkoilee tosi ilkeesti joka kerta kun murjot intoillessasi niiden varpaat.
Kyllä mä sen ymmärrän jos vaan fiilistelee mukana eikä välttämättä jaksa riehua mutta sellaset seisoskelijat jotka ärtyneinä huomauttelee niille joilla on kivaa. Miksi sitten tulevat sinne eteen missä on aina ahdasta  >:(

Ja ne jotka tönii muita ihan vaan huvikseen.. :P

*tuuli

Wirtabiuha-> on, juustossa on vikaa... tai no... Ainut juusto mitä pystyy vetään, jos näitä pitsoja ei lukuun oteta, on Mäntyharjulaisen meijerin tuottama mun mummin/ukin jääkaapissa ollut kevyempi (17%???) Oltermanni.  :D

puska

mun veli keksi sen äänelle määritelmän ''naispuolinen pelle miljoona'' huono ääni, mutta silti vaan niin hyvä:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

aika hyvä vertauskohde tuo pelle.  :) mutta maija tekee hyvää musiikkia. se riittääpi mulle.  ja onhan sillä persoonallinen ääni.

jouhu

Toi oli hyvä!!
Mun pikkusiskon mielestä sen ääni kuulostaa taas pikku myylätä.

*tuuli

pikku myylätä??? tarkoittaa mitä???????

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Siltä mikä on muumeissa. Muistuuko?

*tuuli

joo kyllä mä myyn tiedän.  ;)

jouhu

*tuuli

siinä oli yksi ä liikaa, ja se hämäs mua. yrittäkää ymmärtää liian kirjaimellisen tyhmää.

jouhu

Missä oli yks ä liikaa?

Ronjaronjanen

LainaaToi oli hyvä!!
Mun pikkusiskon mielestä sen ääni kuulostaa taas pikku myylätä.

Tuossa noin jouhu rakash  :D

jouhu

Uhups....! ::) Öhöm... :-[ Niinpä näyttä puuttuvan... ;D
Nytten vasta älysin.... ;)
Tuolloin tais jäädä lääkitys otamatta, kun noin paha kirjotusvirhe.... Mun mielestä mä kirjotin sen vielä, niin oikein, kuin jonkun sanan vain voi... :-/

KristalliEnkeli

LainaaUhups....! ::) Öhöm... :-[ Niinpä näyttä puuttuvan... ;D

*heh* ei sieltä mitään puuttunut, vaan oli jotain liikaa, eli se yksi ä-kirjain....siis viilasinpahan taas pilkkua kun kerran tässä ollaan vauhtiin päästy  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.