jonna- tyytyväinen :P

Aloittaja Wuokko, maaliskuu 09, 2003, 10:10:13

« edellinen - seuraava »

jouhu

Se oon sitten tosi harmi..., jos laittaa rastat hetken mielijohteesta ja sitten kaduttaa niitten laittaminen. Se on harmi.. :-/ Joten mieti rauhassa asiaa, salza.

rautalintu

Mutta jos tekee ne rastat itse, tai siis antaa niiden tulla (kuten minä tein pari vuotta sitten) niin eihän ne rastat sitten heti tule, niin siinä voi sitten vielä perua sen jutun, jos vaihtaa mielensä.

(Tuo kirjottaminen ei oikeen suju... :D)

Onko teillä tällä hetkellä/onko ollut rastoja??
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

Mä annoin mun hiusten mennä noin vuos sitten rastoiksi, mutta viime hetkillä harjasin ne pois. Olen kyllä aina halunnut rastat mutku on niin hitsin ohuet hiukset..

salza01

mulla on just tämmöset pitkät ja paksut hiukset.. ;) jos joku kattoo as if:fii ni mä otisaalta haluasin sellaset hiukset ku sillä soozilla [joka o siin as iffissä..] ne o kans tosi siistit!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Ne on kyllä aika hienot!
Miten ite tehdyt rastat tulee?

*tuuli

aiheeseen jonna.... ;D se oli 'kuutamolla' ( ohjelma ) tossa muutama viikko sitten... ei ne hiukset enää nii ihanat ole... mikä saatanan häntä sillä niissä oikein on??!! *murh* mut muuten ne on iha hianot jos sitä häntää ei lasketa... sanotaanko että kuitenki 'tavoittelen' enemmän samanlaisia hiuksia kuin esimerkiks tiktakin petralla... mut en vielä. ;)

Ronjaronjanen

Kun ei harjaa hiuksia pitkään aikaan niin ne alkaa mennä semmosiin taakuloihin. Eli semmosia takkupalloja joista sitten lopulta tulee ne rastat.

rautalintu

Niitä lieroja pitää sitten vain erotella toisistaan useasti, ettei kaikki mene yhteen kökköön.

Niin, se Jonnan "häntä" on aivan järkyttävä! Hyi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

no, älkääpäs nyt jonnaa pilkatko, sehän yrittää vain olla vähän erilainen :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niinhän hän ehkä jooo..., mutta en voi olla sanomatta, että enpä tykkää. En ottaisi tollasta kampausta ite koskaan. Sitäpaitsi sillä oli liian blondatut hiukset mun mielestä.

Joo, mä en oo harjannu hiuksiani varmaan vuoteen, paitsi suihkussa pikkasen. Ja eihän mun tukka ole kuin pikkasen takussa.  :(

salza01

mä tykkään killerin siirin letistä..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Siitä mä kyllä tykkään! Siis sen Siirin tukasta!  :)

Wirtabiuha

Mustki se on jees, siis siirin fleda!
Mulla oli jossain välissä suht samanlainen, mutta punasena versiona... Hmm...

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

joo siirin letukka on hieno! toisin kuin jonnan häntä.... ;) mä nyt hoen koko ajan tota häntää kun olen mielestäni muka keksinyt niin hauskan ilmaisun... ;)

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.