Uusi levy ulkona...

Aloittaja jouhu., marraskuu 30, 2004, 08:23:06

« edellinen - seuraava »

Sinkku-AIV

Mä ainakin odotan innolla uutta levyä, tulis jo :I Noi nimet on kyllä oudot. Mä itse tykkäsin enemmän, kun oli niitä pitkiä hassuja nimiä ja sellaisia poikamaisia. Kuten vaikka Itkeväthän enkelitkin. Nimistäkin huomaan, että pojat ovat aikuistuneet paljon ja tekstitkin paljon syvällisempiä. Eli varmaankin taas saa odottaa jotain tosi syvällistä ja hienoa. Toivottavasti..
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

[salzaa]

odotan kovasti tota levyä. enkä usko että sieltä jotain paskaa matskua tulis, ku ei ole mun mielestä tullu vielä tähänkään asti :)

Noidanmetsästäjä

LainaaJos halusivat kuvitella että nimi on enne niin olisi niitä mahollisuuksia ollu muitakin kun jokyu kiila joka ei oo ees oikee hieno sana :P *edelleen sitä mieltä että oma ehdotukseni "Nouki" olisi ollut paras nimivaihtoehto Hajonnut-ep/ehjä-hengessä*

No toivotaan et nimi on tässä mieles enne siitä että huonosti nimetyt albumit sisältää parasta musaa.
Oon yhä sitä mieltä et Kiila saattaa olla oivallinen nimivalinta. Aika turha keksii nimi tyhjästä silleen ettei se liity millään tavalla albumin sisältöön. Ehkäpä tää platta ei sisällä "Nouki"-tyylistä musaa, eikä ainakaan Ehjä- tai Hajonnut-tyyppistä, se lienee selvää.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

punainen

Ei kiila voi kuvata mitään musaa ;Dse on ihan tyhmä sana! ripulikin olisi ollut paljon parempi ja sauskempi.  ;DNo joo,varmaan saleen laittoivat ton nimen mua provosoidakseen!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[salzaa]

minun mielestä se kiila on ihan kiva nimi. (:

[tuuli]

minusta kiila-nimi muistuttaa liikaa hiekkaa.. pitäisi olla enemmän erilaisia nimiä levyillä, eikä mitään kenkä, lapio, huone, maila.. tähän mennessä ovat ihan hyvin onnistuneet siinä, mut nyt tuo kiila tuli... heinola10 on äly hyvä nimi! se on niin sellainen apulanta mainen!
ja minua surettaa se, että toni laittaa liikaa sanoja kappaleisiin. säkeistöt ovat liian pitkiä ja melodiat liian monimutkaisia. siis.. toni tekee vaan liian hyvin!  :) ja se ei ole hyvä asia... ::)
allekirjoittanut

emmi

no ei minusta ainakaan tossa nimessä ole mitään vikaa.!
älä tunnusta jos sattuu

punainen

ja pahempi toistaan kuulostaa aika mielikuvituksettomalta.Saleen kuitenkin kertsi alkaa siinä biisis noil sanoilla ja siitä sitten revitty nimi :P No nimiähän noi vaan on eikä ne työtä miksikään pahenna,mutta voisivat tosiaan laittaa vähän mielikuvitusta peliin,eikös Apulannalla ole jotain työnimiä biiseille jotka kyllä usein kuulostaa paljon kivemmilta kuin noi julkasu nimet...Tulee kans liikaa Hiekka ja Pudota levyt mieleen ja pelkääkin et tuleva matsku on liian saman kaltaista kuin edelliset :P.Plastik ja heinola10 on kyllä helmet nimet levyille!

Kyllä aika paljo jo alkaa jännittää mitä sieltä tulee...Toivottavasti ennakkoluulottomasti tehtyä materiaalia ja jotain vähän repäsevämpää kuten Plastik ja AKKm minun mielestään aikanaan olivat.Hiekka oli vähän semmonen "taantuma" levy vaikkei toki huono ollutkaan.

Lerppa

Musta Pahempi Toistaan kuullostaa tosiaan erittäin pahalta. Tulee heti mieleen Yksi Toisensa Jälkeen ja Vasten Mun Kasvojani.  :-/
Toivottavasti se on parempi kun kumpikaan noista.
Tuntuu ihan kon Tonilta olis ideat lopussa.. Nimistä on tullut tylsiä ja mitäänsanomattomia. - Tai sitten ne vaan menee yli mun ymmärryksen. :P
Kiila. Hohhoj... No. Saa nähä..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Kun noita omia kirjotuksia on kattonu niin kauheeta valitusta ja marinaa vaan,vaikka on uus levy ja kiertue tulossa!Ootan kyllä ihan vatsa vääntäen tulevaa,tai ehkä just siks kun on oottanu niin kauan jännityksellä,nyt kun keikkakalenteri ja plättyjen nimet on tiedossa niin oli kyllä vähän pettymys etten pääse minnekään keikalle varmasti.Ja noi levyn vaan tuo mieleen liikaa Hiekkaa tai jotain sellaista ja nyt kaipais vaan jotain rohkeempaa etteivät miehet turhaan veivaisi paikallaan.

No ehkä kannattaa puhua vasta sitten kun nyt ainakin se sinkku on ilmestyny 8)

[tuuli]

[quoteJa noi levyn vaan tuo mieleen liikaa Hiekkaa tai jotain sellaista ja nyt kaipais vaan jotain rohkeempaa etteivät miehet turhaan veivaisi paikallaan.[/quote]

niinpä! pitäisi mennä eteenpäin ennen kuin yleisö vaipuu epätoivoon!

ja ehkä tosiaan ei pitäisi olla näin ennakkoluuloinen. mutta kummiski hiukan varautunut.

minusta nuo nimet saisivat olla yksinkertaisempia. heinola10 on hyvä esimerkki yksinkertaisista nimistä!
allekirjoittanut

pasi

neidit neidit!! te otatte liikaa paineita jo pelkän levyn nimen perusteella. vetäkää syvään henkeä ja rauhoittukaa :) hyvä se levy tulee olemaan jokatapauksessa vaikka biisin tai levyn nimi olisi mikä tahansa. en ole vielä ikinä törmännyt apiksen huonoon levyyn enkä usko että törmäänkään! ei oma nimenikään ole mikään maailman paras,  mutta yritän kuitenki olla hyvä ihminen :) ei nimi ihmistä pahenna, EIKÄ LEVYÄ ;)

Noidanmetsästäjä

LainaaNo ehkä kannattaa puhua vasta sitten kun nyt ainakin se sinkku on ilmestyny 8)
Nimenomaan. ;)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

hendu

Aivan loistavaa! Vituttaa kun oon intis ja en pääse enään niin usein tänne! mut kyl se siitä! kiila on ihan hyvö nimi!!!
Temosen pomppubasso

[tuuli]

Lainaaneidit neidit!! te otatte liikaa paineita jo pelkän levyn nimen perusteella. vetäkää syvään henkeä ja rauhoittukaa :) hyvä se levy tulee olemaan jokatapauksessa vaikka biisin tai levyn nimi olisi mikä tahansa. en ole vielä ikinä törmännyt apiksen huonoon levyyn enkä usko että törmäänkään! ei oma nimenikään ole mikään maailman paras,  mutta yritän kuitenki olla hyvä ihminen :) ei nimi ihmistä pahenna, EIKÄ LEVYÄ ;)

ihana esimerkki!  :D tosiaan pitäisi ehkä rauhoittua, ja haudata nuo hirvittävät negatiiviset ennakkoluulot... kyllä sieltä vielä hyvä levy tulee!
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.