The Rain

Aloittaja puska, helmikuu 24, 2004, 10:18:15

« edellinen - seuraava »

puska

http://www.therain.fi/

Loistava GOSPELbändi. Vastaväitteitä? Mielipiteitä?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

vik

Totean ääriennakkoluuloiseen tapaani "hyi, gospelia" edes kuuntelematta sivustolta mahdollisesti löytyviä ääninäytteitä.  :-[ Tsori.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Mä en oikein perusta noihin gospel juttuihin, vaikka uskovainen olenkin, mutta ei gospel musiikki iske ei sitten yhtään! >:( ;D

Mutta... eihän sitä tiedä...

Lerppa

Melodiaa ei oikee löydy tuolta.... Ei ehkä ihan mun musiikkia...
Mut tuskin mä radioa sulkisin jos sitä sieltä tulis. Ihan keskinkertasta :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Loistava bändi on ainakin livenä. Kannattaa tsekata jos on vähänkin kiinnostunut ja pystyy vain gospelia kuuntelemaan.
Toinen loistava live-bändi on Terapia. Levyllä ei minun mielestäni kuulosta kuin räminältä, mutta livenä jotain aivan upeaa.

http://www.terapia.fi/index.php
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Jaa, pitää laittaa korvantaa, jos menis, vaikka kattoo joskus huvikseen. :)

*tuuli

en tiiä tota the rainia. käyn joskus tuolla sivulla kun aikaa on tämän hetkistä enemmän.  :)

*tuuli

pitää muuten vielä tohon gospeliin sanoa pari sana;

meijän mökin vieressä on joku nuoriso/leirikeskuksen tapainen ''uskontotalo''  ;D ja siinä pihalla on sit joka vuosi aina semmonen ''karkkugospel'' tapahtuma. mie tyttö menen sitten aina kun vaan musiikki pauhaa, niin sinne lähelle ja pummilla kuuntelen. ihan mielekästä musiikkia. :) mutta itse kuuntelisin gospelia mielummin englanniksi kun en mikään hirvee jumala-raamattu fani ole.  :P

puska...

Hmm...missäs päin suomea tuo Karkku-gospel olikaan?

[tuuli]

Karkussa. *bling minä* ;)  ( eli siis jossain siinä Tampereen lähistöllä ) on ihan vitun pieni tapahtuma!!! semmosen opistonpihalle heivataan sellanen tooooosi pieni lava jonka edessä parikymmentä ( ? ) karkkulaista seisoskelee....... se on vaan joku konsertti, ei mikään sen isompi.  
allekirjoittanut

puska...

Noh, eipä tuo Raahe-gospelkaan mikään kovin suuri ole:). Ja se on vielä aina keskellä talvea. MUtta ei tietenkään pihalla vaan liikuntahallilla:). Ja olihan siellä muuten tänä vuonne The Rain esiintymässä ja minä olin ihan mielissäni!

KatjaRock

The Rain on hyvä ja Terapia kans. Sillai että osaavat soittaa ja tosiaanki tekee sitä vaan sen vuoksi, että itellä ja muilla olis parempi olla. DIG.
Time goes on, I wont.

puska

Aivan. Terapiasta en tosin levyllä niin pidä, se on livenä paljon parempi. Niillä on kans kunnon meininki. :)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.