dvd/vhs

Aloittaja vik, huhtikuu 02, 2002, 08:31:01

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

En minäkään ole koskaan ollut kännissä. En edes polttanut tupakkaa.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Haluaako Häirikkö sanoa tähän jotain itsestään ? ;)
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Minäkään en ole koskaan polttanut tupakkaa.  :) Keuhkosyöpä on varmasti vittumaisin kuolemansyy. Sen kun kuitenkin aiheuttaa yleensä itse.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

en ole minäkään koskaan polttanut.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Eihän sitä itse halua itsellensä kuolemaa aiheuttaa, jos saa valita.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Niin just. Mutta kännykkä aiheuttaa aivosyöpää.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Onkos sitä vielä todistettu virallisesti ? Näin btw tämä kysymys. :P

Hiltsu

Kännykkä tuntuu välillä maailman turhimmalta keksinnöltä. Minua ei ainakaan kovin haittaisi, vaikka luopuisin siitä kokonaan. Käytän nytkin sitä varmaan vain matopelin pelaamiseen. Todella hyödyllinen käyttötarkoitus, mutta oli sille ennen enemmänkin käyttöä.

Vilkku

Minulla on päinvastoin, olen ihan addikti ;D Laskut ei enää ole niin suuria kuin ennen, mutta kyllä siitä on niin olennainen osa minua tullut, että olisi tosi vaikea siitä luopua kokonaan.

Hiltsu

Minulle se taas oli ennen noin.

KatjaRock

Ei kai sitä ole vielä todistettu. VIELÄ.

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

ilman pärjää. kanssa on helpompaa. kännyn siis.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Mitenkähän ennen on pärjätty, kuin niitä ei ollut?

Purppuraviittainen WeLhoTAr

kyllä mä ilman kännyä pärjäsin mutta onhan se kätevä keksintö.voi soittaa jos tulee joku hätä jne.tosin ei se mikän pakkopulla mulle oo,oon ollu esim.viikonlopun ilman kännyä ja ei siinä mitään onglmaa ollut.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Minä nyt sitä aina unohtelen joka paikkaan niin olen varmaan viikkojakin ollut ilman. Äiti vain on vähän sitä mieltä, että pitäisi olla aina mukana. Olihan siitä joskus hyötyä, kun piti soitella hakemaan tallilta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.