dvd/vhs

Aloittaja vik, huhtikuu 02, 2002, 08:31:01

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

heeh,sama juttu mulla,hakemaan tallilta.  :) oli tosi ärsyy ku sillon ku ei ollu kännyy ni piti sanoo aina aika millon pitää tulla hakee sieltä ja sit jos meniki vähän pitempää ni saatoin olla viel ratsastaa ku tultii hakee...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mua sais aina odottaa pari tuntia.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

helpottaahan se elämää.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Helpottaa tietenkin vähän, mutta rasittaakin välillä. Onneksi sen saa pois päältäkin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

mikään ei ole pahempaa kuin soiva puhelin yhdistettynä helvetilliseen migreenipääkipuun.
todellakin, onneksi sen saa pois päältä.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

voitteko tajuta..mul on särkeny päätä vaan pari kertaa elämäni aikana!joku luonnonoikku...?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

on ihmisiä, joilla särkee lähes jatkuvasti. (kuten minä)
ja ihmisiä, joilla ei lähes koskaan. (kuten sinä)
en tiedä mistä se johtuu. ei minulla kaikki ole migreeniperäistä. mutta aina on vähän kipee. tai ei aina, mutta usein. kuten nyt.

Hiltsu

Minulla on välillä pää tosi kipeä koko ajan ja välillä ei ole ollenkaan. Se menee sillälailla jaksoissa.
Mulla tulee joskus nauramisesta pää kipeäksi.

kreisi_greippi

nauramisesta?! tuo oli uutta.

kreisi_greippi

meidä pitäisi nyt keksiä uusia aiheita, tää alkaa mennä tälle hymiö ja parin lauseen linjalle joka paikassa.

KatjaRock

Minä olen hyvä keksimään aina kaikkea. Nytkin juuri keksin, että pitäisi siivota.

Apua, repesin ku luin tuon. Ostan elämän.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

vai niin. se muuten taitaa olla jo jotain muotia tehda biiseja joiden sanoma on suht seuraavanlainen:
minulla on elama, aion elaa sen, elama on hieno homma jejee.
englanniksi tietenkin.

Hiltsu

Onhan niitä suomeksikin. Ainakin yksi rupeaa kohta soimaan päässä. Ilkeää.

HAIRIKKO

mulla oli dvd, mutta se varastettiin.
se siitä. uutta en osta.

elämä jurppii. haluaisin löytää
minihiirelleni tyttöystävän, mutta
niitä ei myydä missään.
tiedättekö te?
se tappoi jo kaverinsa. saa
nähdä, pysyykö friidu hengissä.
se on hurja otus.

salzaliini:)

mä oon miettiny iha tosissaa tuota dvd-playerin ostamista..en siis tietenkää omalla rahalla mutta jos iskä ois kiva ja vähä sponssais... ;) *toivossa on hyvä elää*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.