MetallicA

Aloittaja Noidanmetsästäjä, syyskuu 02, 2004, 10:49:16

« edellinen - seuraava »

Noidanmetsästäjä

Me Wirtiksen kanssa päätettiin että nyt puhutaan parin viime vuosikymmenen suurimmasta metallibändistä eli Metallicasta kun tuntuu aiheet olevan loppu täällä...

Omasta mielestäni kyseisellä orkesterilla on vaan ihan tajuttoman hyviä biisejä ja myöskin tajuttoman paljon. Uskomattomia albumeja riittää: Metallica (The Black Album), ...And Justice for All, Master of Puppets, Load jne... Mun koneella taitaa olla kolmanneksi eniten juuri Metallican kappaleita.

Antaapa siis tulla lisää mielipiteitä!
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Maikki.

on se ihan ok. :> joitan hyviä kappaleita ainkin tiedän, mutta en kovinkaan kuuntele ..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Metallica on yksi niitä bändejä, joiden kautta mun musamaku kehittyi. Edelleen kykenee kyllä kuuntelemaan. Ihan jees, mutta cd:tä en välttämättä ostaisi, siitä puuttuu se jokin.
Vanhempi Metallica on selkeästi parempaa kun uusi.

Fade To Black. (on loistava Sonatan coveroimana :P)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Metallica on kyllä semmonen joukko miehiä, joita arvostan. Suosikkini ulmomaalaisista. Jos jätkät tulisivat vastaan, voisin suunnilleen polvistua heidän jalkoihinsa:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Saavuttanut paljon!
  Mulla on rakkaus suhde ...And Justice for All:iin, sekin on näitä levyjä mitä himassa huudatettiin kun olin alle koulu ikänen. Ja tietysti muistan sen kun pikkuskidinä katto ihaillen molempia isobroideja (ne oli sillon jotain 15v.) kun ne soitti sähkökitaralla Metallican biisejä ;).  Ja sillon ku opetteli puhumaan ni heti ekana systeri opetti metallican biisien sanoja ja  herrojen nimiä mulle. Mut on kasvatettu diggamaan Metallicaa :)
  Mut ehkä mä sain sitä niin reilun yliannostuksen ikävuosina 0-7 etten oo kauheasti sitä enää kuunnellu kun sisarukset muutti pois himasta. On mulla koneella näiden musaa jonkun verran, ja jos nyt vaikka reidiousta tulee ni en todellakaan vaihda pois mutta... Varhasempi tuotanto on Metallicankin tapauksessa Paljon Parempaa kun uus lätty. Semmosta.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

No, ei oo tullut kuunneltuu... Mutta kyllä se on ihan hyvä bändi. :)
Kuulemma uutta metallicaa ei edes tunnista metallicaks. Olenko oikeassa? (jotkut puhutvat koulussa siitä...)

emmi

mun veli oli aikoinaan kovakin metallica fani, nykyään ei enää niin hirveesti. kuuntelee vähän rankempaa heviä enemmän :)
sillon en tykänny tollatteesta musiikista yhtään, mut nykyään se on ihan jees ja muutama hyvä kipalekkin löytyy. veli omistaa kaikki metallican levyt, joskus oon siltä pummassut levyjä lainaan ja kuunnellu salaa niitä :P  ;D
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.