Mitäs tykkäätte Negativesta/Varjosta???

Aloittaja Dynamo, toukokuu 19, 2003, 07:24:38

« edellinen - seuraava »

jouhu

PahaPahaAsia

jouhu

PahaPahaAsia

jouhu

Piiip.

Tälle eläimelle tuli nälkä, joten lähdempä tästä syömään. Toivottavasti mukavat juttutuokiomme jatkuu myöhemmin.  ;D ;)

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

PahaPahaAsia

jouhu

IIIKK! :o Pelottaa!  :-/
Olen iso ja karvainen!

blind_eye

trööt! (möhköfantti)  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

olen sinun kilpikonna...niin laulaa punakorvakääpiökilpikonna:)

Aapsu

En oikein jaksanut uskoa Negativen pitkäkestoisempaan suosioon vielä debyyttilevyn aikoihin ja luulin, että Moment of our Love jää yhtyeen ainoaksi suureksi hitiksi... Nyt olen kuitenkin muuttanut mieltäni ja yhtyeen tulevaisuus näyttää kansainvälisen levytyssopimuksen ja vahvojen uusien biisien ansiosta varsin valoisalta.

Varjo on todella loistava yhtye! Minulla on hallussani yhtyeen koko tuotanto Ensinäytös-seiskatuumasta lähtien. Joskus talvella 2001 olin katsomassa Iniksen ja Varjon pienimuotoista keikkaa Tampereen Teatterin kahvilassa ja koin mystisen valaistumisen. En tiedä yhtään miksi, mutta "Korvaamaton"-biisin kitarasoolon aikana päähäni iski ajatus, että nyt on pakko lopettaa koulu ja ruveta soittamaan rokkia, sillä oikeasti en halua tehdä mitään muuta kuin soittaa rokkia.

En sitten kuitenkaan toteuttanut tuota ajatusta, jatkoin koulussa ja opiskelen edelleen. Myös ajatukseni siitä, että haluan vain soittaa rokkia ovat muuttuneet siihen suuntaan, että haluan äänittää rokkia. Niimpä opiskelenkin musiikin äänittämistä.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

puska

Minä tässä tahtoisin väliin piipittää ja kysyä hiukan Varjon musiikista, että minkä tyyppistä se on. Minä kun en ole kuullut. Jos sitä jostain saisi levyn käsiinsä.. Tosin ensin olisi kiva kuulla että kannattaako sellaiseen investoida.. :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

me too! Voisikohan joku kertoa minkä tyyppistä?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Aapsu

puskalle ja punaiselle (ja muillekin):

Varjon musiikkiin kannattaa ehdottomasti tutustua. Varsinkin jos on vähääkään yksinäisten iltojen tunnelmoija -tyyppiä tai pikkaisen romantikko. Goottirokiksihan Varjoa on haukutta mutta minä löydän siitä kyllä jotain todella omaperäistä ja hienoa särmää. Ei ole ollenkaan mitään siloiteltua meininkiä kuten vaikka joku Him tms. Eikä läheskään niin teatraalisen naurettava kuin 69 Eyes. Eikä siis myöskään mitään "mä vedän ranteen auki" -synkistelyä, mikä yleensä goottihommiin liitetään.

Kannattaa aloittaa tutustuminen vaikka sivuilta www.varjo.tk. Levyjä on kyllä vaikea saada kaupoista ja myös netistä imuttaminen voi olla hankalaa. Aika pienin piirin bändi kuitenkin... Tuolla sivuilla näyttäis olevan muuten ainakin vanhoja sinkkuja myynnissä (2e+pk). Alottakaa vaikka ostamalla Korvaamaton -sinkku. Suosittelen!
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.