apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

jouhu

Joo, pitäis varmaan käyä tekee uus kierros, että saadaan pikku Tuuggeli sinne levyruattiin.  :D

rokkineiti

apiksen ohella tulee kuunneltua tietty Tehosekoitinta.. :-*ja sit Technicolouria ::), Negativea, HIMiä, the 69 Eyesia..
kotimaisista bändeistä pidän, mut kyllä muutama ulkomaalainenkin kolahtaa, kuten Kent, RHCP, Travis, Oasis, Outlandish  :D

blind_eye

juu, tuukka olis ihan kiva nähdä levyraadissa...  ;D eihän se oo ollu siellä vielä?  ??? ei ole ainakaan mun korviini asti tuollaista tullut...
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

ei oo tietääkseni ollu. eikä voi tietää et onkse tulossa.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

ei ole ollut...eikä taida tullakaan  :'(
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

blind_eye

no höh.. kannattaa silti yrittää  :)

Wirtabiuha

ainiin, täällä on nää mielenkiintoset "kuinka kaapataan jori, että saadaan tuukka levyraatiin"- stoorit...  ;D ne on ihan helvetin mielenkiintosia, luin niitä tossa hetki sitten...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

KristalliEnkeli

montakohan sivua me sitä kaappaussuunnitelmaa jauhettiin?...muttei koskaan toteutettu *hehhehee*

Lerppa

Nii ja vieläpä vissiin aivan turhaan kun ei ole Tuukkaa raadissa näkynyt...  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Perkele kun kukaan ei kysynyt sitten lopulta onko Jori vielä hengissä... Mä yritin urkkia siltä pesukoneenhajottajamanulta sitä mutta ei se vastannut---
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

olemmekohan me joten säälittäviä/epätoivoisia?  ;D

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Tämä on sydämen asia!kyllä oli kovat sotasuunnitelmat punottu, sääli jos joudumme heittää roskiin kaiken tämän! Kuljemme vaikeinta tietä kohti voittoon! >:(

Wirtabiuha

Todellakin!

Voitashan me toteuttaa tuo kaappaus juttu, ihan vaan ajankuluksi... mulla on tylsä elämä, aina hirveä kiire, aina ihanvitusti tekemistä eikä kuitenkaan mitään kovin tähdellistä.. no kyllähän mä mun elämästä tykään ei siinä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.