apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

LainaaNo voidaanhan me laittaa pehmolelu sinne basariin ja väittää tonille että se on koira...

no nyt...tuossa juonessa mäkin voin olla messissä *hih*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Kuulostaa TODELLA hyvältä! ;D Mulle tuli jo mieleen et Jori kumminkin joutus kärsii eniten,mutta pehmis korvaa kaiken.Tuskin Sipenkään rummut kauheesti vaurioitus jos sisällä on vaan lelu.

Meillä kyllä pitäisi olla suunnitelma b, käsittääkseni meillä ei ole edelleenkään tietoa onko Jori koira edes elossa...Onko tietoa muista mahdollisista lemmikkieläimistä?

Wirtabiuha

Heinon Tanja on Tonin Lemmikki... kaapataan se!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

hmmm...... kuka se on? mä en taas tiedä mistään mitään...  ::)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Wirtabiuha

tuleppas tänne *viittoo blind eyelle ja kuiskaa hiljaa* Se on tonin tyttöystävä!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Onko näin edelleen...Mä vaan et ehkä ihmisen kaappauksesta voi saada jotain tuomitakin. Mut tuleepahan ainakin jännempää ja Heinoahan vois kiristää samalla muutenkin...

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

PahaPahaAsia

Te ootte aikas hullua porukkaa, mut ei se mitään ::) Siks mä täällä viihdynkin aikas hyvin! Jos joskus meinaatte jonkun kaapata, niin odottakaa sitten muakin!

Lerppa

Nyt te ootte kyl aika ilkeitä... Aiotte Heinonkin sotkea tähän...  >:( ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Kyllä sitä Tontsan likkafrendinä saa varmasti paljon, mutta kyllä sitä kans pitää varautua moneen kummaan....mä olen kyllä kuullu ettei olis ollu Heinon kaa enää... :-XAnteeks, en aio aloittaa näitä tyttöystävä arvailuja, joiden takia minäkin sain tarpeekeseni Levarin Apisboardista. *tukkii turpansa ja häipyy, mutta on kyllä kiinnostunut tulevista suunnitelmista *::)

blind_eye

Lainaatuleppas tänne *viittoo blind eyelle ja kuiskaa hiljaa* Se on tonin tyttöystävä!

ai nii!!!  ::)  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

taika

okei. mä oon nyt ihan pihalla mutta... onnee Tuukan sieppauksessa ;)
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Wirtabiuha

Ei tässä kukaan Tuukkaa aio siepata... Vai pitäiskö? Mutta niinkun Punainen tuolla sanoi niin eipä me varmaan sitä enään sinne levyraatiin saatas vaan käytettäis ite muuttaa....
  -no sen näyttelyn aikana  ne ainakin vielä oli...-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

:o ei ymmärrä

mut jos Tuge saatas haaviin tyhmiähän oltais jos sitä jonnekki mtv3studioille alettais raahaan kun voitas pitää sille ihan oma henkilökohtainen levyraati 8) ja sitte kuvattais kaikki

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.