apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Lainaa
ei bach ei ei ei!!   :D ei siis mitenkään klassista musiikkia halveksuen, mut voi että mä inhoon soittaa bachia!  ;D ne kappaleet on aina just niin etydimäisiä ja sellasiaa. aargh! juu, älä ota tätä loukkauksena, mut mä kuulun enempi sit sinne mozartin kannattajiin.  :D tarkoitukseni ei ole väittää vastaan, tai käännyttää.
Bachin Air on aivan loistava! ;)

Repesin muuten tuolle vitsille täysin. ;D Saattaa kyllä johtua yliväsymyksestäkin mutta..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Laitoinpa nyt tänne tämän, kun en viitti uutta tästä alottaa niin.. Onko kukaan tutustunu semmoseen artistiin kun Gavin DeGraw? Radiossa on soinu tiuhaan biisi "I don't want to be", joka on ihan helvetin hyvä mun mielestä. Oon miettiny et pitäiskö ostaa levy, mutta kun yhden biisin vaan kuullut. Onko kukaan tutustunut?

Lerppa

Mä oon kuullut tolta yhen biisin ton mainitsemas lisäks. Ne molemmat (Chariot ja I Don't Wanna Be) on hyvin saman tyyppisiä... Voisin veikata että muutkin biisit ovat suht samanlaisia. En sit tie.
Mä hain tota koneelle kun joku vihjas että se on hiukan Bowien kaltasta, mutta eipä tuo kyllä pahemmin iskenyt itseeni...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Ok. Pahoin vaan pelkään et tää on taas semmonen jenkkiartisti jolla on se yks hyvä biisi josta tulee hitti ja muut kipaleet levyllä onkin sitten sontaa..ei olis ensimmäinen kerta :) Jees mut täytyy katella. Varmaan tulee kuitenkin jossain välissä ostettua :P

Tounakka

Apulannan lisäks parhaita on
Teräsbetoni.
Zen Café.
YUP.

Muita on sit Sum41, Smak, Hanna Pakarinen, Antti Tuisku, Maija Vilkkumaa, The Crash, Eläkeläiset, Green Day, Kumikameli, PMMP, Avril Lavigne.
Ja sit muutama joilta menee vaan tietyt biisit, kuten Beatles, Hassisen Kone yms.
Eli aika laidasta laitaan.

neliojuuri

Hyviä bändejähän löytyy vaikka kuinka paljon, mutta parhaita ovat vaan parhaat kuten Foo Fighters, Tehosekoitin, Hives, Red Hot Chili Peppers, Ramones, Placebo, Hampaat Suussa, Flogging Molly, Damn Seagulls, Oasis, Crash ja Rasmus. Tosin Rasmuksen uudempi tuotanto ei innosta yhtään. Vanhempi sitten senkin edestä.

[tuuli]n johan nyt on markkinat vitsi oli muutan aika loistava!!
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.