Gimmelit vituttaa!

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:51:23

« edellinen - seuraava »

Kristalliprinsessa

Niin mä ajattelinki aluksi, mutta tuli sitten mieleen yksi rumpalismies, jolla on samantyyppiset hiukset. Joo, pitäis aina luottaa siihen ensimmäiseen välähdykseen. Tosin eihän sekään aina ole luotettava.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

z.a.r.a

gimmel nimeä ei voi lausuu ees ääneen...voi voi...ne ei osaa käyttäytyy julkisuudessa..vaikuttaa jämähtäneen tohon teini-pissis linjalle...neon antaneet tosi idioottimaisen kuvan itsestään julkisuudessa...
en mä sitä sano että ne ei osais laulaa tai sillee mutta mutta...vois miettii tota yleistä ns. "katu-uskottavuutta"
ei ei...no minkäs sille voi...
itse vaihdan kyllä radio kanavaa jos gimmeliä sattuu tulee...hyi!
kipu on välillä ainoa asia joka muistuttaa meitä tunteistamme...

Wuokko

jees täysin samaa miletä... en ole kyllä varma olenko ennen osallistunut keskusteluun mutta... kertaus on opintojen äiti hehee...  ;D tää on kaupallista. eli sillon ku musaa ei tehdä pelkästä musanteon halusta vaan rahanhajusta, on kyse kaupallisesta bänmdistä, ainaki mun mielestä se on silleen... ja sehän on plussaa jos siitä viel ansaitsee pari lanttii taskuun... :) ja tää antaa vähä väärää kuvaa ns. tavallisille ihmisille, jotku voi aatella et jaahas tollasta se on se meininki kaikki muusikot on kuspäit...  ja sehän ei ole totta... ja gimmelissä on liikaa seksiä... ...suomeenki tarttettas joku tommonen kelly osborne esimerkiksi nuorisolle miten se se fuckin`rocknroll elo sujuu, jeah...  ;D et hiiten laihdutusihanteet, rock on tärkeintä.... keep on rocking!!

salzaliini:)

gimmelin keíkalle..*kröhöm*..öh..jäis multa ehkä välistä..mutta hulluja on monenlaisia. ;)
mullaki on tämä et heti ku radiosta alkaa tulla gimmeliä ni pistän sen kii tai sitte laitan jonku levyn soimaan. minä EN ala kuunteleen mitään paskaa...!
toivottavasti ne ei tuu enää ouluun...voiko olla enemmän tuote,semmonen bändi joka on pari tuntia stockalla jakelemassa nimmareita..NIMMAREITA???eikö bändin pitäs perkele soittaa eikä jaella mitää nimmareita ja chikseillä??
ja se blondi on kyllä kaikista kauhein ja chiksein niistä! :( hyi saatana....
okei,tulipa täältä taas positiivisia mielipiteitä mutta ihmekkös tuo kun kyse on iki-ihanasta-teiniX-gimmelistä.. :(

2 + 2 = 5

paitti pointsit risto aalle, roviolla kertsi jää niin pirun kovasti päähän. se on kaks kertaa kun sen on kuullu ni ei meinaa saada enää öisin unta, perkele.

Wanda

Joo, niimpä. Mä en saa rauhaa siltä biisiltä. se on niiiiin järkyttävä, mutta siltä ei todellakaan saa rauhaa. Pitäisköhän järjestää jotain hoitoa meille, jotka inhoamme niitä. Ei voi edes kirjottaa niitten nimee! :-X
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

wicked.

olisitte nähneet sen taustabändin kun vetivät C'mon Baby Yeahin.  :-X

mutta sisko dikkas.

Wanda

En olisi edes halunnut nähdä. Kuulostaa liian kauhealta ollaakseen totta. Valehtelet.
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

yack! miks kaikki paskat biisit jää aina päähän?

Vilkku

Niin, mun pitikin Wicked kysyä, että oliko keikalla kivaa. Mikäs siellä muuten suunnilleen oli ikäjakauma ? Tai sukupuolijakauma ? Yhtään keski-ikäistä miestä ? :P Ihan mielenkiinnosta kysyn.
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Anna mä arvaan.Suurin osa oli n.10v tyttöjä ja sitten oli muutama nuorimies leikillään katsomassa ja pari vanhempaa miestä.Osuinko yhtään oikeaan? :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

-luay-

Läjäytänpä tähän väliin oman iki-ihanan (niinku aina) mielipiteeni...
Gimmelin juuri tultua ulos "suureen SuomiPopMaailmaan" haistatin jokaiselle gimmel"fanille" paskat...
Nyt pelästyin yks päivä kuunnellessani radiota... Sieltä tuli (mikäs muukaan ku) Gimmelin Roviolla...
Enpä kääntänyt radiota kiinni, vaan vähäisesti-pienesti hymyillen hyräilin mukana...

Hulluksiko tulossa olen vai näinkö tosiaan tämä
teini-(ahniinihana)villitys vie minutkin mukanaan..?

Mutta kylläpäs Apulanta kuulosti tuon järkytyksen jälkeen hyvältä... :)

Yhteenveto: Levyä en Gimmel-tytsyiltä ostaisi, mutta kylläpä sitä jalka erittäinsupervähän vipattaen radiosta kuuntelee.

-Ei ilkeitä jatkokommentteja minulle, kiitos-

Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Vilkku

Itseasiassa noin kyllä käy mullekin. Mä ite inhoan kanavaseilausta, enkä välttämättä edes vaihda kanavaa, vaikka radiosta tulis kamalakin biisi. Tosin kuuntelen myös radiota aika vähän.

Mutta tosiaan, aina joskus tapahtuu sitä, että sitä alkaa vaan hyräillä tai lauleskella mukana. Sitten kohta ehkä tajuaa järkyttyneenä olla hiljaa, tai sitten ei ;D

Ei se niin vakavaa ole. Toivotaan :)
[ -You should see my scars- ]

itse asiassa minä luulen että te olette tulossa hulluksi.. :( nimittäin mun kaverilla alkaa olla núita samoja piirteitä.. vittu hulluja te ootte kaikki!

-luay-

Kiitos kohteliaisuudesta, Salzaliini hyvä...  ;)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.