Popstars 2

Aloittaja ilona86, marraskuu 09, 2004, 09:41:25

« edellinen - seuraava »

punkku

Samaa mieltä jouhun ja tuulin kaa. Nylon Beatin sanotukset varsinki useimmissa ei mitään sisältöä,pelkkiä sanoja paperilla vain niinkuin siinä yhessäkin biisissä lauletaan :P No tohon poppisgenreen kai kuulukin että lauletaan sielutonta paskaa ihmisuhteista

KatjaRock

LainaaSamaa mieltä jouhun ja tuulin kaa. Nylon Beatin sanotukset varsinki useimmissa ei mitään sisältöä,pelkkiä sanoja paperilla vain niinkuin siinä yhessäkin biisissä lauletaan :P No tohon poppisgenreen kai kuulukin että lauletaan sielutonta paskaa ihmisuhteista

No on se sullekki mieleen jääny ;)
Popin tarkotuksena on jäähä mieleen ja tuottaa kuuntelijoille hyvää fiilistä. Sielutonta paskaa ihmissuhteista? Ne sanotukset, varsinki 12 apinaa ja Demo -levyillä on täynnä asiaa ihmissuhteista.. saattaapi olla niin että ne aukeaa vain jos ottaa semmosen asenteen että ne on ihan hyviä.

Miten ihmiset jaksaa olla niin ehdottomia? :) Helpompaa on olla avoin.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

Niin no loppujen lopuks kaikissa maailman sanotuksissa jauhetaan sielutonta paskaa ihmissuhteista... mut vois sen kuitenki yrittää kirjottaa sanoiks jotenki hieman vertauskuvallisemmin ja runollisemmin, niin kuuntelijan mielenkiinto heräis paremmin..

::)
allekirjoittanut

punainen

No kirjoituksistani voi saada vähän liian jyrkän kuvan...Kyllähän mäkin toki kuuntelen sitä poppista missä ei niin oikeeta sisältöä ole, kun haluu heittää vaan aivot narikkaan ja pitää hauskaa.Esimerkiksi tykkään tällä hetkellä aika paljo Destiny's Chlidista ja Christina Aguilerasta, vaikka ei se musiikki mulle hirveesti mitään annakaan.

tarkotin vaan sillä lähinnä että kun toiset laittaa koko sielunsa ja sydänverensä omiin biiseihinsä ja teksteihin, niin sitten on näitä syöpäläisiä kuten Asikainen jotka väsää liukuhihnalla kullekin tuotteelleen biisit.Mun on edelleenkin vaikea vaan kuvitella että joku keski-ikänen äijä pystyy näkeen nuoren naisen sielunelämään.Ei pystykään ja siksi biist on älyttömän pinnallisia,joita pystyy kuka tahansa hoilaamaan missä tahansa.No mä haen musiikista elämyksiä ja jotain samastumisen kohteita ja tollasista biiseistä niitä harvemmin löytyy.Tietysti sellanen bilemusa jonka on tarkoutuskin nostattaa vaan fiilistä on asia erikseen, eihän sitäkään ilman voisi elää.(Itte pidän Scooterista ;))

Onneksi olkoon niille vaan jotka pystyy samastuu naikkari-lyriikoihin ;D kyllä minäkin toisinaan haluisin että elämä olis yhtä helppoo kuin naikkarimaailmassa.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaNo kirjoituksistani voi saada vähän liian jyrkän kuvan...Kyllähän mäkin toki kuuntelen sitä poppista missä ei niin oikeeta sisältöä ole, kun haluu heittää vaan aivot narikkaan ja pitää hauskaa.Esimerkiksi tykkään tällä hetkellä aika paljo Destiny's Chlidista ja Christina Aguilerasta, vaikka ei se musiikki mulle hirveesti mitään annakaan.

tarkotin vaan sillä lähinnä että kun toiset laittaa koko sielunsa ja sydänverensä omiin biiseihinsä ja teksteihin, niin sitten on näitä syöpäläisiä kuten Asikainen jotka väsää liukuhihnalla kullekin tuotteelleen biisit.Mun on edelleenkin vaikea vaan kuvitella että joku keski-ikänen äijä pystyy näkeen nuoren naisen sielunelämään.Ei pystykään ja siksi biist on älyttömän pinnallisia,joita pystyy kuka tahansa hoilaamaan missä tahansa.No mä haen musiikista elämyksiä ja jotain samastumisen kohteita ja tollasista biiseistä niitä harvemmin löytyy.Tietysti sellanen bilemusa jonka on tarkoutuskin nostattaa vaan fiilistä on asia erikseen, eihän sitäkään ilman voisi elää.(Itte pidän Scooterista ;))

Onneksi olkoon niille vaan jotka pystyy samastuu naikkari-lyriikoihin ;D kyllä minäkin toisinaan haluisin että elämä olis yhtä helppoo kuin naikkarimaailmassa.

just nii. asikaisen sanotukset on sieltä jostain! ja mäkin tunnustan kuuntelevani discoa ja protonia, mut kyllä ne on ihan eri luokkaa ( ?? ) ku jotkut asikaisen pikku luritukset. ( siis mulle ne on ihan eri luokkaa... )
allekirjoittanut

KatjaRock

niinpä. mie en taas vois kuvitellakkaan kuuntelevani discoa tai scooteria koska ne on minun mielestä tosi huonoja.

ja mitä naikkarimaailmaan tulee, niin ei elo siellä mitenkään helppoa ole, ainakaan minun tulkintatavan mukaan.

asikainen osaa vanginta arkielämän tunteita ja tilanteita semmosiin sanotuksiin, joita pitää kuunnella useampaan kertaan että kaikki merkitykset aukeaa. mutta se on minun mielipide eikä sitä kukkaan voi muuttaa :)

MUTTA AIHEESEEN :D INDX voitti!!! houhou.
Time goes on, I wont.

punainen

nylon beat on pyllystä on mun mielipide eikä sitäkään kukaan pysty muuttaan , paitsi minä itte tietty ;D mutta täytyy myöntää että ihan onnistunut tuote,mutta mä vaadin enemmän

Kyl indeksi, miten se nyt sit kirjotetaan oli parempi koska siinä oli rene ja musta on tullut ihan rene-fani kun se on ystäväni tuttu jota hän inhoo mut mä en kiusaks ;D

[tuuli]

naikkarit ainaki pysytteli pitkään valokeilassa toisin kuin joku gimmel..

rene on söpö!  ;D
allekirjoittanut

punainen

Koska Suomes ei ollut hirveesti kilpailijoita alalle.hetihän Naikkaritkin meni nurin kun tuli nää popstarsit.Ja kun joku Asikainen tekee kaikille noille poppoille biisit kaikki kuulostaa ihan samalta eikä ne kaikki voi tällöin menestyä.Onneksi.mä luulen ettei suomalaisiin oikeen uppoa sellanen ilonen purkkapop rallattelu.

[tuuli]

LainaaKoska Suomes ei ollut hirveesti kilpailijoita alalle.hetihän Naikkaritkin meni nurin kun tuli nää popstarsit.Ja kun joku Asikainen tekee kaikille noille poppoille biisit kaikki kuulostaa ihan samalta eikä ne kaikki voi tällöin menestyä.Onneksi.mä luulen ettei suomalaisiin oikeen uppoa sellanen ilonen purkkapop rallattelu.

se uppoo muihin suomalaisiin ihan siinä missä se uppoo meihin, eli...
allekirjoittanut

[salzaa]

ite katoin kaikki jaksot jacksonin takia. ääni ja olemus :) biisit on paskoja vaan jospa ne siitä paranis. ja mun mielestä ne muijat oli aivan järkyttäviä.

[tuuli]

niin oli... pojista saa paljon parempia idoleita kuin tytöistä. tytöillä nousee helpommin neste nuppiin. tai sen ainaki huomaa niistä helpommi kuin pojista.
allekirjoittanut

KatjaRock

LainaaKoska Suomes ei ollut hirveesti kilpailijoita alalle.hetihän Naikkaritkin meni nurin kun tuli nää popstarsit.Ja kun joku Asikainen tekee kaikille noille poppoille biisit kaikki kuulostaa ihan samalta eikä ne kaikki voi tällöin menestyä.Onneksi.mä luulen ettei suomalaisiin oikeen uppoa sellanen ilonen purkkapop rallattelu.

No hehhehe. Kummat on myyny enempi levyjä, Nylonit vai Apulanta? Muuten vaan tuli mieleen.

Nylon beatin kilpailijoita on ollu paljon, tulikos se niitten eka levy -96? Eli kaikki tyttöpändit, minkälaiseksi sie nylonit määrittelet, mitä siitä saakka muistat on ollu kilpailijoita. Eikä ne ihan varmasti lopettanu siihen ko tuli Popstarsit :D
Time goes on, I wont.

punkku..

Jotakin hyvää popstarsista tosiaan oli kun sai kuopattua Gimmelit ja Naikkarit ja pian ne Tuiskut ja Pakrisetkin on jo unholassa ellei oo jo.Vieläkun Tikatak saatas pois niin hyvin menis! Siis jos en tykkää niin eihän mun niitä tarttis kuunnella mutta ne vie turhaa tilaa mediassa oikeilta hyviltä bändeiltä ;)

Ja Suomessa on edelleen aika vähän puhtaita popbändejä ja nämä tietenkin myy enemmän koska levy-yhtiöt panostaa niiden merkkinointiin.

[tuuli]

mä taas uskon että tuiskusta tulee kova ja pitkä juttu. kun se on jotenki edistyny nii hirveesti ja ollu alusta asti kansan suosiossa. muutenki se tekee hirveesti työtä koko ajan ja näin pois. ei kannata heti alusta asti suhtautua niin negatiivisesti kaikkeen.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.