huonot bändit! hah

Aloittaja [tuuli], tammikuu 10, 2005, 09:52:11

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Hah. :P Mitenköhän moni noista onnistuu pitämään itsensä edes joten kuten pinnalla. IndX ja Jane ainakin meni yhtä kovaa vauhtia alas kun ylös. ;D Tuisku ja Pakarinen on pärjänneet aika hyvin..
Siitä Katrista en ole itse kuullut kisan jälkeen yhtään mitään. Ilkasta on kai jotain ollut. Vai enkö vaan seuraa riittävästi poppimaailmaa? :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

En oo minäkään Katrista kuullut mitään, Ilkka on pyörinyt siellä sun täällä..

Indx oli täydellinen pohjanoteeraus, mut Janestahan on toitotettu ettei yhtye oo lopettanut vaan tekee vissiin toista levyään? Kotisivu www.janemusic.fi näköjään. Euroviisuihin pyrkivät myös. (oli muuten aika kauheeta katottavaa se niiden euroviisuesitys..se tumma muija, joka lauloi melkein kokoajan, Mia, oli niin kökkö ja tönkkö ja pelokas siellä lavalla ja koreografia..khöm..) Mut enpä usko että noille kovin pitkää uraa on tiedossa..

Lime24:sesta:

"Jane julkaisee uuden sinkun ja videon maaliskuussa
3.2.2006,14:43:56 Musiikki

Janen Eeva-Leena, 22, Mia, 18 ja Tea, 23, ovat viime marraskuusta lähtien hikoilleet studiossa. Uuden albumin kymmenen klubi- ja poprock –henkistä biisiä on valittu ja osa on jo laulettukin. Fiilis on kuulemma tytöillä korkealla.

Vuoden pikakurssi musiikkibisneksessä näkyy Janen nuorissa naisissa itsevarmuutena ja osaamisena, joka heijastuu kaikessa heidän tekemisessään ja olemisessaan niin studiossa kuin sen ulkopuolellakin.

1. maaliskuuta julkaistava single "V.I.P." on uutta Janea vuonna 2006. Singlellä on bonuksena toinenkin uusi kappale "Sivuoireita". "V.I.P."-video kuvataan helmi-maaliskuun vaihteessa. "

Jeejee.. ;)

Lerppa

Jess. Saapa nähdä miten käy. Tavallaan jopa toivon, että levy menestyisi edes jotenkuten, vaikken voisi vähempää niiden musiikista välittääkään. :P

jouhu

Mitä, eikö ne lopettanukkaan? Voihan kökkö.. Muistelen jonkun sanoneen jossain, että on nähny jonkun Janen tytöistä jonkun Sokoksen myyjänä tai jotain, kuinka vaan...

Lerppa

LainaaMuistelen jonkun sanoneen jossain, että on nähny jonkun Janen tytöistä jonkun Sokoksen myyjänä tai jotain, kuinka vaan...
No tuskin ne tolla "musiikki"hommallaan elää, joten ihan mahdollista.

jouhu

Niinniin, ei tietenkään, heh.. Mietin vaan ja toivoin sen homman olevan kuopattu syvälle, syvälle..

[tuuli]

LainaaSiitä Katrista en ole itse kuullut kisan jälkeen yhtään mitään. Ilkasta on kai jotain ollut. Vai enkö vaan seuraa riittävästi poppimaailmaa? :P
Katria on kuultu radiosta lähinnä Idols cd:ltä. Joka on sinänsä ihan hyvä, kuten olen jo sanonutkin, niin en Katria kovin mielelläni kuuntele. Mutta toisaalta, ei ole oikein varaa sanoa kuukausi kilpailun jälkeen, että ei ole noistakaan mitään kuulunut, koska eihän levyäkään yhdessä illassa taiota.  ;) Ja nehän on koko poppoo vetänyt nyt sitä Idols kiertuetta, mikä tänne Kuopijjoonkin tuli. Ilkanhan on pakko tehdä levy, koska ne allekirjoitti sen sopimuksen, että jos voittaa kilpailun, niin tekee levyn. Ja mä pahoin pelkään, että Katri aikoo jatkaa musiikkibisneksiä, koska se oli sille niin suuri unelma. Enkä toisaalta ihmettelisi, jos joku levari sen suojiinsa ottaisi, koska olihan se sentään toinen Idolsissa. Eli kyllä me vielä Katria ja Ilkkaa kuullaan, ku maltetaan vaan odottaa.  ;)
allekirjoittanut

[tuuli]

Heha, vetikö sanattomaks?  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Siis ei oikeesti. Ei. Ei näin. Tää Flinch-bändi. Jossa laulaa Jonne Aaronin pikkuveli. Mitä paskaa oikeesti!! Paikka paikoin niin järkyttävän kuulosta!! Jonne ei oo mikään kovin kaksinen laulaja, mut tää sen broidi...ei hyvää päivää.

[tuuli]

Åh.. samaa mieltä.. ei kahta Aaronia maan musiikkitaivaille kiitos..
allekirjoittanut

aino-a

Luin yhdestä arvostelusta, että niitten levy kuulostaa kuin ois tosi kiireessä tehty... Kirjoitus/kielioppivirheitä jne. Ja kyllä ne biisit, jotka mä olen kuullut, niin kieltämättä aika viimeistelemättömiltä kuulostaakin. En tajua, miksi laittaa levyä painoon, jos tavallinen rationkuunteliakin kuulee, että siitä saisi melko helpostikin paremman... Vaikka jostain musasta en ite henk.koht. tykkäiskään, niin jos se on taidokkaasti ja huolellisesti tehty, sitä pystyy silti arvostamaan ja jopa diggailemaan. Siis sitä osaamista. Tässä Flinchissä ei kai sitten ole sellaiseen jaksettu keskittyä...  :-/
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Tounakka

Hah! Kuulisitte uutta Jääskeläistä. Siinä vasta kiireessä tehty levy. Onhan silläki pari helmeä, mutta kamalaa massatasoa se on.

[tuuli]

Silmiisi katson unohda en... sitäkö tarkoitat?  :-?
Onko muuten Hanna Pakarinen tehnyt toisen levyn sen When I Become Me:n jälkeen? Vai kenties jo kolmannen?  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Hannan toka levy oli Stronger. Sen voisin jopa ostaakin jos tulis johkiin alelaariin..  Kaks biisiä oon siltä levyltä kuullut. Kiss of life ja Stronger without you. Ei huono minusta. Sen ekan levyn Fearless-biisi oli muuten myös hyvä musta.

Tounakka

Hannan Stronger on oikeesti aivan älyttömän hieno levy, vaikka se epätodennäköseltä teistä kuulostais. Just tollasta haluisinki Hannan tekevän. Lisäks Hanna on ihana persoona. Ja kaunis.

Mut siis huonoista kyse. Nyt tuli muuten yhtäkkiä mieleen SOAD. Tiiän, että joku tulee väittään vastaan, mutta mun mielestä se on hirveetä ja rasittavaa ölinää. :G

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.