Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Eikös siinä levyllä ole ainakin jotain rumpuja siinä alussa enemmän. :)
Hyvän selitetty taas. ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

blind_eye

Eikös siinä levyllä ole ainakin jotain rumpuja siinä alussa enemmän. :)
Hyvän selitetty taas. ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

nii on! onko sinkulla lyhyempi riffi alussa?  :P
allekirjoittanut

jouhu

emmi

Mä huomasin muuten ihan saman jutun jo ekalla kuuntelukerralla. Mun mielestä levyn versiossa on erilaiset rummut tai jtn..  ::)
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

pitää kuunnella peräkkäin ne niin voi tehä tarkempia havaintoja.. jännää...
allekirjoittanut

jouhu

Miks en nää uusimpii viestejä? ::)

jouhu

Daa..en vieläkään..-

puska

Joo niin on. Minä tykkään enemmän albumiversiosta. Alkuriffi soi pidempään ja on jytisevämpi:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

matonen

No ainaki levyllä siin on pidemmät alkuliiruttelut (mikä sana toi o...?) näin mä sen oon huomannu

[tuuli]

onko joku nähnyt jo sen uuden videon? ( tietääkseni tästä ei ole tehty aihetta )
allekirjoittanut

jouhu

;) Äsken se tuli tuossa top40 ohojelmassa. Olen jossainmäärin pettyny tuohon.  :-/

punainen

Voih.Mä en nyt ees tiedä haluunko nähä koko videota,kun on tullut niin ristiriitaista palutetta... ::) Mut kai se nyt on pakko katsastaa illalla....kamalaa,mut mul on meni vähän kyllä usko temosesta...toi tapa miten se lähti ja noi sen uudet tuotokset ei ole kyllä lämmittäneet yhtään,niin kuin silloin joskus hyvinä aikoina...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

Äiti kysy multa tänään et oonko mä nähny sen pahempi toistan musavideon. sanoin että en ja sit äiti sano että et sä haluukka nähä sitä ku toni pelehtii siinä jonku muijan kanssa..  :-/ En tiä.. mulle tuli ainaki siit sit vähä sellanen mielikuva että on tainnu varmaan sit vähä niitten taso laskee tai jtn.. mut mitäpä tässä vielä maalailee piruja seinään kun en oo ees viel nähny kyseistä videoo :)
älä tunnusta jos sattuu

puska

Joo, nähty on ja pettymys oli. Olihan siinäkin niitä hienoja maisemia kun pojat soittivat metikössä, mutta äsh. Jotenkin tylsä... Ei iskenyt. Kuten ei myöskään jumalan video ole minuun koskaan iskenyt.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.