Kolahtaako kellään Queen tai The Beatles?

Aloittaja amouria, huhtikuu 02, 2004, 10:29:26

« edellinen - seuraava »

Iinaa

Queen kolahtaa joo. :D Tosta beatlesista mä en kyllä oo samaa mieltä. Mutta Queen on hyvä bändi joo. :)
Lupasit Mulle ikuisen, Loppuun asti kestävän rakkauden.

Tounakka

Oon tässä viimeaikoina Beatlesia ruvennu jumputtamaan. Kavereiden mielestä se on aivan käsittämätöntä paskaa, jotain epämusiikkia, ja itse kuuntelevat Metallicaa, Maidenia ja Slipknottia. Mitähän suurempaa ne on saanu aikaan? :>
Nojuusiis, Beatlesilla on pari oikein iskevää kappaletta, ja niiden rento tyyli kolahtaa erinomaisesti.

Painkiller

Jep mäkin oon kyllä aina pitänyt The Beatlesista. Eleanor Rigby, She loves you, Eight days a week, Ticket to ride, Help..jne..on hyvää.

Wirtabiuha

beatles osuu. queen ei. Mä inhoon niitä queenin mukataidesessioita joka helvetin biisissä. Rakastan erityisesti Abbey Road levyä Beatlesiltä. Let it be on kiva tuote kans. Across the Universe on ehkä kaunein biisi ikinä. Rakas äijänkäppyräni pitää noita uskontonaan joten olen joutunut aivan liian laajasti tuohon perkeleen Queenin tutustumaan ja beatlesiin just sillai sopivasti.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

The beatlesiä pitäis kyl alkaa kuunnella enemmän... ringo star oli muute hirmu söpö nuorena.  :D
allekirjoittanut

puska

Meidän lukion musiikinopettaja on kyllä maailman kovin Beatles-fani. Tukkansakin tämä nelikymppinen mies on leikannu Beatles-kuosiin. Kokeissakin on aina kysymyksiä Beatlesista :D. Se mies ainakin on fani.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

mä tykkään siitä a hard day´s a night leffasta.
allekirjoittanut

iinuu

mulle kolahtaa Queen, beatlesia en ole pahemmin kuunnellut, mutta Queen, kyllä kyllä. i want it all on mahtava biisi samoin monet muutkin. ((: eli nyökkäyksiä. ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

[tuuli]

Tätä oon varmaan toitottanut ihan tarpeeks, mutta rakastan Beatlesiä silminnäkemättömän uskomattoman paljon. Se on mulle tällä hetkellä ihan kaikki.

:-?
allekirjoittanut

wigge(Guest)

kumpkin on hyviä mutta queen suosikkini esim live aid video parhaimpia esityksiä freddie oli karismaattinen lava esiintyjä ois tullu tänä syksynä 60v  onko muuten tietoa saisko mistään tallennetta hesan keikasta 1974

blind_eye

Vieläkös Tuuli kuuntelee Beatleseja?

On kyllä mahtava bändi, pakko myöntää. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

moondancer

en vaihda kanavaa jos radiost tulee mut levyjä ei löydy eikä koneeltakaan yhtään kappaletta.

Queen - Dancinig queen :sta tulee mieleen yks parhaimmista laiva reissuista ku oltiin kavereitten kans :> Karaoke-baari :>>

[tuuli]

Kyllä vain Tuuli kuuntelee ja fanittaa edelleen Beatlesiä. Ei se nyt noin nopeasti lopu!  :D Vastahan tuli vuosi täyteen. ;D

Ja Queen iskee myös paremmin kuin osasin kuvitella. Pari biisiä kuulin muilta vaihtareilta, ja menin sit ostamaan levyn. Fani en ole, mutta mielelläni kuuntelen.  :)
allekirjoittanut

wigge(Guest)

perjantaina tuli kuluneeksi 15v freddien kuolemasta mutta musiikki elää ikuisesti  ja kuulemma muistomerkillä on tungosta montreuxsissa päivittäin käy turisteja ja faneja ois varmaan näkemisen arvonen paikka

forte

Ei oikeastaan kolahda, joten kuten tulee joskus kuunneltua. Queenista en tiedä mitään muuta kuin että kitara on jotain hienoa ja että pari hyvää kappaletta löytyy. Beatles menee helpommin, tosin sitä taidan juuri harvemmin kuunnella. :P
the coldest blood runs through my veins

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.