Him ja Love metal??

Aloittaja emmy, toukokuu 15, 2003, 03:34:17

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

toi smurffi-juttu on yksi näitä iänikuisia kysymyksiä, johon tuskin saamme koskaan yksiselitteistä vastausta....mut mä veikkaan et smurffi muuttuu kuristettaessa vielä sinisemmäksi :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Joo, miekin veikkaan, että sinisemmäksi. Ehkä hieman punertavaksi. Ken tietää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

smurffi

me muututaan kuristettaessa violeteiksi  
ihan teille vain tiedoksi :)

rautalintu

Noniin, nyt saatiin sitten asiantuntijan vastaus. Hienoa! ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

vau, täähä on kätevää :) seuraavaksi haluaisin tietää,että minkä värisiksi smurffit muuttuu kun niillä on pahaolo...kenties vihreäksi...

mä olin kyl ihan varma et smurffit muuttuu sinisemmiksi kuristettaessa, mut ei kai ne sitten muutu :(

:)

Ronjaronjanen

Muuttuuko ihminen muka siniseksi kun sitä kuristaa?
Mä ainakin muutun punaseksi..siis hei älkääs nyt kuulkaa kattoko mua oudosti, eikö ole ihan normaalia silloin tällöin kuristaa itseään  ;D

KristalliEnkeli

Ronsku ~> joo, siis, onhan toi ihan normaalia *krhm* juu, kyllähän mäkin aina silloin tällöin ihan huvikseni vaan kuristelen itseäni *juupjuup*  ;D... ni kyl munkin mielest immeiset muuttuu punasiks ku niit kuristetaan, mut sit lopult ne muuttuu sinertaviksi... tai sit mä vaan oon kattonut liikaa kauhuleffoi...

BTW. kattoks kukaan Manaajan? mä kävin joskus kattoo sen leffateatteris, mut kyl se oli ihan hyvä TV:ssäkin. Välil kyl meinas kuset tulla housuun ku katoin sen pimeessä huoneessa yksin :) *puistatus*

jouhu

Eipä tullu katottuu... Olisin halunnu kattoo, mutta äiskä oli suffaamassa telkarilla.
Mun mielestä ihiminen muuttuu ekaks punaseks, sitten jos kuristaa vähän pitempään, niin sitten tulee violetiks, sitten siniseks...

rautalintu

Joo, ensin punaiseksi ja sitten jonkun ajan kuluttua sinertäväksi.

jouhu

*tuuli

Kun ihmistä kuristaa niin se muuttuu siniseks (ekaksi punaiseksi aivan niinkuin sanoitte) . *kokemus puhuu* Mut kun smurffilla kerran on jo valmiiks 'kuristetut' kasvot niin se varmaan muuttuu sit just niin kuin itse smurffi sanoi, eli violetiks.
Entäs kun smurffi on kateellinen... kun eiks semmonen sanonta ole kuin kateudesta vihreä... niin onks smurffitki sillon vihreitä?

KristalliEnkeli

*hih* nämä on näitä elämän ikuisia arvoituksia :) mä veikkaan kans et smurffi muuttuu kateudesta vihreäksi, niinku tuol aiemmin totesin

puska

se on muuten hauskan näköstä kun mun kaveri aina puristaa itteensä kaulasta ja sen naama muuttuu siniseksi. ihan oikeesti:)! se painaa sormilla jotenkin tietystä kohdasta.

joo, mutta him oli kyllä enne paljon parempi. aika lässyä mun mielestä nykyään...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Äyh... Aika...itseväkivaltanen tää sun kaveris... :-/ Eikö sua huolestuta miten sille käy?

Unenkansalainen

sanotaan että apis, ehdottomasti paras, HIM tulee hyvänä kakkosena perässä! omistan sellaisen itsetekemän hertagram-paidan (joka kuulemma on hieno). Ville Valolla ei onneksi ole menstys noussut päähän, näkihän sen jo siitä seiska-lehden esittelystä, jossa siis esiteltiin Villen kämppä.
loistavaa rakkauden ja kuoleman yhdistystä, josta ei moni suoriudu niin hyvin kuin HIM!
*kiittää ja kumartaa*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.